Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jasså? Det har gått meg hus forbi i såfall. Er jo gode nyheter dersom det stemmer, men virket som LG ikke var så gira på å følge opp 2x'en.

 

 

Tror de bestemte seg for å slippe 4.0 også, fordi det blei så mye bråk da de sa de ikke skulle gjøre det. Men dog, man veit jo aldri med LG :thumbup:

Lenke til kommentar

Advarsel!! Makan til søpleprogramvare som LG her har levert har jeg aldri vært borti.

Prøvde først å oppdatere via LG pc suite som fortalte at oppdatering var tilgjengelig og startet oppdatering. Etter lang tid fikk jeg beskjed om at jeg alikevel hadde nyeste software og at det ikke var nødvendig med oppdatering! Fikk også beskjed underveis at lg hadde lagt inn noen nye usb drivere! (sikkert det som gjorde at nå får jeg ikke kontakt med lg on-Screen Phone programmet lengre)

 

Ok Tenkte jeg da får jeg oppdatere til nyeste software av lg pc-suite. Oppdatering startet og etter lang tid sier programmet at det skal restarte telefonen! Trykker ok og faenskapet restarter pc`n! Eller den vil ikke restarte. Går nesten en time og jeg må restarte den med svenskeknappen. Men nei den nekter å starte. Etter at jeg har fjernet usb kabelen til tlf. får jeg startet pc`n. Da er det bare et nytt problem, kommer ikke på nett uansett hva jeg gjør. Windows prøver å restarte nettverkskortet uten hell!

 

Da blir det systemgjenoppretting som til og med det blir vanskelig, men etter litt om og men kommer jeg på nett igjen.

 

Nå tok jeg slegga på tlf og knuste den i småbiter, samt fjernet alt som heter lg på pc`n. Siste gang i livet jeg skal et produkt som det står lg på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Advarsel!! Makan til søpleprogramvare som LG her har levert har jeg aldri vært borti.

Prøvde først å oppdatere via LG pc suite som fortalte at oppdatering var tilgjengelig og startet oppdatering. Etter lang tid fikk jeg beskjed om at jeg alikevel hadde nyeste software og at det ikke var nødvendig med oppdatering! Fikk også beskjed underveis at lg hadde lagt inn noen nye usb drivere! (sikkert det som gjorde at nå får jeg ikke kontakt med lg on-Screen Phone programmet lengre)

 

Ok Tenkte jeg da får jeg oppdatere til nyeste software av lg pc-suite. Oppdatering startet og etter lang tid sier programmet at det skal restarte telefonen! Trykker ok og faenskapet restarter pc`n! Eller den vil ikke restarte. Går nesten en time og jeg må restarte den med svenskeknappen. Men nei den nekter å starte. Etter at jeg har fjernet usb kabelen til tlf. får jeg startet pc`n. Da er det bare et nytt problem, kommer ikke på nett uansett hva jeg gjør. Windows prøver å restarte nettverkskortet uten hell!

 

Da blir det systemgjenoppretting som til og med det blir vanskelig, men etter litt om og men kommer jeg på nett igjen.

 

Nå tok jeg slegga på tlf og knuste den i småbiter, samt fjernet alt som heter lg på pc`n. Siste gang i livet jeg skal et produkt som det står lg på.

 

Hahahaah! Fuck LG, står får "LITE GODT"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Makan til sutring da.

 

Root telefon og skaff dere custom ROM. Gjort på maks 2 timer, er utrolig enkelt og telefonen blir mye bedre.

 

Da slipper dere å tenke på oppdatering fra LG, eller noe som helst med LG.

 

Telefonen ser bedre ut, jobber mye kjappere, og man får en masse funksjoner som gjør telefonen din egen og ikke en hyllevare.

 

Jeg selv skal ikke ha noe mer fra LG, men det er pga software og ventetid. Selve telefonen er veldig bra. Og jeg personlig angrer ikke etter jeg har fått den roota.

Lenke til kommentar

Optimus 2x får ikke det desverre =P

Jeg har da lest begge deler, først at det ikke kom, og senere at det kom, tror du finner en link lenger bak i denne tråden til det siste.

 

LG har selv tatt kontakt med Androidandme og sagt at de ikke har tatt noen beslutning foreløpig. Lenke

 

Ergo kan det bety at de velger å komme med det, vil bli kraftig overrasket om LG skulle velge å komme med ICS iløpet av 1. halvår 2012. Dersom de i heletatt velger å komme med ICS. Tror de finner ut at det er for mye kødd for å få det til å fungere på denne enheten og isteden retter fokus mot fremtidige enheter.

Lenke til kommentar

Garanti er grei nok grunn, men det er alltid mulig å flashe tilbake til orginal ROM og fjerne all custom software, har gjort det selv på mine to tidligere mobiler når de ble sendt inn på service. Og

 

Og hvis man ikke klarer å følge en forholdsvis enkel guide, noe jeg tror de fleste her klarer, så kjenner man som regel en person som klarer å hjelpe. Evt bare spør her på forumet når man står fast.

 

Men en ting er sikkert, alle her på tråden vet at Optimus 2x er en mobil med en del feil og at LG er elendige på service, så noe mer sutring tjener ingen formål.

Lenke til kommentar

Men en ting er sikkert, alle her på tråden vet at Optimus 2x er en mobil med en del feil og at LG er elendige på service, så noe mer sutring tjener ingen formål.

Vi som eier denne vet hvor drit den er og vi klager og sutrer i vei.Likevel ser jeg folk som kommer her og sier de nettopp har kjøpt den..Så det er absolutt verdt å si igjen og igjen..

Hvis vi kan hindre at en til skakkar går i fella...

 

 

Blir kanskje litt off-topic..

Er det noen som har noen meninger om sikkerheten når det kommer til rootet telefoner og custom roms?

Hvilke muligheter har utviklerene av disse til å evt overvåke mobilen?Eller legge inn ting som kan skade telefonen?Enten med vilje eller uvitenhet..

Har selv aldri opplevd noen negative tilfeller,jeg bare spør.. :p

Er det ok å legge inn custom rom når en jobber i større bedrifter hvor visse ting skal være hemmelige.

Endret av Gjermundsen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja det er jo klart hvis du velger en av de mest omtalte der..

Men det dukker opp mange nye roms og for en nybegynner kan det ikke være lett å finne frem.En kan risikere å måtte bruke mye mer enn 2 timer på å teste ut flere roms før en finner den rette.Lese side opp og ned på xda...Men når det er sagt er det ingenting som tilsier at stock rom er noe bedre eller sikrere.I hvertfall ikke når det kommer fra lg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...