kj_ Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Kan man skru av at når man får en melding så kommer det opp et varsel om at du har fått melding, fordi jeg bruker ikke det originale meldingssystemet mobilen ble levert med men Handcent SMS, så det er litt irriterende at man må se meldingen i det originale programmet også før varselet blir borte. Gå inn på den originale meldingsapplikasjonen og slå av varsler. Det vil ikke fjerne det varselet som kommer på lockscreen, ettersom meldingen ligger som ulest i det opprinnelige systemet..? Ville i alle fall ikke virke med GO SMS. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det vil ikke fjerne det varselet som kommer på lockscreen, ettersom meldingen ligger som ulest i det opprinnelige systemet..? Ville i alle fall ikke virke med GO SMS. Det er, såvidt jeg vet, ikke en lettvint måte å fikse det på. Hvis dette er den eneste måten vil jeg heller anbefale en annen låsskjerm, som for eksempel WidgetLocker. Lenke til kommentar
atkhobby Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Venter fortsatt i spenning på om noen kan laste opp dokumentasjon/skjermdump på at det faktisk finnes telefoner UTEN problemet også. Tror ikke jeg har det problemet.Men er ikke helt sikkert på hvor du mener..? Hvis du laster opp en skjermdump så kan jeg sjekke om det er likt her.. Hei, Dette gjelder bare dersom du har valgt norsk språk på telefonen. Hvis du ser på posten fra Kabe111 litt tidligere i tråden så kan du se det. Gå inn i kalenderen og lag ny oppføring. Klikk på endring av dato og se hva datovelgeren sier i tittelen. Jeg har også problemer med at søndag er første det i uken og vises til venstre. Har du dette? Edit: Tror jeg fikk lagt til bilde av problemet selv nå. Endret 29. mars 2011 av atkhobby Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det vil ikke fjerne det varselet som kommer på lockscreen, ettersom meldingen ligger som ulest i det opprinnelige systemet..? Ville i alle fall ikke virke med GO SMS. Det er, såvidt jeg vet, ikke en lettvint måte å fikse det på. Hvis dette er den eneste måten vil jeg heller anbefale en annen låsskjerm, som for eksempel WidgetLocker. Det er jo heller uheldig da.. Synes Android burde implementere en bedre måte å håndtere sms. Slik at dersom du leser en sms i et program blir den lest i alle. Og hvor pålitelig er widgetlocker? Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Bruker widgetlocker og er kjempefornøyd, den lar deg bruke widgets på låseskjermen din, noe som er meget praktisk Mitt oppsett: Endret 29. mars 2011 av DroidOle Lenke til kommentar
zappod Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Bruker widgetlocker og er kjempefornøyd, den lar deg bruke widgets på låseskjermen din, noe som er meget praktisk Mitt oppsett: Lekkert bakgrunnsbilde.. følger det med eller er det noe du har lasta ned ved siden av? Tenkte jeg skulle ha ei sånn berte på telefonen jeg og, kun for å irritere dama =D Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hehe.. følger ikke med nei, men fant det i Zedge appen, bare og søke på babes Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Bruker widgetlocker og er kjempefornøyd, den lar deg bruke widgets på låseskjermen din, noe som er meget praktisk Mitt oppsett: Tenker nå på ytelse da. Gir den dårligere batteri-tid, siden den må kjøre konstant? Hadde den en stund på min gamle Galaxy S, men sluttet da den ble for ustabil etterhvert. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 6t 56m siden jeg tok den ut av laderen og 96% batteri, så kan ikke si at jeg merker noe på batteriet når jeg bruker den:) Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Lurer på denne eller Optimus Black. Hvilke andre fordeler har 2X enn CPU og kamera? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Bruker widgetlocker og er kjempefornøyd, den lar deg bruke widgets på låseskjermen din, noe som er meget praktisk Mitt oppsett: Hva bruker du av apps på den den? utenom Widgetlocker? Bruker widgetlocker og er kjempefornøyd, den lar deg bruke widgets på låseskjermen din, noe som er meget praktisk Mitt oppsett: Hva bruker du av apps på den den? utenom Widgetlocker? Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Switchpro, circle battery og sms unread count:) Endret 29. mars 2011 av DroidOle Lenke til kommentar
Chuckiiie Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg ringte LG i dag, og jeg var oppriktig og forbanna. Det de rett og slett anbefalte var å sende inn telefon og oppheve kjøpet. Men jeg ringte også Chess, og de lovte å sende meg en ny Optimus 2X, så får vi håpe den er feilfri.. Skulle Chess sende deg en ny telefon før du sender inn den "gamle"? Jeg kontaktet Netcom i dag, og jeg fikk beskjed om at de skulle sende meg tom emballasje med returlapp, sånn at jeg skulle sende telefonen tilbake, så skulle dem sende ut ny telefon. Edit: LG var hyggelige, men inkompetente. PARTYSVENSKER? Jeg lurer litt på om der er folk som jobber med mobilservice som er mobil"geeks"? Dette med at tlf. slår seg av burde jo være en "alarm"-melding hos Google og hos LG? For folk skremmes jo vekk når en stort sett flott telefon sliter med noe så grunnleggende som dette! Jobbet tidliger på et kundsenter, en god del partysvensker der for å si det slik. MEN, de fikk iallefall god opplæring slik at de var kompetente. Vet ikke med disse LG svenskene, virker som om de bare har plukka opp folk fra gata å satt de i telefon uten noen opplæring.. Et kroneksempel er jo denne mailen en kar posta her i tråden.. Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Dette gjelder bare dersom du har valgt norsk språk på telefonen. Hvis du ser på posten fra Kabe111 litt tidligere i tråden så kan du se det. Gå inn i kalenderen og lag ny oppføring. Klikk på endring av dato og se hva datovelgeren sier i tittelen. Jeg har også problemer med at søndag er første det i uken og vises til venstre. Har du dette? Edit: Tror jeg fikk lagt til bilde av problemet selv nå. Hmm..Det var visst sånn her og.Sjekket med Samsung Galaxy S og den viste det også sånn,men der var i hvertfall mandag først i uken. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) da har jeg fått min lg 2x telefon. holder på og kikke igjennom funksjonene på den. så langt jeg kjempefornøyd. surfingen er lynrask i forhold til min SE experia x1 jeg brukte i mellomtiden. skjermen er også utrolig bra. holder på og laste inn litt musikk og videofiler. jeg holder meg nok opptatt i kveld ja. masse av ting og se igjennom på telefonen. LG Endret 30. mars 2011 av rbr Lenke til kommentar
atkhobby Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Dette gjelder bare dersom du har valgt norsk språk på telefonen. Hvis du ser på posten fra Kabe111 litt tidligere i tråden så kan du se det. Gå inn i kalenderen og lag ny oppføring. Klikk på endring av dato og se hva datovelgeren sier i tittelen. Jeg har også problemer med at søndag er første det i uken og vises til venstre. Har du dette? Edit: Tror jeg fikk lagt til bilde av problemet selv nå. Hmm..Det var visst sånn her og.Sjekket med Samsung Galaxy S og den viste det også sånn,men der var i hvertfall mandag først i uken. Takk for tilbakemeldingen. Mulig svaret fra LG ikke var så galt likevel. Men det er fint mulig å fikse, det har HTC bevist. Det var ikke problemer med dette på min gamle telefon. Rart at dette ikke er nevnt i noen av testene som har vært av telefonen. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hei. Vurderer å kjøpte denne telefonen men lurer på hvordan lyden er med headsett koblet til? Har lest litt rundt på nett å virker som det er litt delte meninger. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg tenker også å kjøpe denne telefonen, eller eventuelt vente til Galaxy S II kommer. Har en Galaxy S nå. Ser her at det er en del problemer med SW til telefonen: er det noen som vet når en oppdatering kommer fra LG? Noen som kan si noe om batterilevetiden på 2X vs. SGS? Lenke til kommentar
Luis_Suarez Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Bruker widgetlocker og er kjempefornøyd, den lar deg bruke widgets på låseskjermen din, noe som er meget praktisk Mitt oppsett: Hvordan får du slik layout? Får bare de vanlig android-knappene.. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Spontanbestillte denne telefonen før i dag. Faktisk før jeg gadd å lese gjennom dette forumet å så at det hadde vært en del issues med den. Men tar en sjans. Viser det seg at den er helt kjørt så benytter jeg meg bare av angreretten. Jeg har brukt N900 nå i over ett år, og har alltid vært en Nokia mann, så er spent på hvordan LG innfrir her. Hvordan er det å skrive meldinger med denne? Og får man conversationsoppsett på sms? slik at man får se sendte og mottatte fra en person som en liste? Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå