Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg omsider fått pengene tilbake for min LG, så nå er det bare til å ruge på de til Samsung Galaxy S II kommer i butikken.

Lykke til med Optimus`ene deres!

Hvordan fikk du tilbake pengene?hvor kjøpte du og hvilken grunn ga du:)

Lenke til kommentar

Det er ny Baseband versjon, skal fikse dårlig samtalekvalitet for de som opplevde det! det er også lagt til et nytt program "backup", og mange rapporterer om mindre batteribruk i standby modus med denne oppgraderingen:)

Og det var alt?

Skuffende. :p

Vet du om det finnes noe changelog eller hva det nå kalles?

Lenke til kommentar

Flash støttet er borte.. :(

Skal prøve å legge inn Flash Player på nytt..Ok den funker igjen etter en restart.. :p

En ting som er jævlig irriterende er at når telefonen kobles til hdmi blir wifi koblet fra og jeg får ikke koblet meg opp igjen.

Bare for å gjøre en kjapp nettleser test nå brukte jeg 16mb..Fikk selvfølgelig ingen beskjed om at jeg brukte 3g..Kan bli dyrt for de som ikke har dataplan hvis de koblet til hdmi for å spille online eller surfe o.l..

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Skal prøve å legge inn Flash Player på nytt..Ok den funker igjen etter en restart.. :p

En ting som er jævlig irriterende er at når telefonen kobles til hdmi blir wifi koblet fra og jeg får ikke koblet meg opp igjen.

Bare for å gjøre en kjapp nettleser test nå brukte jeg 16mb..Fikk selvfølgelig ingen beskjed om at jeg brukte 3g..Kan bli dyrt for de som ikke har dataplan hvis de koblet til hdmi for å spille online eller surfe o.l..

Fjernet updaten Flash støtte? :O

Lenke til kommentar

Nei.

Lenke til kommentar

Nei.

Jo.Det gjorde den her.

Eller det funket i hvertfall ikke.I den medfølgende nettleseren der det egentlig skulle være flash innhold stod det bare masse tull(Sikkert noe flash kode greier)og i opera stod det plugin mangler "Get Flash. Jeg måtte inn i market fjerne Flash 10.2 for å så legge det inn igjen så restarte telefonen før det funket.

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Da har jeg omsider fått pengene tilbake for min LG, så nå er det bare til å ruge på de til Samsung Galaxy S II kommer i butikken.

Lykke til med Optimus`ene deres!

Hvordan fikk du tilbake pengene?hvor kjøpte du og hvilken grunn ga du:)

Oppgav alle grunnene som jeg har beskrevet her på forumet.

1) Hang seg opp, ut med batteriet var eneste løsning

2) Klarte kun i 2/10 tilfeller å logge seg på WiFi

3) Programmer krasjet i ett bankende kjør

4) Elendig samtalekvalitet

5) Batteriet måtte lades minimum 2 ganger daglig

Og så nådestøtet da:

6) Da jeg kjørte fabrikkinstillinger, krasjet telefonen og havnet i en endeløs loop med LG/reboot/LG/...

Så jeg leverte den inn, og fikk den kreditert.

For ordens skyld, det tok en ukes tid fra jeg leverte den inn, til LG godkjente kreditt på den,

men det gjør jo ingenting, for Samsung Galaxy Sii kommer ikke før om en mnd. :-/

Endret av aleksano
Lenke til kommentar

kan noen teste samtalekvaliteten etter oppdateringen? håper VIRKELIG den er bedre.

--

merka et problem til i går.

snakka med dama, og brått koblet SIM-kortet seg ut.

lurer på om det er problemet jeg har hatt andre gangene samtalene har blitt brutt(brudd?)

Lenke til kommentar

kan noen teste samtalekvaliteten etter oppdateringen? håper VIRKELIG den er bedre.

--

merka et problem til i går.

snakka med dama, og brått koblet SIM-kortet seg ut.

lurer på om det er problemet jeg har hatt andre gangene samtalene har blitt brutt(brudd?)

Litt vanskelig og si, kan være lyden er en smule klarere, men ingen dramatisk forandring i alle fall.. Skal teste mer senere i kveld.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...