Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Medfølgende ørepropper er vel alltid noe man slenger i søpla vel?

 

Noe jeg ser på som en styrke hos Optimus 2X er det 8GB interminnet. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor så mange går for lavt interminne og satser på minnekort istedet. Programmer bør aldeles ikke trenge å ligge på minnekort. Det kan man bruke til musikk og filmer. Får håpe flere følger opp denne.

 

En krone spart der og en spart der kan gjøre at akkurat den telefonen blir en salgsuksess

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Medfølgende ørepropper er vel alltid noe man slenger i søpla vel?

 

Noe jeg ser på som en styrke hos Optimus 2X er det 8GB interminnet. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor så mange går for lavt interminne og satser på minnekort istedet. Programmer bør aldeles ikke trenge å ligge på minnekort. Det kan man bruke til musikk og filmer. Får håpe flere følger opp denne.

 

En krone spart der og en spart der kan gjøre at akkurat den telefonen blir en salgsuksess

 

Ang plass. Du skal ha mye apps for å fylle opp 8 gb.

Lenke til kommentar

Hvis hvert enkelt app dere har tar flere hundre mb så kan dere ikke klage.

For vanlige forbrukere som laster ned facebook og enkle apps. Kanskje noe opp mot 100 mb så er 8 gb nok.

 

Koster forsovet ikke mye å kjøpe et 32 gb minnekort. Hvis du absolutt trenger så mye plass.

Lenke til kommentar

Om du leser hva jeg skriver, så finner du fort ut at jeg roser LG for å putte inn 8gb. Siden 512 mb har vært vanlig på Android telefoner til nå. Å samme som på en PC, så vil du gjerne ha operativsystem og andre programmer på en rask disk. Så jeg skjønner ikke helt hvem du driver å argumenterer imot, andre enn deg selv selvfølgelig...

 

Minnekort bruker man til musikk, filmer og musikk.

Lenke til kommentar

Om du leser hva jeg skriver, så finner du fort ut at jeg roser LG for å putte inn 8gb. Siden 512 mb har vært vanlig på Android telefoner til nå. Å samme som på en PC, så vil du gjerne ha operativsystem og andre programmer på en rask disk. Så jeg skjønner ikke helt hvem du driver å argumenterer imot, andre enn deg selv selvfølgelig...

 

Minnekort bruker man til musikk, filmer og musikk.

 

Kanskje du skal formelere deg bedre neste gang. Forsto det slik at du mente brukerminne var for lite, det samme gjaldt interminne.

Men henger med nå

Lenke til kommentar

Kanskje du skal formelere deg bedre neste gang. Forsto det slik at du mente brukerminne var for lite, det samme gjaldt interminne.

Men henger med nå

Synes en settning som "Noe jeg ser på som en styrke hos Optimus 2X er det 8GB interminnet" er en ganske åpenbar formulering. Men mulig det er bare meg. Når hender det seg det går fort når man leser innlegg her på forumet, og vips så har du svart på noe helt annet.

Lenke til kommentar

....

 

Det var det jeg mente også. 512 mb er ALT for lite internminne, siden mange har programmer til over 512 mb. Nå veit jeg ikke hvor lenge du har hatt android, men før 2.2 kunne man ikke ha programmer på annet en internminne. Samtidig så vet de aller fleste at å ha programmer på minnekort ikke er helt optimalt. Det er ikke rent sjeldent at det skjer noe med minnekortet i en telefon, som kan gjøre at du mister lagret informasjon.

Lenke til kommentar

Arbeidsminne og internminne er 2 forskjellige ting..

512 mb ram tenker jeg er minimum,men det er sikkert testet såpass at det bør funke greit.Ellers hadde de vel lagt inn mer.

8gb intern går greit,men må nok ha ekstra minnekort for å få plass til musikk ol.

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Noen som vet hva slags aux-utgang denne telefonen har?

Tenker da på om det er den "vanlige" som Apple og HTC har eller om det er den som Samsung har. Apple's ørepropper virker i HTC sine telefoner men ikke i Samsung sine. Utrolig irriterende da jeg hadde Galaxy S og de de hørte med var dårlige.

 

Og er det noen som kjenner til LG's programvareoppdateringshistore? Tenker da på hvor raskt de er ute med nye oppdateringer og fixes. (ble en langt ord gitt)

 

Og hva slags synkroniseringsprogram bruker LG? Samsung har jo Kies og HTC HTC Sync.

Ingen som vet dette?
Lenke til kommentar

Heisann!

Blir denne lansert nokon plass før den blir lansert i norge (tenker om dei må vente på norsk oversettelse av OS eller noko).

For min telefon tok diverre kvelden i dag. Og har veldig lyst på denne.

Såg på Play.com at dei får den 18 March. Og det er jo litt lenge til.

Eg bur for tida i Polen, so må jo bestille hit uansett, og norsk operativsystem bruker eg aldri uansett.

Forslag? :)

Lenke til kommentar

http://www.engadget.com/2011/02/07/lg-optimus-2x-review/

 

Engadget følger på med anmeldelse.

Denne anmeldelsen er selvfølgelig bullshit siden engadget er Apple-biased til tusen! Et av plussene i anmeldelsen til iPhone var at "det er en iPhone". Alle telefoner utenom iPhone får karakterene 1-8, mens iPhone får karakteren 8-10 uansett om det går an å ringe med den eller ikke. Amobil har heldigvis andre tanker om dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...