Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!

Anbefalte innlegg

Bruker widgetlocker og er kjempefornøyd, den lar deg bruke widgets på låseskjermen din, noe som er meget praktisk :)

Mitt oppsett:

Hvordan får du slik layout? Får bare de vanlig android-knappene..

Du kan legge til egene ikoner, lastet ned herfra:

http://www.iconspedia.com/pack/metrostation-3025/390.html

opprett en mappe \data\com.kanokgems.smswidget på SD kortet og legg de der så dukker de opp som valg:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spontanbestillte denne telefonen før i dag.

Faktisk før jeg gadd å lese gjennom dette forumet å så at det hadde vært en del issues med den. Men tar en sjans. Viser det seg at den er helt kjørt så benytter jeg meg bare av angreretten.

Jeg har brukt N900 nå i over ett år, og har alltid vært en Nokia mann, så er spent på hvordan LG innfrir her. Hvordan er det å skrive meldinger med denne? Og får man conversationsoppsett på sms? slik at man får se sendte og mottatte fra en person som en liste?

Takker for svar.

Ja. Og du kan velge akkurat selv hvordan det skal se ut. Kjempetlf.

Lenke til kommentar

Hei.

Vurderer å kjøpte denne telefonen men lurer på hvordan lyden er med headsett koblet til?

Har lest litt rundt på nett å virker som det er litt delte meninger.

Lyden på samtaler og lydbøker med headset syns jeg er mer enn bra nok, Har den stor tsett på en av dem laveste av volum. Musikk har jeg ikke testet.

Men lyden på vanlige samtaler er middels.

Og lyden via høyttaleren i bunn er rett og slett begredelig og bruke som handsfree.

Min gamle Nokia 6233 var LANGT bedre dessverre..

Lenke til kommentar

Spontanbestillte denne telefonen før i dag.

Faktisk før jeg gadd å lese gjennom dette forumet å så at det hadde vært en del issues med den. Men tar en sjans. Viser det seg at den er helt kjørt så benytter jeg meg bare av angreretten.

Jeg har brukt N900 nå i over ett år, og har alltid vært en Nokia mann, så er spent på hvordan LG innfrir her. Hvordan er det å skrive meldinger med denne? Og får man conversationsoppsett på sms? slik at man får se sendte og mottatte fra en person som en liste?

Takker for svar.

Ja. Og du kan velge akkurat selv hvordan det skal se ut. Kjempetlf.

Bare for og legge til litt..

Jeg har feite pølsefingre og var MEGET bekymret for det og skrive uten tradisjonelle knapper og t9. Men ble ikke annet en veldig overrasket over hvor enkelt og raskt jeg kunne skrive.. :)

Lenke til kommentar

Takker for svar!

Er veldig fornøyd med fulltastaturent på N900. Men regner med at ved tilvenning så skal det gå fort unna med tekstskriving på denne telefonene også.

Hvordan er skjermen med tanke på respons? Mye feilregistrering eller uregistrerte trykk? Regner ikke med det men, greit å høre.

Lenke til kommentar

Takker for svar!

Er veldig fornøyd med fulltastaturent på N900. Men regner med at ved tilvenning så skal det gå fort unna med tekstskriving på denne telefonene også.

Hvordan er skjermen med tanke på respons? Mye feilregistrering eller uregistrerte trykk? Regner ikke med det men, greit å høre.

For og si det enkelt: er du så mye som borti skjermen med den minste hud bit så blir det registrert.. Hehe..

Lenke til kommentar

Nå ser jeg meg som så nødt til å bli litt irritert. Det er på ingen, INGEN omstendigheter eller mulighet mobilen har lyst til å koble seg til WiFi!

Er jeg heldig så kobler den til og jeg får vært på net-browser i 5 minutt.

Er det noen andre som sliter sånn med WiFi'en?

Har kjøpt fra Komplett, og angrefristen er ute. Jeg har jo nesten nødt å kreve ny om det fortsetter sånn her, har jeg da nødt til å betale noe som helst til komplett/frakt?

Lenke til kommentar

Hei.

Vurderer å kjøpte denne telefonen men lurer på hvordan lyden er med headsett koblet til?

Lyden på samtaler og lydbøker med headset syns jeg er mer enn bra nok, Har den stor tsett på en av dem laveste av volum. Musikk har jeg ikke testet.

Og lyden via høyttaleren i bunn er rett og slett begredelig og bruke som handsfree.

Når det gjelder handsfree-bruk i bilen syntes jeg også høytalleren spraka fælt. Men hvis du har bilstereo med aux-inngang vil jeg anbefale å koble den med en jack-ledning til dette. Da kommer stemmen til den du snakker med ut av bilens høyttalere, - noe som var langt mer praktisk og behagelig. Jeg skulle i utgangspunktet bruke jack-ledningen til å spille av musikk, men fant ut at det også er en glimrende hands-free løsning:-)

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg hører på musikk fra spotify ca 2 timer daglig med denne telefonen koblet til headsett.

Synes lyden er grei.Ikke noe wow opplevelse med det er bra nok.Lyden er i hvertfall ikke så dårlig som gsmarena skal ha det til.

Den innebygde høyttaleren er ikke så bra.

Samtalekvaliteten er under middels.

Har ikke testet samtalekvaliteten i headsett.

Lenke til kommentar

Kan jo føye meg inn i rekken blant fornøyde eiere.

Ved normal bruke med sufring ringing og spill, så varer den lett 2 dager på en lading.

Ingen kræsj eller heng enda heller, så er storfornøyd. Hadde Desire før, og den rekker ikke 2x til knærna engang

Lenke til kommentar

Hei.

Når det gjelder handsfree-bruk i bilen syntes jeg også høytalleren spraka fælt. Men hvis du har bilstereo med aux-inngang vil jeg anbefale å koble den med en jack-ledning til dette. Da kommer stemmen til den du snakker med ut av bilens høyttalere, - noe som var langt mer praktisk og behagelig. Jeg skulle i utgangspunktet bruke jack-ledningen til å spille av musikk, men fant ut at det også er en glimrende hands-free løsning:-)

Takk for tips, skal testes.. :)Ellers så funker jo øreproppene mer enn bra nok og.. :)

Lenke til kommentar

Bruker widgetlocker og er kjempefornøyd, den lar deg bruke widgets på låseskjermen din, noe som er meget praktisk :)

Mitt oppsett:

opprett en mappe \data\com.kanokgems.smswidget på SD kortet og legg de der så dukker de opp som valg:)

får det ikke helt til jeg.

Når jeg gjør som du sier og oppretter en mappe og legger de .png filene der.

Så går jeg til tlf, og velger application og adder gmail til widgetlocken. Da kommer bare standard Gmail ikon opp, samme gjelder mld etc.

Lenke til kommentar

Nå ser jeg meg som så nødt til å bli litt irritert. Det er på ingen, INGEN omstendigheter eller mulighet mobilen har lyst til å koble seg til WiFi!

Har kjøpt fra Komplett, og angrefristen er ute. Jeg har jo nesten nødt å kreve ny om det fortsetter sånn her, har jeg da nødt til å betale noe som helst til komplett/frakt?

Sjekket om dette gjelder Wi-Fi generelt eller om det er begrenset til din egen ruter?

Kan være kompatibilitetsproblemer med den spesifikke modellen eller oppsett.

Lenke til kommentar

Mitt oppsett:

får det ikke helt til jeg.

Når jeg gjør som du sier og oppretter en mappe og legger de .png filene der.

Så går jeg til tlf, og velger application og adder gmail til widgetlocken. Da kommer bare standard Gmail ikon opp, samme gjelder mld etc.

Ahhh, det kan se ut som du prøver standard Gmail appen, du må laste ned denne:

https://market.android.com/details?id=com.kanokgems.smswidget&feature=search_result

Så vil det nok gå litt bedre;)

Lenke til kommentar

Sjekket om dette gjelder Wi-Fi generelt eller om det er begrenset til din egen ruter?

Heisann, takk for svar.

Men dette gjelder både hjemme og på skolen/jobb. Så tviler på at det har noe med ruteren her hjemme å gjøre. Men den fortsetter slik når jeg er inne på innstillinger:

1 "Tilkobler..."

2 "Autoriserer"

3 "Henter ip adresse"

4 "Frakoblet"

Og så deretter til 1 igjen, den kjører det over og over helt til jeg tar av WiFi'en og gir opp.

Pst: Ellers er jeg døds fornøyd med mobilen :roll:

Lenke til kommentar

Mitt oppsett:

Takk! Men hvordan endrer man ikoner til applikasjonsnarveiene? Calleren (telefon) du har feks, hvordan har du fikset det?

Lenke til kommentar

Mitt oppsett:

Takk! Men hvordan endrer man ikoner til applikasjonsnarveiene? Calleren (telefon) du har feks, hvordan har du fikset det?

Når du legger til "SMS unread count" widget kan du velge ikon med og trykke på ikonet som kommer fram i settingene...

Lenke til kommentar

Første gang jeg skulle koble meg til WIFI funket det ikke før jeg restartet selve rutern. Etter dette har det funket smertefritt!

Lenke til kommentar

Hei.

Hvilken app bruker du for lydbøker? De jeg har prøvd har jeg bare vært sånn passe fornøyd med =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...