Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud jeg er redd. Kjøpte denne mobilen for et par dager siden brukt av en venn.

Høres kanskje ikke så skummelt ut, men den gjør ting selv. Et eksempel: Jeg så på skjermen, mens mobilen - helt av seg selv, gikk inn på alarmer. Lagde en ny alarm. Lagret den. Gikk inn på Google Search uten å skrive inn noe.

Jeg er 100% sikker på at jeg ikke rørte skjermen eller touch-knappene under. Dette har skjedd flere ganger, men det har vært litt forskjellig hva som har hendt.

Det er som om noen styrer mobilen (men det er bare random ting som skjer). Eller at mobilen styrer seg selv enkelte ganger. Jeg har tatt factory reset på mobilen, og formatert mobilen.

Lenke til kommentar

Ja, det har skjedd selv om jeg tok factory reset.

Maks irriterende. En gang skulle jeg prøve å bytte bakgrunnsbilde, men så når jeg gikk inn i menyen var det som om mobilen bestemte seg for å trykke på tilbakeknappen hver gang. Her for litt siden åpnet den opp kamera-applikasjonen...

Lenke til kommentar

Lurer på om det kan være noe galt med selve touch-skjermen, ja. Tror ikke kompisen min kødder med meg, men har ikke snakket med han om det enda.

Er det en enkel måte å skru av mobildata? Er helt ny på Android.

Innstillinger --> Trådløs Kontroller --> aktiver flymodus :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk melding om ny programvare til Optimus 2x'en min.

Lurer fælt på hva som skjer. Driver og opptaterer nå. Litt rar update screen. Minner meg om interfacen til et mobil spill.

Ferdig:

Hmm! Luer på hva som endret seg.

1035.21_20110725

V10d (med liten "d")

Bare basebandet?

Fikk mobilregning idag. Jeg bruker ikke nettet på telefon, så jeg har hatt det avslått. Men jeg har slått på det for å sjekke ett nr på gulesider, også glemt å slått det av. Det har kostet meg 380,-

Prøv og klage. Mener jeg ikke kunne se noe i gulesider app'en som sier at det skal koste penger.

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar

1035.21_20110725

V10d (med liten "d")

Bare basebandet?

Denne kom begynnelsen av juli (i hvertfall her).

De har fikset wifi til/frakoblingen ellers merker jeg ingenting.

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Jeg snakka med en selger fra LG som sto på stand hos Telenor på et seminar i forrige uke. Han mente at 2.3 kommer i september. Men den består visst bare av usynlige bugfixer og ingenting nytt og fancy, i alle fall ikke visuelt sett.

....men tatt i betrakning at han var selger så skal man jo ikke ukritisk stole på ham :p

Lenke til kommentar

Fikk melding om ny programvare til Optimus 2x'en min.

Lurer fælt på hva som skjer. Driver og opptaterer nå. Litt rar update screen. Minner meg om interfacen til et mobil spill.

Ferdig:

1035.21_20110725

V10d (med liten "d")

Bare basebandet?

Fikk mobilregning idag. Jeg bruker ikke nettet på telefon, så jeg har hatt det avslått. Men jeg har slått på det for å sjekke ett nr på gulesider, også glemt å slått det av. Det har kostet meg 380,-

Prøv og klage. Mener jeg ikke kunne se noe i gulesider app'en som sier at det skal koste penger.

Når man installerer et program på Android som bruker datatrafikk står det det når man installerer det. Uansett merkelig å få en regning på 380kr bare for å ha telefonen koblet til mobilnett uten å bruke det. Syncing mot googler tjenester bruker veldig lit data. Må være et et abonnement med veldig høye datakostnader

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...