Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger da vel ikke la den være aktiv? Du kan da slå av den når du er ferdig med å lukke de programmene du skal ha lukket, slik som alle andre program? Selvfølgelig krever program som kjører i bakgrunnen strøm, bare sørg for å slå av programmet som slår av programmene, så har du ikke noe problem lenger.

Lenke til kommentar

argh!

får ikke installert siste oppdatering.

Jeg trykker intaller, mobilen omstartes, mobilen starter opp, jeg får beskjed om at pakken er klar til installering, trykker installer, mobilen omstartes, mobilen starter opp ooog *trommevirvel* jeg får beskjed om at pakken er klar til installering. <gjentas i det uendelige>

 

Noen tips?

Lenke til kommentar

Du trenger da vel ikke la den være aktiv? Du kan da slå av den når du er ferdig med å lukke de programmene du skal ha lukket, slik som alle andre program? Selvfølgelig krever program som kjører i bakgrunnen strøm, bare sørg for å slå av programmet som slår av programmene, så har du ikke noe problem lenger.

Problemet er at task killer aldri har vært ment som et program for "hvermannsen". Det er et utviklingsprogram, for avsluttning av programvare som ikke er ferdigprogrammert. Android klarer seg utmerket uten task killer. Les litt om temaet, så vil du se at det er ødeleggende for telefonen å ha task killer installert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2135415

Måtte bare legge inn et skrytebilde :)

 

Skal sies at jeg brukte den lite bortsett fra noen telefonsamtaler, meldinger og 30min filming,

samt at jeg skrur den i flymodus på jobben (ingen dekning).

 

Kjører stock rom 10c, har brukt titanium backup til å fryse noen programmer, og har slått av 3G.

Uptime 163 timer når bildet ble tatt, 15-20% batteri igjen.

post-228252-0-22134100-1313167859_thumb.png

Endret av Slettet+2135415
Lenke til kommentar

Har denne telefonen noen fordeler over optimus 3d? Jeg er litt usikker over hvilken tlf jeg burde velge siden jeg ikke bryr meg om 3d eller pris.

 

Hva er vitsen å ha 3D tlf når markedet rundt 3d er dårlig. Det er begrensa hva utviklere vil gi til 3d da det er lite penger å tjene der.

Det lønner seg nok å vente noen år før du tenker på 3d telefon. Jeg ser på det som en dårlig investering og noe du synes er kult i 3 dager før du ser på det som noe "regular"

Lenke til kommentar

Får du kjøpt denne mobilen for 999 kroner? Jøss, hvor da???

 

Denne telefonene er på samme nivå som Samsung Galaxy S2, så den er en generasjon høyere enn Galaxy S.

 

Offisielle oppdateringer kommer direkte "over luften" fra LG, og lastes ned på telefonen. Du vil få en beskjed på telefonen din som sier ifra, og den anbefaler også trådløst nettverk tror jeg.

 

Du vil aldri kunne trenge å bruke en PC for å ha en fungerende telefon, men en datamaskin vil kunne ha store muligheter til å gjøre endringer på den for å få "det lille ekstra" ut av den, om det er ønskelig, men er usikker på om dette fungerer på mac. For de fleste personer er det heller ikke noe nødvendig å bry seg om.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt min siden tidlig vår, og jeg er superfornøyd med min. Greit nok, jeg har ikke lenger LG sin software installert, men selve telefonen er dønn solid, føles ut som et kvalitetsverk, og det er den beste telefonen jeg har hatt noen sinne. Syns jeg da. Andre kan være uenige. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...