vetle666 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Kan være en pre-update for å klargjøre for gingerbread . Leste et rykte på xda hvor noen mener 2.3 kommer 16 april! Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg mistet i hvertfall ikke det jeg hadde lagt inn tidligere.. Men ellers skuffende greier..Måtte legge inn by igjen på vær-varselet ellers ser alt likt ut. Lenke til kommentar
abil Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Da har jeg omsider fått pengene tilbake for min LG, så nå er det bare til å ruge på de til Samsung Galaxy S II kommer i butikken. Lykke til med Optimus`ene deres! Hvordan fikk du tilbake pengene?hvor kjøpte du og hvilken grunn ga du:) Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Det er ny Baseband versjon, skal fikse dårlig samtalekvalitet for de som opplevde det! det er også lagt til et nytt program "backup", og mange rapporterer om mindre batteribruk i standby modus med denne oppgraderingen:) Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Det er ny Baseband versjon, skal fikse dårlig samtalekvalitet for de som opplevde det! det er også lagt til et nytt program "backup", og mange rapporterer om mindre batteribruk i standby modus med denne oppgraderingen:) Og det var alt? Skuffende. Vet du om det finnes noe changelog eller hva det nå kalles? Lenke til kommentar
Mushjio Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 fortsatt ingen så gidder og hjelpe meg med mms! takk Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Den er jo 200MB stor, så noe annet må det jo være ser at det er mange som mener de har fått mye bedre ytelse.. holder på og laste ned nå, så for se! Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Fortsatt lagger LG Home litt..Men det plager ikke meg..Synes nettleserer virker litt kjappere men er ikke helt sikker.Backup programmet virket ok.Har ikke testet samtalekvaliteten. Lenke til kommentar
espenandre Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 fortsatt ingen så gidder og hjelpe meg med mms! takk Gå inn på nettsiden til mobiloperatøren din og last ned et oppsett for MMS. Hjelper det? Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Flash støttet er borte.. Skal prøve å legge inn Flash Player på nytt..Ok den funker igjen etter en restart.. En ting som er jævlig irriterende er at når telefonen kobles til hdmi blir wifi koblet fra og jeg får ikke koblet meg opp igjen. Bare for å gjøre en kjapp nettleser test nå brukte jeg 16mb..Fikk selvfølgelig ingen beskjed om at jeg brukte 3g..Kan bli dyrt for de som ikke har dataplan hvis de koblet til hdmi for å spille online eller surfe o.l.. Endret 12. april 2011 av Gjermundsen Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Flash støttet er borte.. Skal prøve å legge inn Flash Player på nytt..Ok den funker igjen etter en restart.. En ting som er jævlig irriterende er at når telefonen kobles til hdmi blir wifi koblet fra og jeg får ikke koblet meg opp igjen. Bare for å gjøre en kjapp nettleser test nå brukte jeg 16mb..Fikk selvfølgelig ingen beskjed om at jeg brukte 3g..Kan bli dyrt for de som ikke har dataplan hvis de koblet til hdmi for å spille online eller surfe o.l.. Fjernet updaten Flash støtte? :O Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Flash støttet er borte.. Skal prøve å legge inn Flash Player på nytt..Ok den funker igjen etter en restart.. En ting som er jævlig irriterende er at når telefonen kobles til hdmi blir wifi koblet fra og jeg får ikke koblet meg opp igjen. Bare for å gjøre en kjapp nettleser test nå brukte jeg 16mb..Fikk selvfølgelig ingen beskjed om at jeg brukte 3g..Kan bli dyrt for de som ikke har dataplan hvis de koblet til hdmi for å spille online eller surfe o.l.. Fjernet updaten Flash støtte? :O Nei. Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Flash støttet er borte.. Skal prøve å legge inn Flash Player på nytt..Ok den funker igjen etter en restart.. En ting som er jævlig irriterende er at når telefonen kobles til hdmi blir wifi koblet fra og jeg får ikke koblet meg opp igjen. Bare for å gjøre en kjapp nettleser test nå brukte jeg 16mb..Fikk selvfølgelig ingen beskjed om at jeg brukte 3g..Kan bli dyrt for de som ikke har dataplan hvis de koblet til hdmi for å spille online eller surfe o.l.. Fjernet updaten Flash støtte? :O Nei. Jo.Det gjorde den her. Eller det funket i hvertfall ikke.I den medfølgende nettleseren der det egentlig skulle være flash innhold stod det bare masse tull(Sikkert noe flash kode greier)og i opera stod det plugin mangler "Get Flash. Jeg måtte inn i market fjerne Flash 10.2 for å så legge det inn igjen så restarte telefonen før det funket. Endret 13. april 2011 av Gjermundsen Lenke til kommentar
aleksano Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Da har jeg omsider fått pengene tilbake for min LG, så nå er det bare til å ruge på de til Samsung Galaxy S II kommer i butikken. Lykke til med Optimus`ene deres! Hvordan fikk du tilbake pengene?hvor kjøpte du og hvilken grunn ga du:) Oppgav alle grunnene som jeg har beskrevet her på forumet. 1) Hang seg opp, ut med batteriet var eneste løsning 2) Klarte kun i 2/10 tilfeller å logge seg på WiFi 3) Programmer krasjet i ett bankende kjør 4) Elendig samtalekvalitet 5) Batteriet måtte lades minimum 2 ganger daglig Og så nådestøtet da: 6) Da jeg kjørte fabrikkinstillinger, krasjet telefonen og havnet i en endeløs loop med LG/reboot/LG/... Så jeg leverte den inn, og fikk den kreditert. For ordens skyld, det tok en ukes tid fra jeg leverte den inn, til LG godkjente kreditt på den, men det gjør jo ingenting, for Samsung Galaxy Sii kommer ikke før om en mnd. :-/ Endret 13. april 2011 av aleksano Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg ser at alle programmer og sånt blir slettet når jeg legger inn den nye oppdateringen... Stemmer det? Lenke til kommentar
x3m_pl4yer Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg ser at alle programmer og sånt blir slettet når jeg legger inn den nye oppdateringen... Stemmer det? Alt var som før her Lenke til kommentar
Kabe111 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Oppdaterer her nå: 1 av 4 modem 2 av 4 kernel 3 av 4 system 4 av 4 recovery Da gjenstår det og se om det er noen forandring.. Denne oppdateringer er via tlf sin egen oppdatering btw Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 kan noen teste samtalekvaliteten etter oppdateringen? håper VIRKELIG den er bedre. -- merka et problem til i går. snakka med dama, og brått koblet SIM-kortet seg ut. lurer på om det er problemet jeg har hatt andre gangene samtalene har blitt brutt(brudd?) Lenke til kommentar
Kabe111 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 kan noen teste samtalekvaliteten etter oppdateringen? håper VIRKELIG den er bedre. -- merka et problem til i går. snakka med dama, og brått koblet SIM-kortet seg ut. lurer på om det er problemet jeg har hatt andre gangene samtalene har blitt brutt(brudd?) Litt vanskelig og si, kan være lyden er en smule klarere, men ingen dramatisk forandring i alle fall.. Skal teste mer senere i kveld.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå