Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei....la mobilen med 100prosent....når jeg la meg en kveld.Tror du ikke den hva nede i 20 prosent da ....når jeg våknet.

Det er ikke et problem med batteriet, men heller programvaren på telefonen som ikke er optimalisert for batteritid.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lest alt som er blitt skrivd i denne tråden, men hvordan er kameraet på mobilen? Har det Zoom? vuderer å kjøpe denne mobilen eller en Samsun Galaxy S II i 9100

Du har lest hele tråden å vurderer denne over Galaxy S2?

Lenke til kommentar

Jeg bruker en gratis task manager (Auto Task Manager) og merket av et unntak på de appsene som hele tiden starter når skjermen skrus på. Etter dette bruker mobilen ca. 20-30% per dag. I dag har jeg ikke brukt den veldig mye, og har f.eks. 94% igjen (plugget ut ved 11-tiden).

Lenke til kommentar

Hei

Jeg kjører for tiden custom ROM CM7 Nightlies v.53 på min Optimus 2X, men er ikke helt fornøyd da jeg har litt forskjellige problemer. 1) mister hele tiden kontakt med det eksternde minnekortet og må ta det ut/sette inn igjen for å gjenopprette kontaket. 2) Ser ut for at 3G dekningen er dårlig/helt borte 3) Ved utgående og innkommende anrop kommer høytaler på som default og jeg må reboote telefonen for at dette skal forsvinne. 4) miset av og til datakommunikasjonen helt. Er det noen her på forumet som har erfaringer/benytter CM7 Nightlies customs ROM og som kan gi meg tips til å rette opp disse problemene? Er det andre customs 2.3 (Gingerbread) ROM's som dere vil anbefale? :thumbup:

Endret av tveitur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...