Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å håpe at utsettelsen av Honeycomb er fordi de heller ville vente på Ice Cream Sandwich?

Mener du utsettelsen av Gingerbread? Honeycomb er for nettbrett, mens ICS slår sammen Gingerbread og Honeycomb.

Uansett, jeg tviler på at vi får se ICS fra LG med det aller første, det har tross alt tatt dem over et halvt år å oppdatere til Gingerbread.

Lenke til kommentar

Hei.

Må si meg mektig irritert over LG og den lovnaden de har kommet med på div. steder. De har lenge lovet å komme med Android 2.3 på denne telefonen. Når man kontakter de på Support, så svarer de at de ikke kan oppgi slikt. Er så misfornøyd med min LG at det er siste gang jeg kjøper dette merket.

Sånn, godt å få det ut!

 

 

stimas

Lenke til kommentar

tar man ikke backup av alt da? jeg vil bytte til cm7, men vil beholde meldinger og apps. er dette mulig?

 

Jeg bruker å ta backup av apps med titanium root

Av meldinger bruker jeg sms backup and restore. Men noen sier at det ikke er så lurt å føre over apps fra en stock rom til cm7 feks, men jeg har gjort det er par ganger selv og aldri hatt problemer med det.

 

Hva kan en gjøre visst Market kræsjer ved oppstart?

 

Har skjedd en gang med meg, og måtte wipe data og cache og installere rom på nytt.

Lenke til kommentar

Optimus 2x er faktisk en meget god telefon hvis man rooter den og slenger inn custom rom. Er egentlig for j..... at man er nødt til det for å få en mobil som funker normalt, men sånn er det. Har testet en haug av forskjellige roms, men ender alltid tilbake til Blazing Dragon v.1,9b. Den er fjellstabil og funker som en drøm. Dog bare android 2.2.2 men det funker som sagt veldig bra.

Lenke til kommentar

Har Optimus 2x en funksjon som gjør at jeg kan selv velge hvilke programmer som skal bruke internet tilgang? vet at iphone har noe lignende. og andre telefoner med android systemet har datanettverk av/på funksjon ved å holde inne av/på knappen, noe lignende for Optimus 2x også?

 

Hehe, føler meg veldig rookie her..

Lenke til kommentar

Hei!

Har de siste dagene slitt med å komme inn på nett via 3g(fungerer fint via wifi). Har brukt den opprinnelige nettleseren, opera og firefox, men kommer ikke på nett.

 

Men enkelte apps greier å koble seg på nett :/

 

Noen som har peiling på hva som kan vare årsaken? Har gjennopprettet mobilen til fabrikkopsett uten hell.

 

edit : har chess om d er til hjelp. har prøvd å lastet ned innstillinger, det også uten hell.

Endret av Skrote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...