anonympappkasse Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Nå er jeg drittlei ustabile cm7... folk ler av meg noen som vet om jeg vil få beskjed når ics slippes? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg mener de sa de skal begynne å rulle ut i andre kvartal 2012, så kommer vel på slutten av året en gang Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Ustabile CM7? Har du nyeste versjon fra mars i år? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Uhm. Nej.. Den jeg har heter nightly, hvis det sier deg noe.. Vet ikke om det er romet eller hva, men jeg får hvertfall "tving avslutning " veldig mange ganger daglig. Har btw, kjøpt nytt glass nå etter å ha levd med knust skjerm siden tre dager etter jeg fikk telefonen, snart et år Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Med CM7 Nightly opplevde jeg utrolig dårlig dekning og random brudd i dekningsforbindelsen både titt og ofte. Folk kunne ikke ringe meg og jeg måtte reboote telefonen før jeg skulle ringe noen. Har nå MIUI 2.3.30 som jeg er veldig fornøyd med. Ingen brudd i signalet og telefonen fungerer bra. MIUI ser kanskje litt penere ut enn CM Nightly, men batteritiden er noe dårligere og det er veldig iPhone-lignende menyer. Selv foretrakk jeg CM Nightly sin. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Folk klager noe jævlig over lydkvaliteten når jrg ringer folk. De sier de ikke hører meg.. har det noe med moden å gjøre? Har også jævlig ustabil dekning på mobilnettet Men isted prøvde jeg å installere "stable", men den klarte ikke å boote.. hva gjorde jeg feil? Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Når du har CM7 må du vel også ha BB&ril 218 mener jeg ? Du finner jo rom's på XDA så prøv deg litt frem.... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Man må ikke, men man får RIL 218 med CM7, BB er ROM-uavhengig. Derfor er GetRIL greit å ha. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hehe. Får ingenting til. Siste gang jeg rooter en telefon. Det gjør jo alt mye værre Lenke til kommentar
xaco Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Med CM7 Nightly opplevde jeg utrolig dårlig dekning og random brudd i dekningsforbindelsen både titt og ofte. Folk kunne ikke ringe meg og jeg måtte reboote telefonen før jeg skulle ringe noen. Samme skjer med stock som er rootet også. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hehe. Får ingenting til. Siste gang jeg rooter en telefon. Det gjør jo alt mye værre Lenke til kommentar
turbojon123 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Med CM7 Nightly opplevde jeg utrolig dårlig dekning og random brudd i dekningsforbindelsen både titt og ofte. Folk kunne ikke ringe meg og jeg måtte reboote telefonen før jeg skulle ringe noen. Samme skjer med stock som er rootet også. Skjer med hele telefonen. Er det ikke det ene, så er det det andre. Det er vel kanskje grunnen til at folk switcher rundt fra rom til rom. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Har siste CM7 stable og er ikke veldig imponert, får også ofte tving avslutning på programer. Plutselig har jeg svart skjerm og må ta ut batteri. Kommer til å skifte når jeg har tid og gidder. Vet ikke hvilken jeg skal prøve men kanskje en av Modaco eller Temasek sin versjon av CM7. Alternativt gå tilbake til orginal ROM. Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Man må ikke, men man får RIL 218 med CM7, BB er ROM-uavhengig. Derfor er GetRIL greit å ha. Jeg hadde mye tull med cm7 helt til jeg la inn BB218, mener å ha lest at det er eneste stabile BB for cm7. For meg virket det svært bra og telefonen ble helt stabil .... Lenke til kommentar
kimare Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Takk da prøver jeg det når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) nå matcher ril og baseband. hvordan skal dette hjelpe? Og kan noen forklare meg hva kernel er? og hvordan jeg installerer det? Endret 19. april 2012 av Deiligeimpy Lenke til kommentar
kimare Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Man må ikke, men man får RIL 218 med CM7, BB er ROM-uavhengig. Derfor er GetRIL greit å ha. Jeg hadde mye tull med cm7 helt til jeg la inn BB218, mener å ha lest at det er eneste stabile BB for cm7. For meg virket det svært bra og telefonen ble helt stabil .... får beskjed om at 218 ikke fungerer verken i a eller b versjon. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg klasket inn siste versjon av Modaco-rom på min, og installerte deretter zipen som gjør interfacet til stock Android. Etter en rask runde med fjerning av enda litt bloat, er telefonen nå rask som et uvær, og jeg har ikke hatt problemer med noe som helst. Lenke til kommentar
turbojon123 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 En stund ja, så skjer det noe! Er selv på siste ver., GR6. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Nå er telefonen konstant i flymodus. Har lyst til å legge inn original rom. Hvor finner jeg originalen? Og hvilken laster jeg ned til norsk telefon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå