Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+918234

Ser ut som Blazing Dragon har kommet ut med 2.3.4-android. Da får jeg prøve forberede meg på å oppgradere mobiltelefonen til ny Blazing Dragon-versjon, skal bare vente til det kommer en mer fullført versjon. (versjonen nå mangler visst noen programmer.)

 

Blazing Dragon 2 er en "beta" versjon. Smart og vente til 2.1 kommer ja. Jeg har også lurt på den, men fant ut at jeg venter litt. De som lager den ga beskjed om at det var mange bug i den.

 

Blazing Dragon 2 er basert på en lekket LG rom som er 2.3.3.

Endret av Slettet+918234
Lenke til kommentar

Svarer meg selv, jeg. Det ser ut som LG har kuttet ut Bluetooth HID på telefonene sine, uvisst for hvilken grunn. Konsekvensen blir iallefall at tastatur, spillkontrollere, etc. ikke lar seg bruke. Om noen får ordnet opp i dette med en custom ROM er jeg veldig interessert, iallefall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234

Jepp. Men det er absolutt fint at Custom-rom-samfunnet er noe vi kan stole på. Sitter og gleder meg til en liten oppgradering her. :)

 

Ja jeg sitter også og venter på at den skal bli bra. :)

Lenke til kommentar

Hei, vet dere om nye versjoner av denne telefonen har de samme barnesykdommene?

Fikk min i dag, har ikke hatt noen problemer så langt.

 

Godt å høre. Vurderer denne telefonen sterkt selv, men er noe skeptisk på grunn av all kritikken den har fått grunnet barnesykdommene i software eller hardware

Vet ikke om min erfaring er like relevant som de som har hatt telefonen i lengre tid, men kan ærlig talt ikke finne noe galt med telefonen i skrivende øyeblikk. Vil si at problemene med telefonen er noe overdrevet, så mye du jo også ta i betraktning at de færreste poster sin mening om telefonen på internett. Så totalt sett trenger ikke problemene være så omfattende som de skal ha det til. Er nok en del fremprovoserte tilfeller også. Endret av Okeho
Lenke til kommentar

Litt over 3000 for denne, virker som mest for pengene for tiden. Hvordan er kameraet? Fungerer det greit som kompaktkamera eller suger det rævballe?

 

Kameraet er utmerket.

 

Når i huleste heiteste kommer Android 2.3 til denne? Er det Google eller LG det står på?

Den dumme LED-blitzen er ræva. Men i dagslys er kameraet dritbra.

 

2.3 kommer vel i løpet av høsten fra LG. Tidlig høst. Eller les Slimda's post.

 

(sorry, jeg så ikke at vi hadde skifta til side 171, og slimda allerede hadde svart :))

Endret av Ballemannen
Lenke til kommentar

Godt å høre. Vurderer denne telefonen sterkt selv, men er noe skeptisk på grunn av all kritikken den har fått grunnet barnesykdommene i software eller hardware

Jeg skaffet meg telefonen min i Vår, og det eneste problemet jeg har hatt siden da, er at SIM-kortet har mistet kontakt slik jeg må skrive pinkoden på nytt. Dette har vel skjedd en... to-tre ganger totalt.

Lenke til kommentar

Godt å høre. Vurderer denne telefonen sterkt selv, men er noe skeptisk på grunn av all kritikken den har fått grunnet barnesykdommene i software eller hardware

Jeg skaffet meg telefonen min i Vår, og det eneste problemet jeg har hatt siden da, er at SIM-kortet har mistet kontakt slik jeg må skrive pinkoden på nytt. Dette har vel skjedd en... to-tre ganger totalt.

 

Det som også bekymrer meg ved å kjøpe denne telefonen er kritikken av LGs kundeservice. Jeg blir nok å avvente litt og se om barnesykdommene har blitt løst i sin helhet

Endret av Fjelldal83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...