Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

LG Mobile

‎[LG Official Statements on Ice Cream Sandwich OS Update]

 

LG firmly denies the rumors that claim LG will not be providing the Ice Cream Sandwich (ICS) OS update for the LG Optimus 2X. These rumors are NOT true. LG is currently in the process of planning the ICS OS update for the LG Optimus 2X as well as other LG high-end smartphones. Detailed information on the ICS OS update schedule for specific models will be announced, once the ICS OS is publicly released by Google. Please stay tuned for more updates from LG.

 

 

https://www.facebook.com/LGMobile

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LG Mobile

‎[LG Official Statements on Ice Cream Sandwich OS Update]

 

LG firmly denies the rumors that claim LG will not be providing the Ice Cream Sandwich (ICS) OS update for the LG Optimus 2X. These rumors are NOT true. LG is currently in the process of planning the ICS OS update for the LG Optimus 2X as well as other LG high-end smartphones. Detailed information on the ICS OS update schedule for specific models will be announced, once the ICS OS is publicly released by Google. Please stay tuned for more updates from LG.

 

 

https://www.facebook.com/LGMobile

Trakk litt på smilebåndet :) LG Steg hos meg.

Lenke til kommentar

Er det litt bug's etc med LG Ox2 - eller fungerer den smertefritt?

 

Jeg håper du troller?

 

Men uansett, ja det er litt bugs med den softwaren som kommer, rooter du den forsvinner alle problemer. Mest irriterende for meg var hastigheten på telefonen.

 

Nei, hehe, jeg troller ikke, forstår ikke helt hvorfor du spørr om det! Det var ett seriøst spørsmål gitt, siden jeg skal ha meg ny mobil - og da er ikke "gamle" mobil tester godt nok, der testeren har brukt telefonen ett par uker eller mindre - jeg må selvsagt også høre med folk som faktisk har brukt telefonen lenge.

 

Er litt bugs med den softwaren som kommer? Snakker vi om Android 2,3? Hastigheten på telefon gikk ned? Hm, jeg trodde Android 2.3 skulle gjøre telefonen's OS enda raskere. Spesifikasjonene til LGOX2 er iallefall gode nok for A2.3.

 

Uansett, jeg har etter vurderinger fram og tilbake landet på Nexus S som jo faktisk ble lansert tidligere i år til 4-5 tusen, koster nå 2498, sikker snart 2000 også, den går lynkjapp med A2.3. Itillegg blir Androind 4 lansert til den også om ikke mange dager.

 

Jeg er av den typen som ikke liker å kjøpe helt siste nytt til 4-5000 kroner, uten at jeg absolutt er avhengig av siste kongen på haugen spesifikasjoner for å kunne bruke mobilen normalt - noe det færreste er - siden det fleste utviklere tilpasser produktene sine til å passe folk flest, med en gjennomsnitt's Android telefon. Å vente 1 årstid med å kjøpe ett nytt produkt, så sparer enn fort mange tusen. Telefonen jeg har nå, er en BlackBerry 9000 som ble lansert sommeren 2008 til 1000$, men jeg ventet litt å kjøpte den til 250$. IPHONE 4S koster vel sånn cirka 900-1000$ dollar også idag, nei fokk ass, jeg betaler ikke det når mobilprodusentene kommer med ny hoved modell hvert år.

Lenke til kommentar

Softwaren på telefonen er hovedsaklig 2.2, men skal oppgraderes til 2.3 rett rundt hjørnet nå. Android 4 vil komme etterhvert.

 

Orginal-softwaren har bugs, og kan for noen individer være svært plagsom. Men de fleste av oss legger inn Custom Rom som gjør telefonen til så og si markedets beste.

Lenke til kommentar

Jeg spurte om du trolla, siden fra ca den første brukeren her i tråden skrev at han fikk mobilen, så har det vært rapporter på bugs etter bugs på denne mobilen. Hadde du bare lest de siste par sidene så hadde du sett det.

 

Men fikser du custom ROM så får du android 2.3.7 og det funker for min del glimrende. Er selvsagt også litt bugs her og, men mobilen jobber utrolig mye kjappere med custom ROM enn med det originale programvaren.

 

Alle mobiler har nå til dags av og til bugs, det er ikke til å unngå. Jeg personlig liker denne ganske godt, den er litt mindre enn Galaxy 2, og det gjør at den sitter mye bedre i hånda.

Endret av Dammed
Lenke til kommentar

Ja denne LG telefonen er nok temmelig god - jeg valgte Nexus S fordi...fordi jeg bare måtte velge noe til slutt.....lol. LG's telefon er jo kraftigere, men jeg såg ikke ene og alene på prosessor kraften - fordi da overser enn fort andre ting.

 

EDIT: Men jeg er ikke tvil om at jeg fint kunne hatt Optimus 2X også, selv om jeg ikke synes det er så kult å ha LG merket på telefonen.

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

Først en forsvarstale:

Mulig dette er spurt om og besvart tidligere men når tråden blir lang så blir det knotete å søke.

 

Så til spørsmålet:

Hvis jeg skal peise inn ny rom, hvordan får jeg tatt vare på alle sms og mms jeg har?

Jeg ønsker å legge de tilbake til telefonen etter oppgraderingen.

Lenke til kommentar

Først en forsvarstale:

Mulig dette er spurt om og besvart tidligere men når tråden blir lang så blir det knotete å søke.

 

Så til spørsmålet:

Hvis jeg skal peise inn ny rom, hvordan får jeg tatt vare på alle sms og mms jeg har?

Jeg ønsker å legge de tilbake til telefonen etter oppgraderingen.

Jeg bruker et program som heter SMS Backup. Dette lagrer all SMS på min google-konto. MMS mottar jeg ikke lengre.

Lenke til kommentar

Via LGMobile Update.

Versjon 2.3.4 lagt inn.

 

Denne videoen viser hva som skjedde på min PC:

http://screencast.com/t/sx5S0t0H

 

Ellers så ser telefonen "intakt" ut. Mener jeg så noe om at alt (bortsett fra minnekort) ville bli slettet. Men alle programmene ligger der fortsatt... og det er jo positivt!

 

stimas

 

Ser at den ikke når opp i kanal 14 på vårt trådløse nett på jobben. Har en kollega som har en innstilling på sin HTC (2.3.5) der man kan krysse av for så høye kanaler.

Endret av stimas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...