Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!

Anbefalte innlegg

Haha..Fant noen bildene tatt med LG 2X.De er tatt i dag for ca 12 timer siden

http://www.flickr.com/photos/lgblog_de/

Anyway..Skjekk hva de har brukt for å ta bilder av selve telefonen..hehe

Ser ut som selv LG foretrekker Apple..lol

Edit-

Leste også inne på www.lgblog.de som også er en tysk LG side at telefonen er utsatt til Mars/april.De holder på å lage en serie med artikler der de går over funksjonene.2 er postet så langt..De vil kommentere batteriet snart.Det er mulig å legge inn spørsmål.Ser de har svart noen i hvertfall..

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde du spurt en haug med smarttelefon eiere om akkurat det så ville en del ha svart. Smarttelefon??

Folk må kunne forvente at om de bruker 5000 kr på en telefon så fungerer den slik det er forspeilet når den ble solgt.

Tror nok at svært få eller ingen av de som vil spørre "smarttelefon?" bryr seg om hvilken Android-versjon som ligger på telefonen. 2.2 eller 2.3 er ett fett, det er uansett nesten bare kosmetiske forskjeller.

Lenke til kommentar

Han som skrev dette jobber jo for LG så det stemmer nok.

Men det er jo i Tyskland så den kan jo komme tidligere her..

Det e uansett bedre at de utsetter den litt enn å slippe et uferdig/dårlig produkt på markedet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han som skrev dette jobber jo for LG så det stemmer nok.

Men det er jo i Tyskland så den kan jo komme tidligere her..

Det e uansett bedre at de utsetter den litt enn å slippe et uferdig/dårlig produkt på markedet.

enig, problemet kan være at da kommer det flere konkurrenter med samme type mobiler og derfor kan valget fort falle bort fra LG sin hvis utfordrerne har bedre valg. En sjanse å ta, men kan lønne seg.

Lenke til kommentar

Leser over Facebook at LG Optimus 2X vil får "release-dato" 25 febr. i Danmark. Når jeg nå går inn på Ellos sine sider har dato'en blitt forandret fra 27 febr. 25 febr. i dag.

http://mobilesmug.com/news/1-phones/734-optimus-2x-coming-soon-in-europe-release-date-and-price-revealed

The first dual-core smartphone, LG Optimus 2X, is ready to come in European markets, the first country will be Danemark with the release date on February 25 and next are the UK markets starting March 21.

Lenke til kommentar

Ja det kan godt stemme.Men den tyske LG bloggeren sier fortsatt mars/april,han mener jo Tyskland da og ikke norge.Kanskje vi blir prøvekaniner og får den før.

LG ønsker jo å være først.Jeg tror de fortsatt klarer det.Atrix kommer jo ikke før april uansett.Tviler på at noen andre gjør det heller.

Sjekk feks Atrix på youtube.De gjør det ganske likt på benchmarks men det ser ut som Atrix har flere bugs og den er mye tregere enn LG2X..Hvor mange har testet sammy's galaxy s2 dual core? Ingen som jeg har sett.Tar nok en stund før den kommer for salg.

Kan han ikke vente til telefonen er på markedet og teste de opp mot hverandre da? I stede for å teste en telefon med beta software mot en telefon som har vært ute en stund.

Det er jo LG som har sendt telefonen til han for test..:p

De ønsker sikkert tilbakemeldinger.Synes det er bra at de sender den rundt for tester slik som nå,med alle disse videoene.Hvis de får tilbakemeldinger (eller LG kan bare sjekke youtube) så bør det jo være enklere å rette opp i feilene.

Det er uansett en rå telefon.

Minus 512 Ram og vanlig skjerm (ikke gorilla glass)...Kanskje en ide å kjøpe invisible shield eller noe lignende beskyttelse..

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Blodpris..Da gidder jeg i hvertfall ikke kjøpe fra komplett. :)

Ikke glem å ta med deg en USB-kabel for lading av batteriet mens du ser filmen ... eller vil du gå glipp av slutten!

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Blodpris..Da gidder jeg i hvertfall ikke kjøpe fra komplett. :)

Ikke glem å ta med deg en USB-kabel for lading av batteriet mens du ser filmen ... eller vil du gå glipp av slutten!

Tror nok at å vise en film i FullHD på en tv suger strøm. Men hadde du forventet noe annet?

Ser også Elkjøp og Lefdal har lagt den ut på sine hjemmesider, dog til 4999. Typisk elkjøp pris though.

Ser også at de fleste sier telefonen kommer rundt 20 feb. Så får håpe d:)

Lenke til kommentar

Ikke at jeg trenger eller kommer til å bruke den funksjonen uansett.

Men bare det at muligheten er der er jo flott.

2 timer burde den klare. :p

Jeg hadde nok betalt 5000 hvis jeg måtte,men når jeg kan få den fra 4200 velger jeg heller det.

Lenke til kommentar

Kommer nok an. Er jo ikke alltid en bærbar PC har bra nok batteri til å vise en film i FullHD på storskjerm. Så må bruke lader der og.

Kommer an på hvor bra den er i butikken.

Hvis den er i "beta" når den kommer og ikke fungerer bra nok så er ikke telefonen verdt en dritt. Men jeg stoler og tror såpass mye på LG at de klarer å fikse det til release.

Lenke til kommentar

Ja selvsagt må produktet fungere som det skal og som de har lovet for at den skal være verdt prisen.

Siteringen over var mer rettet til han som ville legge filmer inn på mobilen for å så se dem senere hos venner.Siden han ikke gadd å drasse med seg dvder ol må han nok likevel finne seg i å ta med lader.

Men denne type ladere begynner jo å bli standard.

DLNA bør jo fungere greit og.Du slipper du kabel.

De fleste nye skjermer støtter det.Playstation 3 gjør det og.

Det funker visst kun på media filer (bilder,musikk og film)

så du trenger fortsatt kabel hvis du vil spille,surfe eller bruke andre apps.

Jeg synes det er mindre viktig med hdfilm siden den like greit kan ses fra dvd eller rett fra minnekort til tv/blu ray.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...