SleepyMoo Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg har et problem med at kalenderen starter på søndag som første ukedag, og jeg finner ingen innstilling for hvem dag uken skal starte på. Noen som her et tips? Jeg bruker LauncherPro og dens kalender, da begynner uken med den kjipe mandagen i spissen ! God helg! Lenke til kommentar
andybb Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) 3396? synes jeg ser at den får rundt 1400 på quadrant alle steder jeg finner... og i tillegg så hakker den på spill som flyter på lg optimus 2x..er ikke akkurat veldig imponerende det for en tlf som på papiret skal være bedre enn LG optimus 2x. Edit: Ser at den fikk 2512 på denne videon som er ganske nøyaktig hva jeg fikk på min optimus... Så da er vel de quadrantene jeg har sett med galaxy vært med uferdig software... Samsung har byttet til EXT4 nå nylig, det har muligens noe med saken å gjøre. RFS var jo et utrolig tregt filsystem. Engadget som målte 3396 i sin test for et par dager siden. Endret 30. april 2011 av andybb Lenke til kommentar
Zheeng Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hei har fått de 2 siste dagene med litt problem med å sende sms. Når jeg skal sende så står det en liten rød trekant (plassert der det egentlig skal stå sendt) Vet ikke om dette er telefonens feil eller om dette er Chess problem. Men jeg må reboote tlf min før jeg får sendt meldinger. Og det ser ut som at det også gjelder for at jeg ikke får inn meldinger eller at noen prøver å ringe meg. Lenke til kommentar
DizoriaN Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei har fått de 2 siste dagene med litt problem med å sende sms. Når jeg skal sende så står det en liten rød trekant (plassert der det egentlig skal stå sendt) Vet ikke om dette er telefonens feil eller om dette er Chess problem. Men jeg må reboote tlf min før jeg får sendt meldinger. Og det ser ut som at det også gjelder for at jeg ikke får inn meldinger eller at noen prøver å ringe meg. Jeg har akkurat det samme problemet, og jeg har Telenor. Sendte en mail til LG support ang. dette. Fikk beskjed om å ta en "Factory resetting" eller noe lignene. Hjalp ikke, så sendte mail til de igjen. Har nå ventet på svar i 3 dager. Lenke til kommentar
FriMz Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Hei alle sammen =) Jeg fikk min Lg Optimus 2X her om dagen, jeg la inn ny kernel og ny rom, fikk klokket den fint opp til 1.3Ghz. da kjørte jeg Quadrant, og fikk en score på 3978. utrolig mye og hente ut ifra denne mobilen merker jeg, Ut av esken fikk jeg score på ca 2500. Endret 1. mai 2011 av FriMz Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei alle sammen =) Jeg fikk min Lg Optimus 2X her om dagen, jeg la inn ny kernel og ny rom, fikk klokket den fint opp til 1.3Ghz. da kjørte jeg Quadrant, og fikk en score på 3978. utrolig mye og hente ut ifra denne mobilen merker jeg, Ut av esken fikk jeg score på ca 2500. Hvordan ble batteritiden etter du klokket den opp? Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Fatter ærlig talt ikke poenget med å klokke opp bare for å presse opp quadrant scoren, når det ikke finnes en eneste app som har nytte av det. Har nå lagt inn CM7 med Android 2.3.4 Den har åpenbart ikke tegra støtte, da jeg ikke får lagt inn THD spilla mine, og quadranten ender på undervelmende; 2002. Men flyten i apps og menyer er helt fantastisk, og jeg vurderer ikke å gå tilbake. Det er ikke stable release enda, bare nightly, men anbefaler alle som ikke kun bruker telefonen som en Tegra-konsoll til å make the switch! Endelig har jeg fått telefonen jeg ble lovetg av LG for noen måneder siden. Og bedre skal det bli Lenke til kommentar
FriMz Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei alle sammen =) Jeg fikk min Lg Optimus 2X her om dagen, jeg la inn ny kernel og ny rom, fikk klokket den fint opp til 1.3Ghz. da kjørte jeg Quadrant, og fikk en score på 3978. utrolig mye og hente ut ifra denne mobilen merker jeg, Ut av esken fikk jeg score på ca 2500. Hvordan ble batteritiden etter du klokket den opp? Batteridtiden vart ikke så alt for ille, jeg må lade den hver dag til vanlig, så virka som jeg måtte sette den på lading et par timer før en normalt, Kjører nå en MoDaCo FR13 Fear Edition 6.1 Rom med Kernel 2.6.32.27-g9f26f51-dirty. Har samme oppsette på menyen som når den ny, men utrolig mye raskere. merker utrolig mye forskjell på stock og den jeg har nå . Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Dere som har installert CM7, hvordan får dere montert minnekortet? Mitt vil ikke registreres, dersom jeg kopler den til pc uten usb debugging aktivert får jeg bare BSOD .. Løst: måtte avinstallere alle LG driverne. Endret 1. mai 2011 av Ceba Lenke til kommentar
Hardcoreware Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Etter oppdateringen for litt siden, har faktisk telefonen vært ganske så fantastisk da det gjelder batteriets levetid! Bruker jeg telefonen aktivt, med wifi på for det meste av tiden og et par krevende spill, så overlever den hele dagen, med litt ekstra å gå på. Men i det siste har jeg ikke brukt den til annet enn meldinger og noen få samtaler og jeg er veldig fornøyd med hvordan den oppfører seg da den er i standby-modus :)Den har vært aktiv i 19t og 20min - Og jeg har fortsatt 92% batteri! Utenom batteriet, så har jeg nok vært ellers vært ganske heldig med min telefon, sammenlignet med de som har et par heavy feil. Skal sies at jeg opplever at telefonen er treig til tider og har hatt noen force-close på noen spill og apps. Etter hva den siste oppdateringen gjorde med telefonen, vil jeg nok tro at en stor oppdatering som Gingerbread vil gjøre underverk med telefonen! Dumt at LG hasta så sykt med å få den ut.. Men nå får vi ihverfall en software der de har tatt til seg alt som er galt og fikset på det ++++ (får vi håpe) Uansett en konge telefon! Den vil være i toppen lenge Lenke til kommentar
ThinkerBell Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg er en av de uheldige LG eierne, og telefonen har allerede vært inne til reperasjon 1 gang. Mottok telefonen i slutten av mars, og sliter fortsatt med at telefonen skrur seg av og at batteriet tømmes i rekordfart. Har vært i kontakt med support hos LG, og de sier at det ikke kommer noen flere programvareoppdateringer - kun Android 2.3 til over sommeren. Ser ut som at denne artikkelen med at det kommer ny programvareoppdatering til Optimus 2X over påske ikke er sant. Hvis ikke dette blir ordnet på, så blir telefonen returnert og kjøper aldri denne telefonen igjen. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg er en av de uheldige LG eierne, og telefonen har allerede vært inne til reperasjon 1 gang. Mottok telefonen i slutten av mars, og sliter fortsatt med at telefonen skrur seg av og at batteriet tømmes i rekordfart. Har vært i kontakt med support hos LG, og de sier at det ikke kommer noen flere programvareoppdateringer - kun Android 2.3 til over sommeren. Ser ut som at denne artikkelen med at det kommer ny programvareoppdatering til Optimus 2X over påske ikke er sant. Hvis ikke dette blir ordnet på, så blir telefonen returnert og kjøper aldri denne telefonen igjen. Jo, det kommer en programvareoppdatering nå snart. Har kommet ut med Nightly builds allerede, så release er vel ikke langt unna. Lenke til kommentar
Joak1mV Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg er en av de uheldige LG eierne, og telefonen har allerede vært inne til reperasjon 1 gang. Mottok telefonen i slutten av mars, og sliter fortsatt med at telefonen skrur seg av og at batteriet tømmes i rekordfart. Har vært i kontakt med support hos LG, og de sier at det ikke kommer noen flere programvareoppdateringer - kun Android 2.3 til over sommeren. Ser ut som at denne artikkelen med at det kommer ny programvareoppdatering til Optimus 2X over påske ikke er sant. Hvis ikke dette blir ordnet på, så blir telefonen returnert og kjøper aldri denne telefonen igjen. Jo, det kommer en programvareoppdatering nå snart. Har kommet ut med Nightly builds allerede, så release er vel ikke langt unna. Jeg fikk oppdateringen for noen timer siden ^^ Men godt mulig at det var noe annet? Noen som vet hva den oppdateringen var for noe? Gjerne en link, ettersom at jeg ikke finner noen nettsider som sier det :/ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Å installere CM7 var faktisk en drøm, med tanke på at det kun er Nightversion som er ute. Men å få android 2.3.4 var faktisk et steg for meg. Anbefaler dere som ikke har gjort det og gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Nå har min X2 begynt å skru seg av en gang hver gang den går under 15% batteri. Er bare å skru den på igjen og den virker helt normalt til hvertfall 5%(ikke kjørt den lenger ned). Dette gjorde den ikke før så ble litt overrasket. Håper LG snart kommer med den oppdateringen de snakket om før påske. Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Å installere CM7 var faktisk en drøm, med tanke på at det kun er Nightversion som er ute. Men å få android 2.3.4 var faktisk et steg for meg. Anbefaler dere som ikke har gjort det og gjøre det. Har du no særlig med random shutdowns i cm7? Synes cm7 var idyllisk i noen timer før den begynte å skru seg av i hytt og pine. Ikke annet å vente av en nightly, og gleder meg til en litt mer stabil release. Gikk tilbake til modaco-basert rom igjen, og venter spent på hva cm får til i fremtiden. Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Holder på å laste ned en oppdatering nå.Regner med at det er versjon 10c. Får håpe den blir bedre nå da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Holder på å laste ned en oppdatering nå.Regner med at det er versjon 10c. Får håpe den blir bedre nå da. Jeg har 10b nå og jeg finner ikke noen ny oppdatering når jeg søke så tror ikke den er kommet enda Lenke til kommentar
vicwill Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hei.Jeg bestilte denne mobilen,og for den i morra.Hadde sony experiax10 før.Jeg lurte på om den er oppgradert ,eller at jeg må begynne og laste ned det med en gang jeg for den? Lenke til kommentar
FriMz Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hei.Jeg bestilte denne mobilen,og for den i morra.Hadde sony experiax10 før.Jeg lurte på om den er oppgradert ,eller at jeg må begynne og laste ned det med en gang jeg for den? Du må nok oppdatere den , selv om den er ny ut av eske, så har den liggi på et lager en stund før du kjøpte den. så er bare og roote den og legge inn custom kernel og ny rom =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå