Slimda Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det Google-docs-dokumentet er startsiden min på PC-en for tiden. 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Oi! Nå ser det ut til at selv kameraet kommer på plass! https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0AvhPSapHpE1odDVsRWhDbWQtamZkZzhQZXU0UVZEamc#gid=0 Ingen røde felter igjen! =) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Kom faktisk akkurat en ny oppdatering igjen, de fikk fiksa A2DP. Så nå er det bare kamera og videoavspilning som ikke fungerer skikkelig. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Dette er diggbart! Jeg vil tippe at problemene med video og kamera henger sammen og at begge blir løst cirka samtidig - og forhåpentligvis om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Og da kommer Cyanogen v. 9 til Optimus 2x også. Tipper det kommer innen Mars er ferdig. Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Etter å ha hatt LG2x i snart 1,5 år synes jeg fortsatt den er en knall telefon. Med riktig rom / BB får de en telefon som varer i flere dager og virkelig tåler en støyt. Min telefon har falt i bakken utallige ganger uten at det er en ripe i glasset. Før 2x byttet jeg telefon ca en gang årlig men nå ser jeg overhodet ingen grunn for å kjøpe ny ... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Imponerende, du har hatt den et halvt år lenger enn den har vært i salg. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 LG debuted the Optimus 2X on December 16, 2010 and the device first became available to consumers in South Korea in January 2011.[2] It was also launched in Singapore on March 3, 2011. Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Fikk den i des 2010 og nå skriver vi snart mars 2012... Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Fikk den i des 2010 og nå skriver vi snart mars 2012... Du må nesten forklare hvordan du fikk tak i den så tidlig. Fant du den på en bardisk under et julebord? 1 Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 CM9 er ute! Skal visstnok være en god nok build til å bruke til daglig, men med noen få bugs med bl.a. video og kamera. Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
teknolicious Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Han som jobber med CM 9 for LG har nå sluppet en ustøtte preview av CM 9, eller ICS om du vil for telefonen vår. Jeg har testa den siden i dag tidlig og har knapt møtt på noen bugs. Kameraet er ustabilt, men jeg har tatt noen få bilder, t.o.m. panoramabilder. Video fungerer ikke, ikke ta opp video og veldig dårlig på visning av video.Ellers virker alt annet silky smooth. http://rootzwiki.com/topic/18090-cyanogenmod9-for-o2x-and-g2x/ Sjekk ut linken over for å teste. LG Optimus 2X er P990, sånn at du laster ned riktig versjon. I tillegg bør du også installere Google apps(gmail, maps, etc.): http://goo-inside.me/gapps Jeg synes batteriet lades litt vel raskt ut, men så har jeg holdt på mye med den nå da... Lenke til kommentar
teknolicious Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 En ting som jeg lurer på om noen har funnet en løsning på ennå: mobilen skrur seg av eller låser seg alltid om jeg lader den og skjermen er skrudd av... jeg må ta ut batteriet og boote på nytt for å komme igang igjen. Eneste løsning jeg har funnet er å ha på klokka sin skjermsparer for å holde mobilen levende under ladning. Noen som har samme problemet, evt en løsning? Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg har nå CM7 (nightly 16/11-11), med vorkKernel. Kan jeg bare ta backup, og deretter flashe? Eller må jeg ta full wipe osv? Noe jeg må gjøre med kernel, eller vil denne bare bli "overskrevet"? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 du må nok wipe når du skal over på cm9 ja Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 du må nok wipe når du skal over på cm9 ja Men jeg trenger ikke gjøre noe med kernel'en? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Nope det trenger du ikke, kernelen i den nye rommen overskriver den gammle. Flashet nettopp selv Edit: Å herregud hvor deilig ICS var! Endret 13. februar 2012 av Rockna Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Da har jeg også meldt overgang til ICS! Gorgeous, gorgeous, gorgeous! Det eneste jeg har slitt med så langt, sett bort i fra kameraet selvsagt, er at SD-kortet ikke alltid vil mounte. Slet litt med å flashe Gapps (det inkluderer Market!), men fikk til etter noen reboots. Anbefales! Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Kameraet funker hvis du stiller det ned til 5MP 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå