Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare si at dette er den dårligste telefonen jeg har hatt, og jeg angrer på at jeg ikke satte pengene i en iphone. Har hatt denne i et halvt år nå. Optimus er treig, henger seg hele tiden, restarter av seg selv et par ganger i uka og mister signal titt og ofte. Savner min avdøde iphone 3g :(

Treig? Da er nok feilen deg og ikke telefonen. Endret av Okeho
Lenke til kommentar

Telefon min fungere som før. Jeg har i det siste hatt noen problemer med at market krasjer, men det begynte før 2.3.

 

Det som irriterer meg kraftig er at det ikke lenger er mulig å slå av de led lysa, som lyser ekstremt kraftig, og det er irriterende på kveldstid i senga. Batteriet opplever jeg som stort sett det samme som tidligere, kanskje et fnugg bedre.

 

Men responstiden på telefon er forbedret. La inn en film i 720p, og satte den på tven og det gikk uten et tegn til fusk. Det er imponerende for en telefon.

Lenke til kommentar

Ser det er små forandringer her og der..Men telefon oppfører seg som før.Batteriet er ikke blitt bedre her i hvertfall..

 

I dag når jeg stod opp hadde den skrudd seg helt av selv.

Satte den i laderen i går kveld.Har kun brukt nettleseren,alarm,og musikkspiller siden oppdateringen så jeg sjønner ikke hvorfor den skulle skru seg av.

 

For meg gjør det ikke så mye om den får lavere benchmark score enn feks SGII,kan godt vente 2 sekunder ekstra for å få opp en nettside eller en app..Men at den driver å skru seg helt av eller rebooter helt uten videre synes jeg er helt på tryne.

 

Oppdaterte uten å ta backup først..Ser at alt ligger inne som før,men når jeg feks starter opp Nova får jeg beskjeden "This is not an original copy of Nova".Så det funker ikke lenger..Godt mulig det ligger andre apps på mobilen som ikke lenger funker heller..Men de kan jo legges inn på nytt..

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Jeg lurer på om det hadde vært en god ide å ta en hard reset etter at telefonen har blitt oppdatert. Vet ikke om det er anbefalt å gjøre det i alle tilfeller?

 

Sålangt så viker batteritiden uforandret. Men jeg hadde bra batteritid før oppdateringen.

Virker også som om det irriterende wifi problemet er borte, hvor det plutselig ikke ville finne noen nettverk, og jeg ble tvungen til å restarte.

 

Eneste som bekymrer meg er GPS problemet mitt nevnt tidligere. Men skal få testa dette i morgen på en ny tur for å se om det var en engangsgreie.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem etter jeg oppdaterte.

Plutselig finner jeg ikke mitt eget wifi. Jeg finner alle andres og har brukte trådløst flere ganger andre steder, men mitt eget nett kommer ikke opp på lista i det hele tatt.

 

Sikkert en innstilling eller noe, men har noen noe forslag til hva det kan være og hvordan jeg fikser det?

Lenke til kommentar

Bruker Golauncher selv på stock, og det fungerer knirkefritt, både i 2.2 og 2.3

 

Driver å småtester batteritiden. Har sett en episode med House 720p, surfet litt på nett og skrevet en del meldinger. IKke noen overdreven bruk, men så langt har den hold i 42 timer, og det er enda en god del batteri igjen.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

nei det er ikke noe slik. men widgets osv finnes vel på market? bruker ikke dette så ofte så har ikke satt meg så mye inn i det

Æsj, dårlig av LG altså å ikke legge inn nyeste versjonen av UI'et dems ... Black og 3D har det jo. Tror det kalles LG UI 2.

Da tror jeg at jeg holder meg til CM7.1 ...

Endret av VistaX
Lenke til kommentar

Takk for forslag angående launcher folkens. Har brukt launcher pro, men jeg får ikke til å legge til den der klokke/vær widgeten med den etter oppdateringen og en hard reset. Så jeg prøver å finne en launcher som støtter den widgeten, men har ikke funnet noen enda. Testa golauncher i ste, og den finner heller ikke de LG-widgetene som huser den jeg er ute etter. Noen tips til det? Er det bare jeg som bruker den kanskje? hehe :p

 

Fant forresten en løsning på gps problemet mitt. Poster en link dersom det er flere som er plaget med det, så det var ett par på XDA-forumet som var det i allefall.

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1332903

 

=)

Lenke til kommentar

@neppe, er det med WiFi og 3G på hele tiden? Er det en forbedring fra før Gingerbread for din del?

Ja, det er med Wifi og 3G på. Det virker så lang som en god forbedring. Den store forvandlingen jeg ser, er at telefon ikke bruker strøm i standby, og da mener jeg at den bruker MINIMALT med strøm. Det har nå gått rundt 6 timer, og det er fortsatt omtrent like mye igjen på telefon. Nå har jeg bare skrevet et par meldinger de siste timene, og thats it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...