Andynator Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 har LG en slik liten LED lampe som blinker ved sms,mail eller tapt anrop? Ser samsung ikke bruker dette, htc kun i 5 minutter(idiotisk) mens sony e heldigvis har skjønt det :-) Denne telefonen har dessverre ikke det..savner det selv. :-( Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er det mulig og slå av den sinnsyk høye lyden, som kommer når man starter og filme ? Lenke til kommentar
Mushjio Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 for de som er ny med rooting? mekk en guide? Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Her er en app som lar deg bruke lyset i funksjonstastene når du har fått mail,sms osv. Den lar deg også sette styrken på lyset:) http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=38703 [App] Touch LED Notifications (BETA) Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) @ MrMastodon har du installert stock romen til paul? hvis, hvordan var den i forhold til stock lg? mye raskere? har du T-mobile? Nei, har ikke T-mobile, brukte Paul sitt bilde fra MoDaCo, sånn ser min låseskjerm ut: Jeg har ikke installert stock-ROM'en, men "bakt" min egen ROM i online-kjøkkenet med de tilpasningene jeg vil ha (f.eks stock låseskjerm, ingen LG-FB/Twitter, Google stock car home osv. osv...) Synes den er ganske mer snappy enn stock LG ja, og har hatt telefonen oppe i 2700 blank i quadrant uten å gjøre mye for å få en høy score. Når du lager din egen ROM, kan man få norsk rom? Jeg har veldig lyst til å roote denne telefonen. Edit: Og nå var det gjort Prøver meg på MoDaCos Vanilla ROM. Endret 5. april 2011 av Stian216 Lenke til kommentar
rbr Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) noen som vet når versjon 2.3 kommer ut? edit. forresten. når jeg trykker på programvare oppdateringssjekk får jeg en beskjed som sier: tilkobling mislykkes pga godkjenningfeil. hvordan kan jeg fikse dette? Endret 5. april 2011 av rbr Lenke til kommentar
Krekre Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 noen som vet når versjon 2.3 kommer ut? edit. forresten. når jeg trykker på programvare oppdateringssjekk får jeg en beskjed som sier: tilkobling mislykkes pga godkjenningfeil. hvordan kan jeg fikse dette? jeg får akkurat samme beskjeden. S Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 @ MrMastodon har du installert stock romen til paul? hvis, hvordan var den i forhold til stock lg? mye raskere? har du T-mobile? Nei, har ikke T-mobile, brukte Paul sitt bilde fra MoDaCo, sånn ser min låseskjerm ut: Jeg har ikke installert stock-ROM'en, men "bakt" min egen ROM i online-kjøkkenet med de tilpasningene jeg vil ha (f.eks stock låseskjerm, ingen LG-FB/Twitter, Google stock car home osv. osv...) Synes den er ganske mer snappy enn stock LG ja, og har hatt telefonen oppe i 2700 blank i quadrant uten å gjøre mye for å få en høy score. Når du lager din egen ROM, kan man få norsk rom? Jeg har veldig lyst til å roote denne telefonen. Edit: Og nå var det gjort Prøver meg på MoDaCos Vanilla ROM. Det er stock LG-ROM han bruker som utgangspunkt, så ja, det er norsk ROM Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 @ MrMastodon har sett på videoer at det er ganske mye lag i browseren, er dette borte etter du installerte den nye romen? Opplever lite lag, men jeg bruker ikke stock browser heller, har lenge brukt Dolphin HD, og gir Opera Mobile et forsøk nå. Sistnevnte støtter HW-aksellerasjon, så der er det hvertfall ingen lag Lenke til kommentar
rbr Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 @ MrMastodon har sett på videoer at det er ganske mye lag i browseren, er dette borte etter du installerte den nye romen? Opplever lite lag, men jeg bruker ikke stock browser heller, har lenge brukt Dolphin HD, og gir Opera Mobile et forsøk nå. Sistnevnte støtter HW-aksellerasjon, så der er det hvertfall ingen lag jeg prøvde akkurat nettleseren til opera mobile.enorm forskjell. :D smoooth Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 I know!!!! Opera FTW! Har nettopp bakt meg en versjon av MoDaCo's FR7 som kom i dag, som skal ha vesentlige ytelsesforbedringer i forhold til praktisk bruk, dvs ikke synlig i benchmark-programmer... Gleder meg!!! Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ingen som tilfeldigvis har kjøpt denne?: http://cgi.ebay.com/NEW-BROWN-LG-OPTIMUS-2X-P990-LEATHER-WALLET-CASE-COVER-/320674517046?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item4aa9b0d036 Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) noen som vet når versjon 2.3 kommer ut? edit. forresten. når jeg trykker på programvare oppdateringssjekk får jeg en beskjed som sier: tilkobling mislykkes pga godkjenningfeil. hvordan kan jeg fikse dette? jeg får akkurat samme beskjeden. S Dette står nevnt i tråden litt tidligere, det er pga at LG ikke har tjenesten oppe og går.. så dette har vi alle! Når LG er klar med oppdatering vil nok denne tjenesten virke! Endret 5. april 2011 av DroidOle Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Må si jeg var veldig overrasket over hvor bra Opera fungerer på denne mobilen! Helt enig med de andre i denne tråden at Opera nettleseren anbefales på det varmeste. SUPERSMOOTH! Lenke til kommentar
Martin- Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Må si jeg var veldig overrasket over hvor bra Opera fungerer på denne mobilen! Helt enig med de andre i denne tråden at Opera nettleseren anbefales på det varmeste. SUPERSMOOTH! +1 Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Bruker dere Opera Mini eller Opera Mobile? Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Her er en app som lar deg bruke lyset i funksjonstastene når du har fått mail,sms osv. Den lar deg også sette styrken på lyset:) http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=38703 [App] Touch LED Notifications (BETA) Nice, men fungerer den kun med stock Meldinger appen? Prøvde denne med GoSMS uten å få den til å fungere nå.. Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Bruker dere Opera Mini eller Opera Mobile? Bruker opera mini! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Kan noen, med litt kunnskap, fortelle meg kort hva Paul egentlig mener i denne tråden: http://android.modaco.com/content/lg-optimus-2x-2x-modaco-com/336435/lg-screwed-up-bad-heres-why-your-ui-is-jerky/ Har forstått at LG har fucka opp noe koding, men ikke stort mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå