Trond0902 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg sendte LG en ganske lang klagemail. Ikke på telefonen, men brudd på løfter. Jeg har hele tiden vært innstilt på at LG kommer til å komme sterkt tilbake å ordne alt det var, men nå har jeg også mista troen. Jeg har heldigvis ingen problemer med telefonen, men jeg har fått store problemer med LG. Jeg vil anbefale flere å gjøre det samme, jeg regner med det ikke kommer til å velte noe lass, men hva har vi å tape, annet enn 5 minutter. Er helt enig har gjordt dette selv, men har desverre bare fått vissvass svart tilbake. Med antydninger til svar. Kanskje det skulle vært laget et "kjedebrev" som bombaberer e-postkassene til LG Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg kjører reklamasjonsløpet med LG (og CDON) nå, og det er søren meg et slit! Har krevet å få hevet kjøpet gjentatte ganger, men hver gang får jeg følgende regle tilbake: "Av erfarenhet vet vi att LG inte godkänner reklamationer om inte telefonen är sönder för 4e gången och alltså varit inne för service 3 gånger. " I forbrukerkjøpsloven står det jo: "§ 30. Gjennomføring av avhjelp: ... Selgeren har ikke rett til å foreta mer enn to avhjelpsforsøk for samme mangel, med mindre det foreligger særlige grunner som gjør at ytterligere avhjelp er rimelig. ..." Har det da virkelig noe å si at LG konsekvent avviser reklamasjoner før fjerdegangsfeil? Angrer på at jeg kjøpte denne telefonen. Skal aldri ha noe med LG å gjøre igjen. Lenke til kommentar
linnmari Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 ..Det her er fordelen med å kjøpe varer i en fysksik butikk, da har man noen bak kassa man kan kjefte på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hva er fordelen med det? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Lettere å lure Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg kjører reklamasjonsløpet med LG (og CDON) nå, og det er søren meg et slit! Har krevet å få hevet kjøpet gjentatte ganger, men hver gang får jeg følgende regle tilbake: "Av erfarenhet vet vi att LG inte godkänner reklamationer om inte telefonen är sönder för 4e gången och alltså varit inne för service 3 gånger. " I forbrukerkjøpsloven står det jo: "§ 30. Gjennomføring av avhjelp: ... Selgeren har ikke rett til å foreta mer enn to avhjelpsforsøk for samme mangel, med mindre det foreligger særlige grunner som gjør at ytterligere avhjelp er rimelig. ..." Har det da virkelig noe å si at LG konsekvent avviser reklamasjoner før fjerdegangsfeil? Angrer på at jeg kjøpte denne telefonen. Skal aldri ha noe med LG å gjøre igjen. Nei, det er som du sier korrekt at selger har rett på å fikse feilen to ganger. Dette gjelder da selvsagt bare når det er snakk om samme feilen. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har sendt nok en mail, og gjentatt at jeg ønsker å heve kjøpet. Det står også hos forbruketrådet: "To sjanser til å rette samme feil Merk deg at selgeren etter forbrukerkjøpsloven kun har to sjanser til å rette samme feilen. Mislykkes dette, kan du kreve prisavslag eller heving av kjøpet." Har også vært samme feil: telefonen skrur seg av (noen ganger restarter den, andre ganger ikke) og svært ofte blir Wlan ikke startet pga "feil". Hver eneste gang har jeg fått telefonen tilbake, "oppdatert og testet ok, oppdateringen skal rette feil med at telefonen skrur seg av". At telefonen er oppdatert til samme programvare som jeg allerede har hatt, hver gang, gjør tydeligvis ingenting. Latterlig Lenke til kommentar
linnmari Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er da unektelig enklere å formidle noe face to face, er det ikke? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hva er fordelen med det? Selvfølelsen Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tragisk at LG skal oppføre seg på denne måten, siste gang jeg kjøper dette drittmerket.... Ny rom ute for dere som fortsatt ikke har gitt opp telefonen : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1094063 Virker så langt veldig stabil og har meget god batteritid :-) Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 http://www.amobil.no/artikler/lgs_toppmobil_faar_ikke_android_4_0/103304 LGs toppmobil får ikke Android 4.0 Vel, da er den saken avgjort. Neste telefonen min blir enten fra Google selv eller samsung. Jeg kommer heller ALDRI til å handle en LG telefon igjen. Faktisk helt enig med deg. Når jeg så den artikkelen bestemte jeg meg for at jeg skal bytte ut min LG X2. Jeg skal heller ALDRI ha en LG tlf igjen. Før sommeren har jeg garantert bytte til en samsung eller en google mobil. LGen skal selges eller kastet i søppla. For guds skyld ikke selg mobilen, kast den heller i søppelen. Vi vil ikke at andre mennesker skal oppleve det helvetet vi har vært gjennom med denne mobilen. Lenke til kommentar
stimas Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er det 2.3 vi nå får se i morgen? Slik jeg tolker DENNEFacebook-siden, så kommer oppgraderingen i morgen. TIME WILL SHOW! stimas Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er det 2.3 vi nå får se i morgen? Slik jeg tolker DENNEFacebook-siden, så kommer oppgraderingen i morgen. TIME WILL SHOW! stimas Oi. Det gjenstår å se om LG har endelig fått fingeren ut av rumpehullet og begynner å rulle ut oppdateringen nå. Gjenstår å se hvor mye bæsj som er igjen i oppdateringen. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Jeg tok og la inn custom ROM i går på min 2X. Og forskjellen er enorm.... Anbefales på det varmeste. Har nå CyanogenMod7 build 186 (Android 2.3), så langt så ser det veldig bra ut. Endret 31. oktober 2011 av Dammed Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 hvis GB kommer nå kommer vel også sourcen til GB, og da kan de nok fjerne en del bugs i feks cm7 Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 For dårlig og for sent..Forstår ikke at de gidder å legge ut oppdateringen i det hele tatt nå. De klarer ikke å rette opp det dårlige inntrykket folk har fått av LG uansett..Det er penger rett ut av vinduet å bruke måneder på å fikse til disse oppdatering.De kunne heller brukt dem på julebord.Jeg kommer nok til å teste ut denne,men jeg kommer aldri til å kjøpe en telefon fra dem igjen. Det var i hvertfall morsomt å lese kommentarene der.. Er det 2.3 vi nå får se i morgen? Slik jeg tolker DENNEFacebook-siden, så kommer oppgraderingen i morgen. TIME WILL SHOW! stimas 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Fint det endelig kommer en oppdatering, men syns LG har bæsja litt på leggen her ja. Dette er enormt med negativ PR, og det kommer til å slå veldig hardt ut for dem. Det er veldig synd, for Optimus 2x er en knalltelefon. Lenke til kommentar
espnag Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har hatt akkurat samme problem, tilbake fra service uten at de har gjort noen ting. Er nå på tredje gangs service og kjøpet heves. Latterlig dårlig service fra verkstedet sin side. Lenke til kommentar
Trond0902 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvis dette er sant så vil vi kunne begynne å laste ned fra kl. 23:00 i kveld (GMT-time) Slik som vi fikk den forrige 25 juli 2011. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Har hatt akkurat samme problem, tilbake fra service uten at de har gjort noen ting. Er nå på tredje gangs service og kjøpet heves. Latterlig dårlig service fra verkstedet sin side. Hvilken butikk er det du har kranglet med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå