oro2 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Har oppdatert, men merker foreløpig ingen forskjeller.. Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) ah.. sliter også med eksternt minnekort på mobilen. prøver å formatere det, men ingenting skjer. åssen gjør jeg det slik at alt lagrer seg på minnekortet isteden for det interne? på notification baren står det "det eksterne SD-kortet er tomt eller har et filsyst...." får ikke sett mer.. klikker jeg på den får jeg melding om jeg vil formatere det, men som sagt. Skjer ingenting :/ Endret 13. april 2011 av probin Lenke til kommentar
Kabe111 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Ingen dramatiske forandringer :-) Endret 13. april 2011 av Kabe111 Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Oppdaterer her nå: 1 av 4 modem 2 av 4 kernel 3 av 4 system 4 av 4 recovery Da gjenstår det og se om det er noen forandring.. Denne oppdateringer er via tlf sin egen oppdatering btw Fikk du den som en OTA oppdatering? hmmm ser at noen har fått en oppdatering på 8,5MB, mens de fleste har fått en på 200MB! Lurer på hva forskjellen er Lenke til kommentar
Kabe111 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Oppdaterer her nå: 1 av 4 modem 2 av 4 kernel 3 av 4 system 4 av 4 recovery Da gjenstår det og se om det er noen forandring.. Denne oppdateringer er via tlf sin egen oppdatering btw Fikk du den som en OTA oppdatering? hmmm ser at noen har fått en oppdatering på 8,5MB, mens de fleste har fått en på 200MB! Lurer på hva forskjellen er Var den på 8 mb jeg fikk.. Dem som fikk den på 200 fikk den via pc oppdatering, har ikke koblet til der og sjekket ennå.. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ser ut til at OTA virker nå hvert fall, for nå kommer det opp at den nyeste programvaren allerede er installert. Før kom det jo bare at det var den tilkoblingsfeil. Lenke til kommentar
melvis Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Jeg hadde batteri i litt over 2 dg. før oppdat. Nå tømte den batteriet til 15 pr. på 4 timer uten bruk,så håper virkelig det tar seg opp igjen Edit: Virker fint nå 91 pr. etter 4 timer og litt bruk Endret 13. april 2011 av melvis Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hva slags oppdatering var det vi fikk når man bruke oppdateringen via mobilen? Oppdatering fra LG? Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 En kjip oppdatering..Hele prossesen tok sikkert 20 min.. Kan ikke se noen forbedringer.Så den updaten var bortkastet tid.. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 En kjip oppdatering..Hele prossesen tok sikkert 20 min.. Kan ikke se noen forbedringer.Så den updaten var bortkastet tid.. Vel jeg fikk i alle fall tilbakemelding om en jeg snakket med at lyden var mye bedre. Var også bedre lyd i min ende. Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Var ikke forskjell her.Men jeg har heller ikke hatt problemer med lyden tidligere. Uansett ser jeg ingen grunn til at en update på 200mb skal være nødvendlig for å forbedre lyden under samtaler. Da jeg spurte LG om denne oppdateringen fikk jeg dette som svar.. V10a och V10b är bara olika mjukvaru versioner. De finns ingen changelog. Telefonen ble forresten kåret til best i test av tv 2 hjelper deg. Endret 13. april 2011 av Gjermundsen Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Var ikke forskjell her.Men jeg har heller ikke hatt problemer med lyden tidligere. Uansett ser jeg ingen grunn til at en update på 200mb skal være nødvendlig for å forbedre lyden under samtaler. Da jeg spurte LG om denne oppdateringen fikk jeg dette som svar.. V10a och V10b är bara olika mjukvaru versioner. De finns ingen changelog. Telefonen ble forresten kåret til best i test av tv 2 hjelper deg. Kåret til beste telefon mot alle 2010 modellene den kjempet i mot WOW grattis. Lenke til kommentar
ingolf23 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Synes jeg merker stor forskjell jeg Telefonen min går mye smuudere slutt på all lagg. Eneste laggen jeg har merka er hvis fsecure scanner filer.. men den er jo bare å skru av. Lyden min er blitt mye bedre også og den var vel en av de tingene jeg var litt misfornøyd med på denne tlf. Digger denne tlf nå Kan ikke vente til å se hvor sinnsykt bra den blir med 2.3 Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Er det bare jeg som har problemer med at telefonen kobler seg fra wifi når hdmi kabelen er koblet til??? Er det ingen som bruker hdmi funksjonen eller? Gidder noen å teste? Endret 13. april 2011 av Gjermundsen Lenke til kommentar
St3ff3n Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Et lite dumt spørsmål om Spotify, har prøvd å søk å leitet på tråden men den begynner å bli litt for lang til å bla igjennom hele.. Noen som vet hvordan man får musikken man laste ned til offline mode over på det eksterne minnekortet? litt teit at det fyller opp det interne kortet med musikken Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Noen som veit hvor jeg kan få sett den testen av TV 2 Hjelper Deg? Ligger den ute? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/stor-test-av-smarttelefoner-3469493.html#top1 Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/stor-test-av-smarttelefoner-3469493.html#top1 Joa, men nå tenker jeg mer på å få sett selve testen, som gikk på tv, ikke bare lese resultatet. Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/stor-test-av-smarttelefoner-3469493.html#top1 Joa, men nå tenker jeg mer på å få sett selve testen, som gikk på tv, ikke bare lese resultatet. så nettop testen på tv2 sumo. var ikke mye du fikk vite der. les heller det som står på mobilen.no da går du mye mere info. Endret 13. april 2011 av eirik845 Lenke til kommentar
Balke Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Etter oppdateringen så har jeg merket til det positive at: Kamerastabiliseringen er mye bedre ved filming. Før kunne jeg ikke sykle å filme samtidig uten at bilde gikk i alle retninger, prøvde igjen i dag og det var stor forskjell. Flash-støtten er faktisk utrolig mye raskere på min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå