oyfug Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 da var den bestillt fra Euronics. gratis frakt ut februar, så det er nok det billigste stedet. får bare håpe at det ikke tar alt for lang tid... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 da var den bestillt fra Euronics. gratis frakt ut februar, så det er nok det billigste stedet. får bare håpe at det ikke tar alt for lang tid... Godt kjøp 3798,- inkl frakt Jeg tror den vil havne fort ned i 3500,-. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 tviler at det vil gå ned særlig mer siden de andre nett butikkene har prisen oppe på 4k-4.5k Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Dustin har sendt mail til meg med endret leverinsdato (er vell den 2 eller 3 gang det skjer). Nye datoen er 2011-03-14. Aner ikke hvorfor, med de går opp og ned i pris hele tiden med mobilen. Opererer de med annen valuta? Slik som PS.no? (grunnet at i ordre mails står det kursen på USD (ps.no)). Optimus 2x Dustinhome.no 4 319 kr, var oppi 4,4k her for 2 dager siden. 4289kr betalte jeg når jeg bestillte telefonen 1.11 Men men! Herrejesus som meg vil ha mobilen. Optimus 2x eller Samsung s2. Hmm. S2 har jo en grei prosessor, og 1 gigabyte ram. Men hva prisen blir får vi vente på... PS: Optimus 2x har en internal SD kort inne i seg som billigmobilene har. 1.1Gbyte telefonminne og 5 til strorage (partisjonert minnekort antaglivis). Endret 18. februar 2011 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hei er det vanlig ABC t9 tastatur på denne? Vet noen hvem HDMI kabel som passer til denne med litt lengde tenkte ca 5 meter er det noen med billigst tips til dette? (link) Takk. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Du laster ned et norsk tastatur på Android market vil jeg tro, Just-Me. Du får med en HDMI kabel når du kjøper mobilen så langt som jeg husker, og den var 2-3 meter. Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Du laster ned et norsk tastatur på Android market vil jeg tro, Just-Me. Du får med en HDMI kabel når du kjøper mobilen så langt som jeg husker, og den var 2-3 meter. Ja norsk tastatur får man lastet ned men har den vanlig ABC tastatur på norsk med t9? Den HDMI kabelen som følger med er ikke lenger en 1 meter og det holder ikke når man skal sitte i godstolen og spille feks et spill på tv-en Lenke til kommentar
oyfug Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Du laster ned et norsk tastatur på Android market vil jeg tro, Just-Me. Du får med en HDMI kabel når du kjøper mobilen så langt som jeg husker, og den var 2-3 meter. Ja norsk tastatur får man lastet ned men har den vanlig ABC tastatur på norsk med t9? Den HDMI kabelen som følger med er ikke lenger en 1 meter og det holder ikke når man skal sitte i godstolen og spille feks et spill på tv-en http://www.cableworld.no/hdmi--dvi-kabler/mini-hdmi-kabel/ministandard-hdmi-kabel-%28type-a---type-c%29-5-meter.asp 5 meter for 275,- det skulle vel holde.. Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Denne SKAL jeg ha! Er det mulig med hdmi til vga? Hadde vært kjekt å koble den opp mot proskjektoren min Noen som vet rimeligste sted å få tak i denne råtassen? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 du får kjøpt den hos euronics for 3798 inkl. frakt Lenke til kommentar
Psh Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Optimus 2x har en internal SD kort inne i seg som billigmobilene har. 1.1Gbyte telefonminne og 5 til strorage (partisjonert minnekort antaglivis). Stemmer dette? Kan ikke si at jeg har sett noen andre nevne dette... Er det mulig med hdmi til vga? Hadde vært kjekt å koble den opp mot proskjektoren min Nei, det går ikke. Hdmi bruker digitale signaler og vga analoge. Lenke til kommentar
hade154 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Optimus 2x har en internal SD kort inne i seg som billigmobilene har. 1.1Gbyte telefonminne og 5 til strorage (partisjonert minnekort antaglivis). Stemmer dette? Kan ikke si at jeg har sett noen andre nevne dette... Er det mulig med hdmi til vga? Hadde vært kjekt å koble den opp mot proskjektoren min Nei, det går ikke. Hdmi bruker digitale signaler og vga analoge. får jo hdmi til dvi, og får dvi til vga, burde det ikke gå da? Lenke til kommentar
hade154 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 noen som vet hvodan lg er med oppdateringer? Lenke til kommentar
Psh Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 får jo hdmi til dvi, og får dvi til vga, burde det ikke gå da? Nei desverre.VGA støtter kun analoge signaler. DVI støtter både digitale og analoge signaler. HDMI støtter bare digitale signaler. Mulig det finnes en konverter fra hdmi til vga. Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Helsike.. For en stor nedtur. Men som du sier, kanskje det finnes en konverter? Noen som vet? Endret 19. februar 2011 av Bmx123 Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 muligens dette vil løse saken? http://www.shopping.hp.com/product/computer/categories/cables/1/accessories/NP031AA%2523ABA?aoid=35252 Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Noen som har forhåpninger om at telefonen kommer ut i løpet av neste uke? Tenker da på fredag, 25.feb som hvert fall Ellos opererer med. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Noen som har forhåpninger om at telefonen kommer ut i løpet av neste uke? Tenker da på fredag, 25.feb som hvert fall Ellos opererer med. Har du lest tråden? Lenke til kommentar
oyfug Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 på LG sin side står det at den kommer ut i mars. er en del nettsider som sier 3 mars.. vi får se Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Du laster ned et norsk tastatur på Android market vil jeg tro, Just-Me. Du får med en HDMI kabel når du kjøper mobilen så langt som jeg husker, og den var 2-3 meter. Ja norsk tastatur får man lastet ned men har den vanlig ABC tastatur på norsk med t9? Den HDMI kabelen som følger med er ikke lenger en 1 meter og det holder ikke når man skal sitte i godstolen og spille feks et spill på tv-en http://www.cableworld.no/hdmi--dvi-kabler/mini-hdmi-kabel/ministandard-hdmi-kabel-%28type-a---type-c%29-5-meter.asp 5 meter for 275,- det skulle vel holde.. Takk det var bra men fortsatt veldig int om den har et vanlig ABC tastatur med T9 på norsk? Endret 20. februar 2011 av Just-Me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå