Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hell-vette. Jeg har knota det til. Var innom MIUI, Coyanogen og endte opp med Cyanbread. ROM Manager har blitt idiot. Jeg får ikke gått tilbake til original ROM. Når jeg sier jeg vil gå tilbake til backupen starter telefonen i recovery, hva trykker jeg der for å tvinge telefonen inn i original ROM?

Lenke til kommentar

http://www.amobil.no/artikler/lgs_toppmobil_faar_ikke_android_4_0/103304

 

LGs toppmobil får ikke Android 4.0

 

Vel, da er den saken avgjort. Neste telefonen min blir enten fra Google selv eller samsung. Jeg kommer heller ALDRI til å handle en LG telefon igjen.

 

Faktisk helt enig med deg. Når jeg så den artikkelen bestemte jeg meg for at jeg skal bytte ut min LG X2. Jeg skal heller ALDRI ha en LG tlf igjen. Før sommeren har jeg garantert bytte til en samsung eller en google mobil. LGen skal selges eller kastet i søppla.

Lenke til kommentar

Har fiksa opp det gamle OS'et og unroota hele greia.

Tenker jeg stikker på Elkjøp i morra, klage på mobilen. Jeg har faktisk ikke fått det produktet jeg er lovet. På LG sine hjemmesider står det svart på hvitt at 2X'n er oppgraderbar til 2.3, det burde være grunn god nok til reklamasjon.

 

Jeg nekter å bruke 4 lapper på noe som ikke fungerer før etter et halvt år, og vel så det.

Lenke til kommentar

Det er jeg enig i, det er ikke telefonen som er feil, men det er LG som selskap. Altså at vi skal være avhengig av CM for å kunne ha en telefon som yter blir feil. LG burde selge telefonen gjennom serivce, noe de ikke gjør. De solgte telefonen pga "vi var først med" metoden. Heldigvis vet vi nå at LG ikke vil tjene på å ha slik service.

Lenke til kommentar

Ifølge forburkerkjøpsloven har ikke jeg fått det produktet jeg er lovet. Elkjøp solgte meg telefonen, da er det naturlig for meg å gå tilbake dit.

 

Når det står på LG sine hjemmesider at telefonen er oppgraderbar, noe som har stått der en stund blir jeg passe pissed, spesielt når 2.2 er så jævlig fult av bugs.

Lenke til kommentar

Jeg sendte LG en ganske lang klagemail. Ikke på telefonen, men brudd på løfter. Jeg har hele tiden vært innstilt på at LG kommer til å komme sterkt tilbake å ordne alt det var, men nå har jeg også mista troen. Jeg har heldigvis ingen problemer med telefonen, men jeg har fått store problemer med LG.

 

Jeg vil anbefale flere å gjøre det samme, jeg regner med det ikke kommer til å velte noe lass, men hva har vi å tape, annet enn 5 minutter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...