Kissin Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg har akkurat kjøpt meg LG Optimus 2x og har et par problemer med klokken: 1. Kalender og Gmail viser 1 time tidligere enn klokken på mobilen 2. AccuWeather viser 1 time senere enn klokken på mobilen Jeg har gjenopprettet fabrikkinnstillingene, lastet ned programvareoppdatering, tatt ut batteriet, sjekket at klokken er rett osv. Utrolig irriterende. Noen som har et tips? Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Problemet burde løse seg om du går til "innstillinger for dato og tid" og velger "Automatisk". Lenke til kommentar
Kissin Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Problemet burde løse seg om du går til "innstillinger for dato og tid" og velger "Automatisk". Gjorde det nå og ingen endring. Skrudde av og på telefonen også, men fortsatt er klokkene ulike. AccuWeather er jo ikke noe viktig, verre er det med kalenderen. Vet jo at den går 1 time for tidlig, men rimelig upraktisk når jeg bruker den til avtaler.... Ingen andre som har vært borti dette? Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Har du prøvd å endre tidssone? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Og der hadde jeg min første black screen of death ettter v10c oppdateringen. Samsung Galaxy s2 bestilt. Faen for en gedigen skuffelse. Velkommen i klubben Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Og der hadde jeg min første black screen of death ettter v10c oppdateringen. Samsung Galaxy s2 bestilt. Faen for en gedigen skuffelse. Velkommen i klubben 10c løste ingen problemer for meg, jeg gikk lei av falske lovnader fra LG og fikk hevet kjøpet. Har gått over til en SGS2 nå. Det har sine oppsider og det har sine nedsider det også, SGS2 er heller ikke helt problemfri. En bugfree O2X med android 2.3 var det jeg trodde jeg kjøpte, og det er egentlig det jeg ønsker meg. Nå måtte jeg nøye meg med SGS2, den største skuffelsen etter overgang fra LG er byggekvaliteten. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg sliter veldig med dårlig dekning. Bor i Oslo og har Telenor og har ofte kun en eller to streker, og plutselig så er jeg utenfor dekning enda jeg befinner meg innenfor ring 3. Utrolig dårlig... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg sliter veldig med dårlig dekning. Bor i Oslo og har Telenor og har ofte kun en eller to streker, og plutselig så er jeg utenfor dekning enda jeg befinner meg innenfor ring 3. Utrolig dårlig... Jeg sitter i troms med full dekning, langt oppi nord ute på landet Har tho ikke LG.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Jeg har LG og har full signalstyrke. Det har ingenting med at det er LG. Det er enten en skade på antennen, feil i programvaren eller problemer hos Telenor. *edit* Evt. sitter man i et rom som er godt isolert. Endret 14. juli 2011 av Slimda Lenke til kommentar
muummi Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 For at jeg skal kunne bruke wap/3g for å være på internett så må tydeligvis data roaming være aktivert. Når den er aktivert så er det jo et Ikon øverst på Skjermen med en blå og en rød pil. Det jeg er litt bekymret for er at disse pikene nesten blinker hele tiden. Også når telefonen ikke er i bruk. Betyr dette at det sendes og mottas data hele tiden,slik at dette koster penger? Lenke til kommentar
lurifax666 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Og der hadde jeg min første black screen of death ettter v10c oppdateringen. Samsung Galaxy s2 bestilt. Faen for en gedigen skuffelse. Velkommen i klubben 10c løste ingen problemer for meg, jeg gikk lei av falske lovnader fra LG og fikk hevet kjøpet. Har gått over til en SGS2 nå. Det har sine oppsider og det har sine nedsider det også, SGS2 er heller ikke helt problemfri. En bugfree O2X med android 2.3 var det jeg trodde jeg kjøpte, og det er egentlig det jeg ønsker meg. Nå måtte jeg nøye meg med SGS2, den største skuffelsen etter overgang fra LG er byggekvaliteten. Kan jeg spør hvordan du fikk hevet kjøpet? Lenke til kommentar
RunaO Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Etter den siste oppdateringen får ikke jeg lastet ned mail fra Exchange - noen som har opplevd det samme ? Må jeg bare opprette kontoen på nytt og håpe det fungerer beder ? Har forresten noen lastet ned en annen epostleser enn standarden - såfall hvilken ? Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 10c løste ingen problemer for meg, jeg gikk lei av falske lovnader fra LG og fikk hevet kjøpet. Har gått over til en SGS2 nå. Det har sine oppsider og det har sine nedsider det også, SGS2 er heller ikke helt problemfri. En bugfree O2X med android 2.3 var det jeg trodde jeg kjøpte, og det er egentlig det jeg ønsker meg. Nå måtte jeg nøye meg med SGS2, den største skuffelsen etter overgang fra LG er byggekvaliteten. Kan jeg spør hvordan du fikk hevet kjøpet? Det var ikke bare lett, jeg hadde kjøpt telefon på Elkjøp. Etter at patch nok en gang ble utsatt i månedskifte mai/juni så sende jeg en "epost" via skjema til Elkjøp og "reklamerte" på produktet, forklarte problemene jeg hadde hatt og min frustrasjon over LG. Elkjøp valgte å ikke svare på denne.... Siden jeg egentlig var "glad" i telefon og ikke ønsket meg noen andre så valgte jeg å vente litt. Jeg var en av de som fikk 10c omgående den ble lagt ut, og når denne ikke løste mine problemer, tok jeg med meg et skriv og besøkte butikken til Elkjøp. Jeg poengterte også at det var lite hensiktsmessig å sende telefon til service da flere har gjordt dette og fått telefon tilbake med samme feil. De som sto i retur avdelingen da kunne ikke gjøre annet enn å sende den inn til service, de hadde ikke fullmakt til noe annet. Jeg bad dem da vennligst overlevere mitt skriv til servicesjefen og be han om å kontakte meg. Personen lovet å gjøre dette og at han skulle ringe meg dagen etter. Nesten 2 uker senere hadde jeg fortsatt ikke hørt noe, da var det på tide med ett nytt besøk. Denne gangen traff jeg på rett person, en kort innledning i problemet mitt var nok. Han hadde vært borti lignende saker tidligere, og viste også at andre hadde samme problemer, hatt telefon på service og fått den tilbake med samme problemene. Han registrerte en sak på meg, men måtte ha komplett sett i retur, alt som fulgte med telefon, jeg fikk med en service lapp og det skulle bare være å levere den uavhengig av hvem jeg snakket med sammen med komplett telefon. Når jeg kom tilbake måtte jeg snakke med en annen (en av de som hadde "avvist" meg sist gang). Han sa at jeg kun kunne få ett nytt produkt eller en tilgodelapp, om dette var for å være vanskelig eller hva vet jeg ikke, men det var ikke noe stort problem for meg. Jeg gikk opp og snakket med salgsavdelingen for å sjekke litt hva de hadde av telefoner og hva han kunne si om problmene. Jeg spurte han hva om jeg tar ut en ny LG og den har samme problemet, får jeg hevet kjøpet med en gang da, eller blir det styr med service og sånt omigjen da. Han fortalte at ja, han hadde jo vært borti at det var en del tull med disse LG telefonene, og hvis feilen ble oppdaget innen 7 dager fikk jeg hevet kjøpet, men etter 7 dager måtte den innom service først. På bakgrunn av dette samt LG sine mange brutte lovnader valgte jeg å ikke gi telefon en ny sjanse, jeg orket ikke frustrasjon en gang til. Jeg jobber innen butikk og service næring selv, så jeg vet litt om hvordan ting fungerer med retur/service o.l. Derfor forholdt jeg meg rolig og saklig i all min kontakt med selger. Personlig erfaring tilsier at det er en fordel frem til ett visst punkt. PS når jeg var innom Elkjøp noen dager senere så jeg de hadde "ryddesalg" på o2x. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg har nå tenkt til å prøve Go Launcher EX en stund, og vil da også ha Go SMS og Go Contacts. Det jeg lurer på da er om det er uproblematisk å freeze stock sms, kontakt, og telefon appene via Titanium Backup? Lenke til kommentar
muummi Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Noen som vet om WiFi slår seg av når tastelåsen er på? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Noen som vet om WiFi slår seg av når tastelåsen er på? Dette velger du selv ved å gå inn på Wifi, trykk på knappet til venstre og velg avansert. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Jeg har nå tenkt til å prøve Go Launcher EX en stund, og vil da også ha Go SMS og Go Contacts. Det jeg lurer på da er om det er uproblematisk å freeze stock sms, kontakt, og telefon appene via Titanium Backup? Hvorfor vil du fryse dem? Du går bare inn på orginal SMS program og slår av notifiseringen. Om SMS vises ulest skjer vell kanskje. Hva som skjer! Hva skjer? TEST! JA TEST!! MUHAHAHA! Og jeg finner selv ikke denne berømte frysefunksjonen selv i Titanium Backup. Endret 14. juli 2011 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg har nå tenkt til å prøve Go Launcher EX en stund, og vil da også ha Go SMS og Go Contacts. Det jeg lurer på da er om det er uproblematisk å freeze stock sms, kontakt, og telefon appene via Titanium Backup? Den originale sms-applikasjonen kan du fryse når du bruker GO SMS. Litt usikker på telefonapplikasjonen, du kan jo teste. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg har nå tenkt til å prøve Go Launcher EX en stund, og vil da også ha Go SMS og Go Contacts. Det jeg lurer på da er om det er uproblematisk å freeze stock sms, kontakt, og telefon appene via Titanium Backup? Den originale sms-applikasjonen kan du fryse når du bruker GO SMS. Litt usikker på telefonapplikasjonen, du kan jo teste. Jeg vil gå så langt å si at det er en fordel å fryse stock sms-app, da slipper man at disse "1 melding" blir hengende igjen på låseskjermen, og ikke forsvinner før man går inn i stock sms-app. Når det gjelder stock telefon-apper tror jeg de er så integrert i telefonfunksjonen at det ikke er en god ide å fryse dem... Lenke til kommentar
teknolicious Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Shit, nå sliter jeg! Jeg trenger hjelp! Jeg har prøvd å sjekke etter oppdatering på mobilen, men det er nesten som om den ikke sjekker, bare skriver at den har nyeste oppdatering, så da prøvde jeg via PCen, LG-programmet startet opp i engelsk versjon, men underveis et sted så gikk den over til et annet, sikkert et asiatisk, språk, men jeg skjønnte at jeg kunne trykke på oppdater. Det virket som det gikk fint selv om alt jeg så var ??????????? ???? ??????? osv... På mobilen sto det at den oppdaterte seg og jeg ventet. Så når den var ferdig, den grønne streken på PC-programmet var kommet til 100% og telefonen reboota, men da bare gikk den i loop mellom LG-logo-skjermen og LG-logo-med-staturbar-under-skjermen. Mange ganger. Jeg valgte tilslutt å ta ut ledningen og nå får jeg ikke gjort noe. Jeg har roota og prøver å trykke volum-ned samtidig som jeg booter, men eneste froskjellen da er at telefonen blir stuck på LG-logo-skjermen. Hva gjør jeg nå? Jeg vil inn i Clockworkmode, kanskje teste ut CM7 eller noe. Eller er jeg ille ute her og har bricka telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå