Rockna Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg vurder denne nå, men har noe spm: Er det mye stress å få roota og lagt inn CM7? På HTC legeden min var dette utrolig vanskelig siden bootloaderen var så lukka det går ann.. Har dere hatt noe problemer med mobilen? Hvis du klarte det på en Legend, så klarer du å roote denne. Har rootet min 2X og en Legend. Og 2X'n var som en lek. Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Men hva blir wipet egentlig? Kun internt telefonminne? Sorry for noob spm. Sorry igjen. Man lærer mye med google search. Lenke til kommentar
teknolicious Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Husk at CM ikke er stabil enda og kan ha noen problemer. RC1 hadde noen problemer og ble veldig irriterende i lengden så jeg byttet over til nightlies hvor det har vært litt bedre og med siste versjon #127 så har jeg ikke opplevd noen problemer på fem dager, batteriet holder lenger og den er veldig kjapp! Hvilken RIL og baseband bruker du samme med nightlies? Lenke til kommentar
Zoni Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hvilken RIL og baseband bruker du samme med nightlies? RIL har jeg ikke gjort noe med, baseband har jeg oppdatert til 725. Skal legge til at telefonen bruker litt i overkant lang tid på å koble til når jeg bruker mobildata men jeg mistenker at JuiceDefender er en medvirkende årsak, eller? Lenke til kommentar
Halky Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Har litt problemer med og få ut simkortet på denne telefonen, er det noen som har tips til hvordan få det ut uten og rive opp hele lokket? Syntes de har lagt det litt teit, siden det såpass vanskelig og få det ut eller sette det inn ;S Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Virkelig? Det er jo kjempelett å få det ut. Legg fingeren din på halvparten som stikker ut, og dra ned. Voila? Lenke til kommentar
Halky Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jaha? Ingen ting som stikker ut her, mulig jeg har fått kjørt det for langt inn i telefonen da ;O Men det igjen burde jo ikke være mulig eller ei? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Den oransje fliken der er SIM-kortet mitt. Jeg sliter litt med å forstå hvordan du har det. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Vel ved mine tidligere telefoner så har jeg væt vant med og skyve simkortet helt inn, så nå ser det ut som jeg har fått dyttet for langt inn til at jeg nå ikke får det ut igjen ;S LG burde ha laget en sperre vegg sånn at dette her ikke skulle vært mulig..... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg tror jeg må bruke mye fysisk makt for å faktisk presse SIM-kortet inn under blitzen på telefonen, gitt... Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Høres merkelig ut.Hvilke type simkort har du? Det er i hvertfall ikke mulig å dytte det for langt inn hos meg.. Endret 7. september 2011 av Gjermundsen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Du har vel ikke slikt micro-sim som egentlig bare passer i iphones og slikt? Endret 7. september 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Halky Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hvis du ser på bildet her, så er det liksom helt inne :S Og nei måtte ikke bruke noe makt for og få det inn da det gikk fint inn uten makt. Var ett lite simkort som glatt gikk inn der.... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Imponerende. Prøv å pirk det ut med noe spisst. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Driver og prøver på det nå, men merkelig at det i det hele tatt er mulig å skulle få dyttet det så langt inn, burde jo ha vært en sperre vegg der inne sånn at det ikke skulle være mulig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Vi har en sperre der, så skjønner ikke helt hvorfor du ikke har det. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Vel det er ingen direkte sperre vegg som hindrer dette der nei, ellers hadde jeg jo ikke hatt dette problemet her nå eller hur? ;s Men ja rundt 4k kastet rett ut av vinduet, kjipe greier :S Har aldri hatt noen sånne problemer med og sette inn ett simkort tidligere heller på andre telefoner ;/ har nå liksom alltid bare dyttet det inn til det satt og funket. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Klarte og få ut simkortet til slutt, men måtte brekke oppe det loket så er redd jeg har klart og fått ødelegge telefonen ;S Her er forresten simkortet som ble satt inn: Dette ligner på ett slikt micro simkort isteden for ett vanlig simkort. Men det ble brukt i en gammel Sony Ericson og der funket det fint. Det var en sånn liten ramme rundt simkoret, men det har blitt brekt løs fra hverandre så det er bare selve simkortet igjen. Så ikke rart det lille simkortet der gikk så langt inn i denne nye telefonen. Men ja må nok ut med nye 3k nå da siden mobilen virker ødelagt, da jeg har prøvd med ett annet vanlig simkort også uten at det ble kjent igjen i telefonen. Kjipe greier :/ Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Da har jeg også en 2x på vei! Jeg vurderte SGII, men jeg synes byggekvaliteten virker litt billig, ikke så langt fra SG egentlig. Når jeg i tillegg fikk 2x'en for 2800 fra komplett (demo / fabrikkreturnert) føler jeg valget var lett! Det ser for øvrig ut som gingerbread endelig er på vei ut nå! På xda spekuleres det på en gang mellom 10. september og begynnelsen av oktober, mens denne polske bloggen hevder at han allerede for et par dager siden fikk 2.3.4...? Er denne fake mon tro? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Skeptisk på den polakken, men neste oppdatering er nok rett rundt hjørnet. Sitter og venter på den selv, for de som lager min nåværende ROM venter på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå