The_Edge90 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Høres bra ut, mange andre som har sagt det samme. Jeg har ikke den samme kvalitetsfølelsen av min Samsung Galaxy S, litt mye plastikk. Uansett, vi får se hva jeg bestemmer meg for Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Anbefaler dere å stikke innom en mobilbutikk og faktisk holde mobilen fysisk i hånda og se hvordan det er. Er et greit innblikk i hvordan telefonen føles. Den skal tross alt ligge i håndflaten i svært mange timer. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Herregud jeg er redd. Kjøpte denne mobilen for et par dager siden brukt av en venn. Høres kanskje ikke så skummelt ut, men den gjør ting selv. Et eksempel: Jeg så på skjermen, mens mobilen - helt av seg selv, gikk inn på alarmer. Lagde en ny alarm. Lagret den. Gikk inn på Google Search uten å skrive inn noe. Jeg er 100% sikker på at jeg ikke rørte skjermen eller touch-knappene under. Dette har skjedd flere ganger, men det har vært litt forskjellig hva som har hendt. Det er som om noen styrer mobilen (men det er bare random ting som skjer). Eller at mobilen styrer seg selv enkelte ganger. Jeg har tatt factory reset på mobilen, og formatert mobilen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Har det skjedd etter du tok factory reset? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Ja, det har skjedd selv om jeg tok factory reset. Maks irriterende. En gang skulle jeg prøve å bytte bakgrunnsbilde, men så når jeg gikk inn i menyen var det som om mobilen bestemte seg for å trykke på tilbakeknappen hver gang. Her for litt siden åpnet den opp kamera-applikasjonen... Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Høres helt sykt ut. Er det mulig og fjernstyre en telefon over mobilnettet ? Kan være kompisen din som kødder med deg.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Skjekk om det virkelig er fjernstyring. Slå av Wlan og mobildata. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Min første tanke er at det er noe galt med selve touch-skjermen eller noe der. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Lurer på om det kan være noe galt med selve touch-skjermen, ja. Tror ikke kompisen min kødder med meg, men har ikke snakket med han om det enda. Er det en enkel måte å skru av mobildata? Er helt ny på Android. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Lurer på om det kan være noe galt med selve touch-skjermen, ja. Tror ikke kompisen min kødder med meg, men har ikke snakket med han om det enda. Er det en enkel måte å skru av mobildata? Er helt ny på Android. Innstillinger --> Trådløs Kontroller --> aktiver flymodus Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Instillinger --> Trådløse Kontroller --> Mobilnettverk -> And then you will see. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Fikk mobilregning idag. Jeg bruker ikke nettet på telefon, så jeg har hatt det avslått. Men jeg har slått på det for å sjekke ett nr på gulesider, også glemt å slått det av. Det har kostet meg 380,- Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Fikk melding om ny programvare til Optimus 2x'en min. Lurer fælt på hva som skjer. Driver og opptaterer nå. Litt rar update screen. Minner meg om interfacen til et mobil spill. Ferdig: Hmm! Luer på hva som endret seg. 1035.21_20110725 V10d (med liten "d") Bare basebandet? Fikk mobilregning idag. Jeg bruker ikke nettet på telefon, så jeg har hatt det avslått. Men jeg har slått på det for å sjekke ett nr på gulesider, også glemt å slått det av. Det har kostet meg 380,- Prøv og klage. Mener jeg ikke kunne se noe i gulesider app'en som sier at det skal koste penger. Endret 29. august 2011 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Det er jo ikke glesider-appen som koster penger, men det faktum at telefonen har holdt på å synkronisere data over lengre tid. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Har hatt mobilen i et par uker nå. Har hatt ett tilfelle der den slo seg av om natten helt uten videre, ellers har jeg ikke hatt noen problemer. Godt fornøyd, spesielt med tanke på hvor mye du får for pengene. Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Hmm! Luer på hva som endret seg. 1035.21_20110725 V10d (med liten "d") Bare basebandet? Denne kom begynnelsen av juli (i hvertfall her). De har fikset wifi til/frakoblingen ellers merker jeg ingenting. Endret 30. august 2011 av Gjermundsen Lenke til kommentar
fryden Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 har android 2.3 kommet til oss nå eller? hvis ikke, noen som vet når den kommer? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 har android 2.3 kommet til oss nå eller? hvis ikke, noen som vet når den kommer? nei, i høst en gang skal man tro LG sine hjemmesider. Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg snakka med en selger fra LG som sto på stand hos Telenor på et seminar i forrige uke. Han mente at 2.3 kommer i september. Men den består visst bare av usynlige bugfixer og ingenting nytt og fancy, i alle fall ikke visuelt sett. ....men tatt i betrakning at han var selger så skal man jo ikke ukritisk stole på ham Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Fikk melding om ny programvare til Optimus 2x'en min. Lurer fælt på hva som skjer. Driver og opptaterer nå. Litt rar update screen. Minner meg om interfacen til et mobil spill. Ferdig: Hmm! Luer på hva som endret seg. 1035.21_20110725 V10d (med liten "d") Bare basebandet? Fikk mobilregning idag. Jeg bruker ikke nettet på telefon, så jeg har hatt det avslått. Men jeg har slått på det for å sjekke ett nr på gulesider, også glemt å slått det av. Det har kostet meg 380,- Prøv og klage. Mener jeg ikke kunne se noe i gulesider app'en som sier at det skal koste penger. Når man installerer et program på Android som bruker datatrafikk står det det når man installerer det. Uansett merkelig å få en regning på 380kr bare for å ha telefonen koblet til mobilnett uten å bruke det. Syncing mot googler tjenester bruker veldig lit data. Må være et et abonnement med veldig høye datakostnader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå