Xtrodinary_ Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jaha? Når eg sjekker for nye oppdateringer så står det at jeg har siste versjon. Åssen byttet du ut softwaren med en annen da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Du legger inn det som kalles Custom Rom. Samletråd for info Anbefalt ROM Lenke til kommentar
Xtrodinary_ Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Kan du utdype litt eller? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Custom ROM er rett og slett en annen versjon av operativsystemet som kjører på telefonen. Det er dette som styrer alt av telefonens funksjoner. Om du bytter ut LGs operativsystem med den jeg henviste til, vil så og si alle problemer forsvinne. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Om du bytter ut LGs operativsystem med den jeg henviste til, vil så og si alle problemer forsvinne. Herregud, er du på'n igjen ja.. 1 Lenke til kommentar
Xtrodinary_ Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Custom ROM er rett og slett en annen versjon av operativsystemet som kjører på telefonen. Det er dette som styrer alt av telefonens funksjoner. Om du bytter ut LGs operativsystem med den jeg henviste til, vil så og si alle problemer forsvinne. Bytter jeg os så mister jeg garantien på mobilen også. Så dette vil jeg helst unngå. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hvor kan jeg få denne mobilen med billigst mulig totalpris? Lenke til kommentar
linnmari Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hvordan vet jeg at Titanium Backup faktisk har tatt en backup? Og hva er det jeg egentlig skal ta backup av? Hvordan har dere andre tatt backup? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Du velger fanen Backup/Restore, der listes alle applikasjonene dine opp. Har du tatt backup av en app, skal det for eksempel stå "1 backup. Latest 11/07/2011 20:59" under appen. Hva du skal ta backup av velger du selv. Jeg bruker Titanium backup til spill med highscore, Tasker-profiler, Folder organizer, tastaturet jeg bruker etc. Lenke til kommentar
linnmari Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Du velger fanen Backup/Restore, der listes alle applikasjonene dine opp. Har du tatt backup av en app, skal det for eksempel stå "1 backup. Latest 11/07/2011 20:59" under appen. Hva du skal ta backup av velger du selv. Jeg bruker Titanium backup til spill med highscore, Tasker-profiler, Folder organizer, tastaturet jeg bruker etc. Når jeg skal ta backup for å innstallere en annen rom? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Ja, for da får du enkelt tilbake applikasjonene du har tatt backup av med riktige innstillinger/highscores. Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Ille OT av min del. - Kun et lite uvesentlig nyskjerrig spmørsmål til Slimda. Hadde du vært like tålmodig med Linnmari om du ikke var bevisst på at du hjelper ei jente? Lenke til kommentar
linnmari Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Ille OT av min del. - Kun et lite uvesentlig nyskjerrig spmørsmål til Slimda. Hadde du vært like tålmodig med Linnmari om du ikke var bevisst på at du hjelper ei jente? HAHAHAHA!!! Ja, jeg er noob, men dog det eneste kvinnfolket jeg veit om som hvertfal gidder å prøve. ..Men jeg får det ikke til så, fuck it.. Endret 11. juli 2011 av linnmari Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Ille OT av min del. - Kun et lite uvesentlig nyskjerrig spmørsmål til Slimda. Hadde du vært like tålmodig med Linnmari om du ikke var bevisst på at du hjelper ei jente? Faktisk var jeg ikke bevisst. Jeg så en ukjent bruker poste om telefonproblemer, så jeg bistod med hva jeg kunne. Og ja Neppe, jeg er "på'n igjen". Er da ikke galt å komme med en alternativ løsning på et problem. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Noen som har tips til beskyttelse av 2X? Ville helst hatt noe ala denne: Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Og ja Neppe, jeg er "på'n igjen". Er da ikke galt å komme med en alternativ løsning på et problem. Bare at det er ikke løsning. Det er en løsning som bryter garanti, og skaper andre problemer. Lenke til kommentar
Roamine Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Noen som har tips til beskyttelse av 2X? Ville helst hatt noe ala denne: Er en del her ihvertfall Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Uoffisiell Gingerbread på vei: http://android.modaco.com/topic/343468-nom-nom-tastes-like-2x-gingerbread/ Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Og der hadde jeg min første black screen of death ettter v10c oppdateringen. Samsung Galaxy s2 bestilt. Faen for en gedigen skuffelse. Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hadde "black screen of death" i går jeg. Og når jeg hadde ladet opp og kommet opp i operativsystemet igjen så var all exchange konto forsvunnet og jeg måtte legge det inn igjen. Kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå