Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ MrMastodon

har du installert stock romen til paul? hvis, hvordan var den i forhold til stock lg? mye raskere?

har du T-mobile?

Nei, har ikke T-mobile, brukte Paul sitt bilde fra MoDaCo, sånn ser min låseskjerm ut:

post-199843-0-80532100-1301945525_thumb.png

Jeg har ikke installert stock-ROM'en, men "bakt" min egen ROM i online-kjøkkenet med de tilpasningene jeg vil ha (f.eks stock låseskjerm, ingen LG-FB/Twitter, Google stock car home osv. osv...)

Synes den er ganske mer snappy enn stock LG ja, og har hatt telefonen oppe i 2700 blank i quadrant uten å gjøre mye for å få en høy score.

Når du lager din egen ROM, kan man få norsk rom? Jeg har veldig lyst til å roote denne telefonen.

Edit: Og nå var det gjort :) Prøver meg på MoDaCos Vanilla ROM.

Endret av Stian216
Lenke til kommentar

noen som vet når versjon 2.3 kommer ut?

edit.

forresten.

når jeg trykker på programvare oppdateringssjekk

får jeg en beskjed som sier:

tilkobling mislykkes pga godkjenningfeil.

hvordan kan jeg fikse dette?

Endret av rbr
Lenke til kommentar

edit.

forresten.

jeg får akkurat samme beskjeden. S

Lenke til kommentar

@ MrMastodon

har du installert stock romen til paul? hvis, hvordan var den i forhold til stock lg? mye raskere?

har du T-mobile?

Nei, har ikke T-mobile, brukte Paul sitt bilde fra MoDaCo, sånn ser min låseskjerm ut:

post-199843-0-80532100-1301945525_thumb.png

Jeg har ikke installert stock-ROM'en, men "bakt" min egen ROM i online-kjøkkenet med de tilpasningene jeg vil ha (f.eks stock låseskjerm, ingen LG-FB/Twitter, Google stock car home osv. osv...)

Synes den er ganske mer snappy enn stock LG ja, og har hatt telefonen oppe i 2700 blank i quadrant uten å gjøre mye for å få en høy score.

Når du lager din egen ROM, kan man få norsk rom? Jeg har veldig lyst til å roote denne telefonen.

Edit: Og nå var det gjort :) Prøver meg på MoDaCos Vanilla ROM.

Det er stock LG-ROM han bruker som utgangspunkt, så ja, det er norsk ROM :)

Lenke til kommentar

@ MrMastodon

har sett på videoer at det er ganske mye lag i browseren, er dette borte etter du installerte den nye romen?

Opplever lite lag, men jeg bruker ikke stock browser heller, har lenge brukt Dolphin HD, og gir Opera Mobile et forsøk nå. Sistnevnte støtter HW-aksellerasjon, så der er det hvertfall ingen lag :D

Lenke til kommentar

@ MrMastodon

har sett på videoer at det er ganske mye lag i browseren, er dette borte etter du installerte den nye romen?

Opplever lite lag, men jeg bruker ikke stock browser heller, har lenge brukt Dolphin HD, og gir Opera Mobile et forsøk nå. Sistnevnte støtter HW-aksellerasjon, så der er det hvertfall ingen lag :D

jeg prøvde akkurat nettleseren til opera mobile.enorm forskjell. :D :D smoooth

Lenke til kommentar

edit.

forresten.

jeg får akkurat samme beskjeden. S

Dette står nevnt i tråden litt tidligere, det er pga at LG ikke har tjenesten oppe og går.. så dette har vi alle! Når LG er klar med oppdatering vil nok denne tjenesten virke!

Endret av DroidOle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...