Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!

Anbefalte innlegg

Er det noen her som IKKE har problemer med dårlig samtalekvalitet osv? Er så usikker på om jeg skal kjøpe denne telefonen eller vente til Galaxy S 2

Jeg syns samtalekvaliteten varierer veldig. Noen ganger veldig dårlig og noen ganger bra.

Det svaret hjalp vel kanskje ikke så mye :)

Er dette ting som kan bli fikset ved en eventuell oppdatering? Noen som vet når det kommer en oppdatering?

Får håpe de kan fikse litt på det når 2.3 kommer. Når det kommer er det vel bare LG som veit, men er vel snakk om april såvidt jeg veit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen her som IKKE har problemer med dårlig samtalekvalitet osv? Er så usikker på om jeg skal kjøpe denne telefonen eller vente til Galaxy S 2

Jeg syns samtalekvaliteten varierer veldig. Noen ganger veldig dårlig og noen ganger bra.

Er dette ting som kan bli fikset ved en eventuell oppdatering? Noen som vet når det kommer en oppdatering?

Husker da jeg kjøpte min Samsung Omnia HD så var samtalekvaliteten helt elendig.Faktisk mye verre enn 2X.Det ble fikset med en oppdatering.Så det bør være mulig å få fikset på denne mobilen og.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem jeg ikke forstår. Og det hadde vært fint om noen som vet litt om dette kan svare.

Fikk jo LG Optimus 2x for noe over en uke siden, og har egentlig ikke prøvd så mye med HDMI-kabelen jeg fikk med. Prøvde litt i dag, bildet var helt fint, fungerte som det skulle. Men problemer er da at jeg ikke får lyd fra Tv-en, bare fra telefonen. Har en sånn soundbar som er koblet via tven med optisk kabel, fungerer som primær høytalere. Så da sjekka jeg litt på youtube osv, der har folkene som prøvde HDMI-mirroring lyd på Tven, og ikke telefonen.

Noen som kan hjelpe meg her?

Jeg får lyd på tven.

Hva hvis du kobler ut soundbaren og kun bruker de innbygde høyttalerene i skjermen,får du lyd da?

Har du sjekket tv innstillingene?

Lenke til kommentar

Hei, Jeg fikk denne mobilen igår... jeg er storfornøyd med den.. kun ladet en gang og har enda Mye batteri igjen. har ingen problemer med lagg osv som andre skriver her i tråden...

MEN en ting jeg lurer på er.. Hvorfor kommer facebook plutselig opp når jeg tar vekk låseskjermen? det suger litt.. popper opp i ny og ne automatisk.. så kommer det en melding "det er ingen nettverk" eller noe.. får 2 valg.. trykke ok eller avbryt.. trykker jeg avbryt så forsvinner det og så kommer jeg tilbake til hjemskjermen...

Jeg vil ha facebook helt vekk sånn det ikke popper automatisk opp (avogtil) når jeg tar vekk låseskjermen.....

anyone? help?

edit: hvordan kan jeg avslutte programmer uten ATK? ser de gjør det i demonstrasjonsfilmen på lg.com.. :p

Endret av Mushjio
Lenke til kommentar

Jeg har et problem jeg ikke forstår. Og det hadde vært fint om noen som vet litt om dette kan svare.

Fikk jo LG Optimus 2x for noe over en uke siden, og har egentlig ikke prøvd så mye med HDMI-kabelen jeg fikk med. Prøvde litt i dag, bildet var helt fint, fungerte som det skulle. Men problemer er da at jeg ikke får lyd fra Tv-en, bare fra telefonen. Har en sånn soundbar som er koblet via tven med optisk kabel, fungerer som primær høytalere. Så da sjekka jeg litt på youtube osv, der har folkene som prøvde HDMI-mirroring lyd på Tven, og ikke telefonen.

Jeg får lyd på tven.

Hva hvis du kobler ut soundbaren og kun bruker de innbygde høyttalerene i skjermen,får du lyd da?

Jeg kan prøve meg litt, men da vet jeg ihvertfall at det skal komme lyd! :) Takk for det mann.

Lenke til kommentar

Jeg får lyd på tven.

Jeg kan prøve meg litt, men da vet jeg ihvertfall at det skal komme lyd! :) Takk for det mann.

Fikk årnaaa det! Måtte bare bytte til 720p, så var det i boks :)

Lenke til kommentar

Gå inn i facebook appen, klikk instillinger og fjern markeringen på varsler ;)

jeg har tatt av alt om facebook... men dukker fortsatt opp... "ingen internett klikk ok og prøv igjen eller avbryt" facebook for Lg..

jævla drittgreier :/

edit: kommer opp hver gang jeg lar tlfen ligge urørt i 10-15min.. så drar jeg vekk låseskjermen så ligger facebook for Lg der og ber meg logge inn eller finne internett WTF! tatt av alt som går ann og ta av... ifølge meg selv..

aldri skjedd med andre androidtlfer jeg har hatt... hiver snart driten i bakken.

Endret av Mushjio
Lenke til kommentar

Husker da jeg kjøpte min Samsung Omnia HD så var samtalekvaliteten helt elendig.Faktisk mye verre enn 2X.Det ble fikset med en oppdatering.Så det bør være mulig å få fikset på denne mobilen og.

Hei deer! Jeg eier en Optimus 2X og har en lillesøster med Xperia Mini.

Hvis du prøver og ringe via Skype (over Wifi) så merker du at lyden er god, og veldig bra. Men blir slått av Xperia Minien.

En venn av meg har en Xperia mini (pro). Han ringte meg over GSM, lyden var veldig dårlig. Og det sier seg selv...

Høytaleren på Optimus 2x'en er såvidt "bedre" enn et iProdukt (og de er DÅRLIGE på lyd). Lyden er lav. Men jeg overlever.

Så jeg konkluderer med at er man avhenging av lyd, så kjøp kommende SE Arc, blir sikkert på samme eller bedre som Xperia Mini.

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar

De siste 4 dagene har batteriet på telefonen blitt slukt.

Jeg snakker da om at 1 % av og til kan gå på under 1 min, og når den ligger der uten å være i bruk kan 1 % gå på noen min. Telefonen var ikke slik i det hele tatt i starten, og slik som jeg har brukt den, ville telefonen ikke vært halvtom engang. Men dessverre holder den ikke særlig lenger enn kanskje kvart dag, med litt bruk.

Opplevde forresten at når jeg spilte i 15 min, hadde det gått 10% strøm!! Det var spill som blant annet Angry Birds og Slice it.

Synes dette er merkelig, og har slått av alt av autosync, gps, wifi og hva det måtte være for å se om det hjelper.

Men statusen er nå at hvis jeg lar telefonen ligge, uten å bli brukt, så holder den ikke dagen.

Har også merket at telefonen ofte blir varm, etter bare 5 minutter. Altså batteriet blir veldig varmt med engang, selv på den enkleste bruk.

Noen som aner hva som kan foresake feilen?

Er det SW feil eller er batteriet ødelagt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234

Nå har jeg hatt X2 i litt over 2 uker. Synes den er ganske bra faktisk. Er den første Android mobilen jeg har så jeg var vedlig spendt på hvordan dette skulle bli, men det er et par ting som er litt dumt med den.

Hvis jeg prater lenge i den, typisk 30-40min i sammengengene så mister den dekning når jeg avslutter samtalen. Dekningen er borte i 30 sek før den kommer tilbake. Får et rødt kryss opp ved indikatoren for dekning. Dette skjer ikke ved korte samtaler..

En annen ting som jeg synes er irriterende er at alarmen ikke virker hvis jeg skrur av mobilen!! Jeg liker å ha mobilen avskrudd om natten.(gammel vane).

Borsett fra det så virker den veldig bra. Synes lydkvaliteten på samtalene er veldig bra i forhold til den gammle SE W995 jeg hadde før.

Batteritiden er også ganske bra hvis jeg ikke spiller, bruker wlan og blåtann på den. Den varer glatt 3 døgn med moderat snakking og uten masse dilling..

Endret av Slettet+918234
Lenke til kommentar

Emils1: HTC Desire hadde et lignende problem med en del enheter, telefonen ble veldig varm og slukte batteri. Det var vel problemer med hovedkortet i telefonen, og følgelig en HW-feil... Så viss du ikke kan spore opp en app eller prosess som står bak problemet (og en hard reset ikke gjør noe) så høres det ut som en HW-feil... Sad, but true!

Ikke at jeg vil oppfordre noen til å begi seg ut på noe de ikke har peiling på, men å roote denne telefonen er det beste jeg har gjort!

Etter å ha skiftet baseband-(radio)-firmware, lagt inn Modaco FR4-ROM og satt SetCPU til å strupe prosessorbruken når skjermen er av, så har jeg etter 22 timer og 15 minutter 72 % batteri igjen. Juecedefender slår på datatrafikk 5 min hvert 15, min og av om natten og wifi bruker jeg litt sporadisk. Skal sies at jeg ikke har fiklet så mye med telefonen (jobbehelg), men likevel, jeg er MEGET fornøyd!

post-199843-0-94852400-1301825031_thumb.png

post-199843-0-08388100-1301825050_thumb.png

Lenke til kommentar

Noen som har fått Dungeon Defenders til å funke?

Så det var blitt gratis så jeg lastet ned fra market..

Men når jeg prøver å starte spillet bare lukker det seg igjen..argh..

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Fikk nettopp svar fra dem...

We are working on this issue right now and should have it resolved shortly. I'd suggest restarting your device, but I'm not sure if that will fix the issue. In the meantime please stay tuned for a fix and make sure to update once it is published on the Android Market.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...