Emils. Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Et spørsmål til drevene Android folk. Jeg tok ut SD kortet mitt av telefonen, selvfølgelig med å avmontere det først. Når jeg satt det inn igjen kom ingen av spillene eller programmene jeg hadde installert på SD kortet opp igjen. Har prøvd å reboote flere ganger, men uten hell. Noen måte å få de tilbake på? Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Noen som vet om en bra app for å tracke telefon-/datakostnader? Nå har jeg prøvd "aPhoneLog" (får ikke lagt inn priser/kostnader) og "Call Meter 3G" (klarer ikke å registrere datatrafikk). EDIT - Kom på at dette spørsmålet ikke hører til her, men vet ikke hvordan jeg får fjernet det Endret 28. mars 2011 av doraemon Lenke til kommentar
probin Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) 3g watchdog .. bruker den og er fornøyd! -- ah.. dette gjelder bare 3g da :/ Endret 28. mars 2011 av probin Lenke til kommentar
Kabe111 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Har hatt mobilen i en uke snart, å er glad jeg ikke har opplevd at den slår seg av uten grunn. Men det jeg og mange sliter med er WiFi tilkoblingen detter ut etter litt inaktivitet, men jeg ser at man må slå av dvale for WiFi, men hvor finner jeg denne instillingen ? Innstillinger - trådløsekontroller - wi-fi innstillinger - avansert Der var den ja, men den sto på "aldri" gå i dvale. hm, får bare vente på oppdatering da. For visning av filer på SD kortet, last ned Astro File Manager Jeg å plages med LG on screen programmet, får ikke koblet til telefonen whatsoever Takker.. skal prøve astro.. Lg on scree.. du har fått lagt inn passord? jeg kommer inn på den og ser skjermen på pc, men så bare kobler den ut igjen.. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Har hatt mobilen i en uke snart, å er glad jeg ikke har opplevd at den slår seg av uten grunn. Men det jeg og mange sliter med er WiFi tilkoblingen detter ut etter litt inaktivitet, men jeg ser at man må slå av dvale for WiFi, men hvor finner jeg denne instillingen ? Innstillinger - trådløsekontroller - wi-fi innstillinger - avansert Der var den ja, men den sto på "aldri" gå i dvale. hm, får bare vente på oppdatering da. For visning av filer på SD kortet, last ned Astro File Manager Jeg å plages med LG on screen programmet, får ikke koblet til telefonen whatsoever Takker.. skal prøve astro.. Lg on scree.. du har fått lagt inn passord? jeg kommer inn på den og ser skjermen på pc, men så bare kobler den ut igjen.. Ja har lagt inn passordet, men kommer bare beskjed på programmet på pc'n at en tilkobling kunne ikke utføres eller noe sånt. Men jeg har ikke feilsøkt så veeldig mye heller, da jeg egentlig ikke har bruk for programmet Men eller så er mobilen en fryd for øyet, spesielt hvis du bruker LauncherPro Plus, da blir hjemmeskjermen og alt andre så smooth i forhold til "LG hjemme" Batteritiden syns jeg er ok som andre sier her, ikke for dårlig men ikke for bra heller. Kan man skru av at når man får en melding så kommer det opp et varsel om at du har fått melding, fordi jeg bruker ikke det originale meldingssystemet mobilen ble levert med men Handcent SMS, så det er litt irriterende at man må se meldingen i det originale programmet også før varselet blir borte. Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 - Må lade ca 3 ganger i døgnet. Null tale, bare litt nettbruk og apper. - Programmer har begynt å kræsje rett som det er. - Har begynt å skru seg av av og til virker det som også. - Hvilket program var det som kræsjet i dag morges? Jo, ALARMEN. Fantastiskt. - Henger av og til så man må ta ut batteriet. Det skal sies at jeg har installert 89 apper som sikkert kødder til litt. Men, har ikke vurdert å bytte enda. Holy Crap hva er det egentlig ikke som er feil med denne telefonen? Når man leser postene så virker det som dette har vært et hastverksarbeid fra ende til annen. Jeg har faktisk ikke lest noen gang om en nyhet med så masse krøll og tull. Min Wave knuser jo denne på alle områder uten om en dobble prosessor som du bare har glede av hvis du måler ytelse. Som skrevet tidligere det blir som å ha en Ferrari på norske veier man får ikke utnyttet produktet på noe som helst måte det er faktisk ingen programmer som krever dobble prosessorer..... 1 Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Har tenkt å skaffe meg skinn etui for mobilen som åpner seg slik at man slipper å ta ut og inn mobilen. Har sett litt på denne (Se nederst på siden, det er den som kalles Flip Case): http://cgi.ebay.com/...=item4aa99541ac Noen som har funnet en som ser evt bedre ut eller er billigere? Endret 28. mars 2011 av Dammed Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Holy Crap hva er det egentlig ikke som er feil med denne telefonen? Når man leser postene så virker det som dette har vært et hastverksarbeid fra ende til annen. Jeg har faktisk ikke lest noen gang om en nyhet med så masse krøll og tull. Min Wave knuser jo denne på alle områder uten om en dobble prosessor som du bare har glede av hvis du måler ytelse. Som skrevet tidligere det blir som å ha en Ferrari på norske veier man får ikke utnyttet produktet på noe som helst måte det er faktisk ingen programmer som krever dobble prosessorer..... Det at de fleste er fornøyd med mobilen på tross av noen bugs, sier vel litt om hvor bra mobilen hadde vært hvis den var helt feilfri, som den forhåpentligvis blir med en softwareoppdatering. Jeg vil nå heller foretrekke å kjøre Ferrari enn Lada, selv på norske veier. 1 Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har ikke hatt noen problemer med min siden jeg fikk den for en uke siden. Alt virker som det skal og batteriet holder vanligvis over 1.5 dager. Gleder meg til det kommer litt custom roms til den. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 - Må lade ca 3 ganger i døgnet. Null tale, bare litt nettbruk og apper. - Programmer har begynt å kræsje rett som det er. - Har begynt å skru seg av av og til virker det som også. - Hvilket program var det som kræsjet i dag morges? Jo, ALARMEN. Fantastiskt. - Henger av og til så man må ta ut batteriet. Det skal sies at jeg har installert 89 apper som sikkert kødder til litt. Men, har ikke vurdert å bytte enda. Holy Crap hva er det egentlig ikke som er feil med denne telefonen? Når man leser postene så virker det som dette har vært et hastverksarbeid fra ende til annen. Jeg har faktisk ikke lest noen gang om en nyhet med så masse krøll og tull. Min Wave knuser jo denne på alle områder uten om en dobble prosessor som du bare har glede av hvis du måler ytelse. Som skrevet tidligere det blir som å ha en Ferrari på norske veier man får ikke utnyttet produktet på noe som helst måte det er faktisk ingen programmer som krever dobble prosessorer..... Virker som du har et stort hat for denne telefonen ? 1 Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Kan vi ikke bare bli enige om å overse alt Just-Me skriver? Ikke kaste ved på trollebålet.. 1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 What he said. Da var 2X'en i hus! Gleder meg til å sette i gang med å bruke den. Mye bedre design enn min gamle Galaxy S Vibrant. Men litt skuffet og overasket over Elkjøp... 300 kr dyrere å kjøpe den i butikken enn det er å kjøpe den på nett? Vurderte om jeg bare skulle bestille den på nett, for så å komme tilbake to timer etterpå for å hente den, men fant ut at jeg ikke gadd å vente to timer for å spare 200 kr, etter at selgeren gav 100 kr i rabatt, nokså motvillig Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Da var min på plass. Veldig skuffet over ytelsen i både LG Home og i Launcher Pro, men jeg får tweake litt og se. EDIT: Testet nå med Xperia Arc launcheren og den er helt smooth. Herlig. Endret 28. mars 2011 av kraftpapir Lenke til kommentar
aleksano Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Bare for å nevne det, så har jeg brukt min 1.gen iPhone siden LG'en strøk med i gårkveld. Ladet den én time fra tomt batteri i går kl 22, og den har fortsatt 75% batteri igjen .. Og det med ganske mye Edge(!)- og Wifi-bruk ;-) Håper de løser problemene mine på Service. Leverte den inn i dagmorges! (Syns igrunn jeg skulle fått ny på stedet, tatt i betraktning at telefonen bare er en uke- og noen dager gammel, men LG har 7dg. DOA-tid). Lenke til kommentar
Kabe111 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Kan vi ikke bare bli enige om å overse alt Just-Me skriver? Ikke kaste ved på trollebålet.. Liker ikke mate troll jeg, så dem setter jeg bare på vent og lar sola ta seg av dem.. Lenke til kommentar
Luis_Suarez Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Har tenkt å skaffe meg skinn etui for mobilen som åpner seg slik at man slipper å ta ut og inn mobilen. Har sett litt på denne (Se nederst på siden, det er den som kalles Flip Case): http://cgi.ebay.com/...=item4aa99541ac Noen som har funnet en som ser evt bedre ut eller er billigere? Den så jo veldig strøken ut! Smart med kortholder også, tror jeg kjøper denne Lenke til kommentar
atkhobby Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Testet det med kalenderen nå. Dato og alt er riktig når jeg lager den. Når jeg går inn på hendelsen står det 12:49-13:49, Mars 22. Er det der dere mener? Når jeg går inn på en hendelse vises det riktig her også, men når du skal opprette en ny vises det feil når du skal velge dato. Altså: Kalender -> [Menyknapp nede til venstre] -> Ny hendelse -> Trykk på datoen under 'Fra', så vises den her som "3, 2011 3 22" øverst i ruten. Hei, fikk svar på henvendelsen min fra LG idag og den er IKKE GOD. Her legger de all skyld på Android(!) og ber meg kontakte dem(?) Kan noen som ikke har problemer med datoformat ved bruk av norsk språk ta en screen dump og laste opp dette slik at jeg kan dokumentere for LG at problemer ikke gjelder alle brukere? Her er hva LG svarte. Les og le (eller gråt): Vi er klar over dette og dessverre er det ingenting vi kan få gjort noe med det siden det er Android som står for Softwaren i mobilen. Hvis dette plager deg veldig så kan du kontakte Android og be dem ordne dette i den neste oppdateringen. Hvis Andorid får mer informasjon om dette fra kunder så kanskje de vil ordne opp i det. Endret 28. mars 2011 av atkhobby Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hehe.. dette må da være det dummeste svaret jeg har lest på lenge.. Hvem er han der Android egentlig? noen som kjenner han? Lenke til kommentar
Kabe111 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Testet det med kalenderen nå. Dato og alt er riktig når jeg lager den. Når jeg går inn på hendelsen står det 12:49-13:49, Mars 22. Er det der dere mener? Når jeg går inn på en hendelse vises det riktig her også, men når du skal opprette en ny vises det feil når du skal velge dato. Altså: Kalender -> [Menyknapp nede til venstre] -> Ny hendelse -> Trykk på datoen under 'Fra', så vises den her som "3, 2011 3 22" øverst i ruten. Hei, fikk svar på henvendelsen min fra LG idag og den er IKKE GOD. Her legger de all skyld på Android(!) og ber meg kontakte dem(?) Kan noen som ikke har problemer med datoformat ved bruk av norsk språk ta en screen dump og laste opp dette slik at jeg kan dokumentere for LG at problemer ikke gjelder alle brukere? Her er hva LG svarte. Les og le (eller gråt): Vi er klar over dette og dessverre er det ingenting vi kan få gjort noe med det siden det er Android som står for Softwaren i mobilen. Hvis dette plager deg veldig så kan du kontakte Android og be dem ordne dette i den neste oppdateringen. Hvis Andorid får mer informasjon om dette fra kunder så kanskje de vil ordne opp i det. Kommer opp det samme her også 2,2011 3 28 Men hendelsen blir jo riktig når jeg går inn i kalenderen og sjekker etterpå.. Lenke til kommentar
aleksano Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hahaha.. Fantastisk svar. Lurer på om LG begynner å gå lei av henvendelser angående feil på telefonen nå. Jeg ble lovet svar ang. WiFi-problematikken min forrige torsdag, men har fortsatt ikke hørt noe .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå