Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!

Anbefalte innlegg

Testet det med kalenderen nå. Dato og alt er riktig når jeg lager den. Når jeg går inn på hendelsen står det 12:49-13:49, Mars 22. Er det der dere mener?

Når jeg går inn på en hendelse vises det riktig her også, men når du skal opprette en ny vises det feil når du skal velge dato.

Altså: Kalender -> [Menyknapp nede til venstre] -> Ny hendelse -> Trykk på datoen under 'Fra', så vises den her som "3, 2011 3 22" øverst i ruten.

Hei, fikk svar på henvendelsen min fra LG idag og den er IKKE GOD.

Her legger de all skyld på Android(!) og ber meg kontakte dem(?)

Kan noen som ikke har problemer med datoformat ved bruk av norsk språk ta en screen dump og laste opp dette slik at jeg kan dokumentere for LG at problemer ikke gjelder alle brukere?

Her er hva LG svarte. Les og le (eller gråt):

Vi er klar over dette og dessverre er det ingenting vi kan få gjort noe med det siden det er Android som står for Softwaren i mobilen. Hvis dette plager deg veldig så kan du kontakte Android og be dem ordne dette i den neste oppdateringen. Hvis Andorid får mer informasjon om dette fra kunder så kanskje de vil ordne opp i det.

Kommer opp det samme her også 2,2011 3 28

Men hendelsen blir jo riktig når jeg går inn i kalenderen og sjekker etterpå.. :)

Hei, kan det være slik at faktisk alle har dette problemet når de skifter til norsk språk???

Mener jeg fikk svar fra en tidliger at han ikke hadde problemet.

Venter fortsatt i spenning på om noen kan laste opp dokumentasjon/skjermdump på at det faktisk finnes telefoner UTEN problemet også.

Endret av atkhobby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt mobilen i en uke snart, å er glad jeg ikke har opplevd at den slår seg av uten grunn. Men det jeg og mange sliter med er WiFi tilkoblingen detter ut etter litt inaktivitet, men jeg ser at man må slå av dvale for WiFi, men hvor finner jeg denne instillingen ?

Innstillinger - trådløsekontroller - wi-fi innstillinger - avansert :)

Der var den ja, men den sto på "aldri" gå i dvale. hm, får bare vente på oppdatering da.

For visning av filer på SD kortet, last ned Astro File Manager

Jeg å plages med LG on screen programmet, får ikke koblet til telefonen whatsoever

Takker.. skal prøve astro.. :)

Lg on scree.. du har fått lagt inn passord? jeg kommer inn på den og ser skjermen på pc, men så bare kobler den ut igjen.. :(

Ja har lagt inn passordet, men kommer bare beskjed på programmet på pc'n at en tilkobling kunne ikke utføres eller noe sånt. Men jeg har ikke feilsøkt så veeldig mye heller, da jeg egentlig ikke har bruk for programmet :p

Her har jeg testet ut med og ta inn og ut kabelen i forskjellige rekkefølger, med variabelt hell.. Hehe.

Men som sagt, veldig ustabil selv når du har fått "kontakt"

Testet det med kalenderen nå. Dato og alt er riktig når jeg lager den. Når jeg går inn på hendelsen står det 12:49-13:49, Mars 22. Er det der dere mener?

Når jeg går inn på en hendelse vises det riktig her også, men når du skal opprette en ny vises det feil når du skal velge dato.

Altså: Kalender -> [Menyknapp nede til venstre] -> Ny hendelse -> Trykk på datoen under 'Fra', så vises den her som "3, 2011 3 22" øverst i ruten.

Kan noen som ikke har problemer med datoformat ved bruk av norsk språk ta en screen dump og laste opp dette slik at jeg kan dokumentere for LG at problemer ikke gjelder alle brukere?

Vi er klar over dette og dessverre er det ingenting vi kan få gjort noe med det siden det er Android som står for Softwaren i mobilen. Hvis dette plager deg veldig så kan du kontakte Android og be dem ordne dette i den neste oppdateringen. Hvis Andorid får mer informasjon om dette fra kunder så kanskje de vil ordne opp i det.

Men hendelsen blir jo riktig når jeg går inn i kalenderen og sjekker etterpå.. :)

Hei, kan det være slik at faktisk alle har dette problemet når de skifter til norsk språk???

Venter fortsatt i spenning på om noen kan laste opp dokumentasjon/skjermdump på at det fatisk finnes telefoner UTEN problemet også.

Hvordan tar du forresten skjermdump av tlf?? Har lest det et sted, men husker ikke..

Edit. Bilde lagt til??post-233502-0-85932100-1301341911_thumb.png

Endret av Kabe111
Lenke til kommentar

Jeg ringte LG i dag, og jeg var oppriktig og forbanna. Det de rett og slett anbefalte var å sende inn telefon og oppheve kjøpet.

Men jeg ringte også Chess, og de lovte å sende meg en ny Optimus 2X, så får vi håpe den er feilfri..

Lenke til kommentar

Jeg ringte LG i dag, og jeg var oppriktig og forbanna. Det de rett og slett anbefalte var å sende inn telefon og oppheve kjøpet.

Men jeg ringte også Chess, og de lovte å sende meg en ny Optimus 2X, så får vi håpe den er feilfri..

Skulle Chess sende deg en ny telefon før du sender inn den "gamle"?

Jeg kontaktet Netcom i dag, og jeg fikk beskjed om at de skulle sende meg tom emballasje med returlapp, sånn at jeg skulle sende telefonen tilbake, så skulle dem sende ut ny telefon.

Lenke til kommentar

Venter fortsatt i spenning på om noen kan laste opp dokumentasjon/skjermdump på at det faktisk finnes telefoner UTEN problemet også.

Jeg hadde det problemet jeg også, men jeg hadde stilt inn klokka manuelt etter sommertiden. Jeg satt da dato og tid på automatisk, slo tlf av og på, så var alt i orden med tid og kalender :)

Endret av geirbergmann
Lenke til kommentar

- Må lade ca 3 ganger i døgnet. Null tale, bare litt nettbruk og apper.

- Programmer har begynt å kræsje rett som det er.

- Har begynt å skru seg av av og til virker det som også.

- Hvilket program var det som kræsjet i dag morges? Jo, ALARMEN. Fantastiskt.

- Henger av og til så man må ta ut batteriet.

Det skal sies at jeg har installert 89 apper som sikkert kødder til litt.

Men, har ikke vurdert å bytte enda.

Holy Crap hva er det egentlig ikke som er feil med denne telefonen? Når man leser postene så virker det som dette har vært et hastverksarbeid fra ende til annen. Jeg har faktisk ikke lest noen gang om en nyhet med så masse krøll og tull. Min Wave knuser jo denne på alle områder uten om en dobble prosessor som du bare har glede av hvis du måler ytelse. Som skrevet tidligere det blir som å ha en Ferrari på norske veier man får ikke utnyttet produktet på noe som helst måte det er faktisk ingen programmer som krever dobble prosessorer.....

Du forteller eventyr. Wave kan ikke sammenlignes. Stappfull av feil som den er.

Lenke til kommentar

Jeg ringte LG og var hyggelig.

De sa jeg skulle restarte.

Jeg prøver det og tar kontakt igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kontaktet Netcom i dag, og jeg fikk beskjed om at de skulle sende meg tom emballasje med returlapp, sånn at jeg skulle sende telefonen tilbake, så skulle dem sende ut ny telefon.

Nei, var samme prosedyre som du må gjennom.

Dette skulle visst prioriteres, så de skulle sende en ny så fort de fikk telefon min og sett på den.. Ikke at det er noe å se på men men..

Kjipt å gå uten telefon i en uke da..

Edit: LG var hyggelige, men inkompetente. Chess derimot var kranglete. :p

Endret av Chuckiiie
Lenke til kommentar

Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en LG Optimus 2x.

Hva er de negative sidene ved telefonen? Og hva er de positive?

har ikke telefonen selv, men har spurt det samme spørsmålet, og svarerene varierer, noen er veldig fornøyd. mens andre sliter mye WI-FI, signal, tregheter i menyer ol.

Lenke til kommentar

Edit: LG var hyggelige, men inkompetente.

PARTYSVENSKER?

Jeg lurer litt på om der er folk som jobber med mobilservice som er mobil"geeks"?

Dette med at tlf. slår seg av burde jo være en "alarm"-melding hos Google og hos LG?

For folk skremmes jo vekk når en stort sett flott telefon sliter med noe så grunnleggende som dette!

Lenke til kommentar

- Må lade ca 3 ganger i døgnet. Null tale, bare litt nettbruk og apper.

- Programmer har begynt å kræsje rett som det er.

- Har begynt å skru seg av av og til virker det som også.

- Hvilket program var det som kræsjet i dag morges? Jo, ALARMEN. Fantastiskt.

- Henger av og til så man må ta ut batteriet.

Det skal sies at jeg har installert 89 apper som sikkert kødder til litt.

Men, har ikke vurdert å bytte enda.

Holy Crap hva er det egentlig ikke som er feil med denne telefonen? Når man leser postene så virker det som dette har vært et hastverksarbeid fra ende til annen. Jeg har faktisk ikke lest noen gang om en nyhet med så masse krøll og tull. Min Wave knuser jo denne på alle områder uten om en dobble prosessor som du bare har glede av hvis du måler ytelse. Som skrevet tidligere det blir som å ha en Ferrari på norske veier man får ikke utnyttet produktet på noe som helst måte det er faktisk ingen programmer som krever dobble prosessorer.....

Eller, det blir som å hete Just-me på et forum, det hjelper ikke hvor mye du skriver, når alt du skriver bare er bullshit uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan man skru av at når man får en melding så kommer det opp et varsel om at du har fått melding, fordi jeg bruker ikke det originale meldingssystemet mobilen ble levert med men Handcent SMS, så det er litt irriterende at man må se meldingen i det originale programmet også før varselet blir borte.

Gå inn på den originale meldingsapplikasjonen og slå av varsler.

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har det problemet.Men er ikke helt sikkert på hvor du mener..?

Hvis du laster opp en skjermdump så kan jeg sjekke om det er likt her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...