Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som har hatt custom rom, hvordan har dere fått updaten? er det bare å update som vanlig, eller må man flashe tilbake til orginal 2.2 og så update?

Man flasher et nytt ROM regner jeg med?

 

Jeg har custom ROM, men jeg fikk det for et par dager siden, så har ennå ikke oppdatert det. Kjører nå Android 2.3.7. :)

Lenke til kommentar

Trenger hjelp ;-)

Reiser til syden i mrg tidlig og tenkte jeg skulle oppdat tlf før jeg dro siden nettet der er ustabilt. Det gikk jo skitt,nå henger den på s/w oppdat og jeg kommer ikke videre.Noen gode forslag til hvordan jeg får bort dette,har tatt batteri ,men det kommer like forbanna opp igjen så nå står jeg uten tlf når jeg reiser.

 

Får bare opp den Contact i oppdat.programmet,har prøvd admistrator og det som står i postene foran her.

 

Takker på forhånd for all god hjelp ;-)

 

 

Ingen som har en godt råd hvordan jeg får dette bort fra skjermen slik at jeg kan bruke tlf.Kjører stock rom

 

Har prøvd LGs recover phone,men det virker heller ikke

Endret av melvis
Lenke til kommentar

Det er godt å se at telefonen endelig har fått 2.3!

Observante brukere husker kanskje at jeg prøvde å få hevet kjøpet hos CDON, og nå fikk jeg gjennomslag :) Ringte LG, og de ba meg sørge for at CDON leverte inn reklamasjonssøknad. Den ble godkjent gitt!

 

Får håpe jeg er heldigere med neste telefon...

Lenke til kommentar

Må bare si at dette er den dårligste telefonen jeg har hatt, og jeg angrer på at jeg ikke satte pengene i en iphone. Har hatt denne i et halvt år nå. Optimus er treig, henger seg hele tiden, restarter av seg selv et par ganger i uka og mister signal titt og ofte. Savner min avdøde iphone 3g :(

Endret av Kanye West
Lenke til kommentar

Timer etter oppdatering oppstår helt nye bugs jeg aldri har sett maken til. Tastaturet nekter å virke mens telefonen ligger på langs, med en gang jeg holder den på høykant virker det igjen. Prøver å boote og opplever helt ny font, uten at tastaturet virker.

 

Blir nok custom rom, det her er ganske unikt.

Lenke til kommentar

Jeg merket meg nettopp at GPS'en ikke funkerer slik den gjorde før oppdatering.

Jeg bruker en app som heter my tracks for å registrere hvor langt jeg går osv, samt viser ruten jeg går på kart.

 

Denne har jeg brukt knirkefritt nå i over en uke, og har vært svært overrasket over nøyaktigheten. Men i dag da jeg gikk tur og kom hjem for å sjekke dagens data, så viste det seg at GPS'en hadde koblet ut så og si hele turen, og bare fått med seg bruddstykker av ruten min på kartet. Dette er selvsagt svært skuffende. Er det noen som har merket seg det samme med GPS'en eller som har noen inspill?

Lenke til kommentar

Trenger hjelp ;-)

Reiser til syden i mrg tidlig og tenkte jeg skulle oppdat tlf før jeg dro siden nettet der er ustabilt. Det gikk jo skitt,nå henger den på s/w oppdat og jeg kommer ikke videre.Noen gode forslag til hvordan jeg får bort dette,har tatt batteri ,men det kommer like forbanna opp igjen så nå står jeg uten tlf når jeg reiser.

 

Får bare opp den Contact i oppdat.programmet,har prøvd admistrator og det som står i postene foran her.

 

Takker på forhånd for all god hjelp ;-)

 

 

Ingen som har en godt råd hvordan jeg får dette bort fra skjermen slik at jeg kan bruke tlf.Kjører stock rom

 

Har prøvd LGs recover phone,men det virker heller ikke

 

Har akkuratt det samme problemet. Noen som har en løsning på dette?

Lenke til kommentar

Trenger hjelp ;-)

Reiser til syden i mrg tidlig og tenkte jeg skulle oppdat tlf før jeg dro siden nettet der er ustabilt. Det gikk jo skitt,nå henger den på s/w oppdat og jeg kommer ikke videre.Noen gode forslag til hvordan jeg får bort dette,har tatt batteri ,men det kommer like forbanna opp igjen så nå står jeg uten tlf når jeg reiser.

 

Får bare opp den Contact i oppdat.programmet,har prøvd admistrator og det som står i postene foran her.

 

Takker på forhånd for all god hjelp ;-)

 

 

Ingen som har en godt råd hvordan jeg får dette bort fra skjermen slik at jeg kan bruke tlf.Kjører stock rom

 

Har prøvd LGs recover phone,men det virker heller ikke

 

Har akkuratt det samme problemet. Noen som har en løsning på dette?

 

Høres ut som om sofwaren har blitt korrupt,

Det fine er at man ikke trenger å sende den inn til service, ganske enkelt last ned europen open herifra : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1035041 og flash telefonen med Smartlash http://www.lg-phones.org/how-to-flash-lg-optimus-2x.html

 

Fjern batteri og minnekort, start smartflash, hold inne nedre volumknapp mens du plugger den inn i pcen med medfølgene usb kabel, zip ut romen, velg cp og ap, deretter trykk start.

 

Deretter kan du oppgradere til nyeste 20l firmwaren på ordinær måte.

Endret av freddy85
Lenke til kommentar

Må bare si at dette er den dårligste telefonen jeg har hatt, og jeg angrer på at jeg ikke satte pengene i en iphone. Har hatt denne i et halvt år nå. Optimus er treig, henger seg hele tiden, restarter av seg selv et par ganger i uka og mister signal titt og ofte. Savner min avdøde iphone 3g :(

Treig? What?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...