oro2 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Du må skru av dvale for WiFi i innstillingene. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Ah. Den var godt gjemt. Takk, da fungerer det som jeg vil. Lenke til kommentar
Erlend.. Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 , men ellers ved første øyekast er erfaringen med LG like god, og liker at den kan gruppere programmene. Mulig jeg er rar, men jeg likte også ikonene i bunn bedre i forhold til de grå kjedelige i launcherpro. Dette er grunnen til at jeg foreløpig bruker LG home. Liker grupperingen av programmer. Blir altfor rotete, for min del, når alle programmene ligger strødd utover. Enig.. Grusomt rotete i programmene med launcherpro... Lenke til kommentar
Fincubus Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Har noen en god forklaring på hvorfor jeg får opp svensk valutta i Marked? Alt er innstilt på norsk (Så vidt jeg kan se). Men altså på Marked står det f.eks ~sek 13,35. Noen som vet noe jeg ikke vet her? Lenke til kommentar
clynos Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Hei alle. Jeg har et problem med min optimus2x. Den klarer plutselig ikke å finne sim-nettverket mitt. Det står bare en x på antennedekningen - intet nettverk. Jeg hadde rootet telefonen med superoneclick men ikke slettet noen programmer. Jeg unroota, men det hjalp ikke. Hva kan være grunnen? Sim kortet funker fint på min gamle telefon. Edit: Problem solved. Sim kortet var for gammelt. Funka med nytt. Endret 27. mars 2011 av clynos Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Kjøpte nettopp ADW-Launcher og jeg liker den! Men det er en bug i det. I homescreens virker det som den henger seg, eller når jeg skal bla til neste homescreen vil den ikke bytte. Det virker ikke som det er lagg, men bare som at den skal ha satt seg fast eller noe. Flere som har det samme problemet? Lenke til kommentar
vgard Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Vi får sjekke da: Bilde, tatt innendørs med lysstoffrør (50Hz) (tok bort alt for stort bilde..) Føler liksom ikke heeeeelt at resultatet var det samme? Anyone? Etter en sharpen og resize ble det ikke så verst.. Men du har tatt bildet feil vei! *edit* La til et bilde jeg prøvde meg på, helt orginalt, kun foretatt resize i Photoshop. Fant ikke klokke, så brukte fantasien. La til orginalen også, bare for sammenligningen, kan sikkert slettes hvis det er fy fy.. Endret 24. mars 2011 av vgard Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Etter factory reset har batteriet blitt betraktelig bedre. Ingen av de andre symptomene har forsvunnet dog... Hva skjer når dere sjekker etter oppdatering av telefonen? Jeg får "godkjenningsfeil" Det bekymrer meg litt... Lenke til kommentar
zappod Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Etter factory reset har batteriet blitt betraktelig bedre. Ingen av de andre symptomene har forsvunnet dog... Hva skjer når dere sjekker etter oppdatering av telefonen? Jeg får "godkjenningsfeil" Det bekymrer meg litt... Det er nok ingen fare.. Noen tidligere i tråden hadde kontaktet LG og fått beskjed om at det ikke var noen oppdatering tilgjengelig, men at de testet en.. Så da er det sikkert bare de som har tilgang til å teste nedslasting av neste oppdatering som får lov til å koble seg opp. =) Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hva skjer når dere sjekker etter oppdatering av telefonen? Jeg får "godkjenningsfeil" Det bekymrer meg litt... Det er nok ingen fare.. Noen tidligere i tråden hadde kontaktet LG og fått beskjed om at det ikke var noen oppdatering tilgjengelig, men at de testet en.. Så da er det sikkert bare de som har tilgang til å teste nedslasting av neste oppdatering som får lov til å koble seg opp. =) Skal det være mulig å oppdatere rett fra telefonen da? Trodde den måtte kobles til pc og oppdateres via LG softwaren.. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Har nå min andre 2x tlf som har problemer med kamera. Plutselig vil ikke camcorder fungere. En factory reset fikser problemet, men bare for maks 1 dag. Er det noen som kan vite hva problemet er? Det er ikke minnekortet da jeg ikke har brukt det. Trodde en periode det kunne være Launcher pro, men er ikke det. Jeg var i butikken for å levere den inn i dag, men da fungerte selvfølgelig kamera igjen Jeg hadde slettet bilder og film før jeg gikk i butikken. Da trodde jeg en periode at det interne minnet ikke likte at jeg lagret for mye film. Glad og fornøyd gikk jeg hjem og putta i et minnekort og trodde at nå hadde jeg funnet en midlertidig løsning til LG fikser problemet. Men nei, noen timer etterpå kræsja kamera igjen.. Igjen, er det noen som har noen tips jeg kan prøve?? Får jeg ikke noe til i kveld så blir den levert i morgen.. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Sitter og vurderer å kjøpe en slik en nå, da min gamle Galaxy S har begynt å fuske på SMS siden. (Problemet kan muligens ha oppstått etter en del flasher av div. roms fra XDA ) Er telefonen verdt det? Eller bør jeg vente til neste generasjon 2-kjernede telefoner? Lenke til kommentar
SleepyMoo Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 mulig jeg er dum nå, men er det noen måte å ha mobildata deaktivert og fremdeles motta mms? eller må man inn og slå av og på for hver gang? noen app som fikser det eller noe? på forhånd takk! Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Har noen en god forklaring på hvorfor jeg får opp svensk valutta i Marked? Alt er innstilt på norsk (Så vidt jeg kan se). Men altså på Marked står det f.eks ~sek 13,35. Noen som vet noe jeg ikke vet her? Ja, du bruker Tele2 som operatør, og dem bruker svenske sim kort. Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Sitter og vurderer å kjøpe en slik en nå, da min gamle Galaxy S har begynt å fuske på SMS siden. (Problemet kan muligens ha oppstått etter en del flasher av div. roms fra XDA ) Er telefonen verdt det? Eller bør jeg vente til neste generasjon 2-kjernede telefoner? Ettersom du har installert ROM på din Galaxy S så regner jeg med at du hadde gjort det med denne også? Da tror jeg du ville fått en fantastisk mobil (den er jo fantastisk uten det også.hehe), som absolutt er verdt det! Jeg er veldig fornøyd med min LG. Jeg har nå bytta til ADW Launcher for å få bort enkelte bugs som f.eks i Homescreens - mobilen flyter lett i alle menyer og generelt i alt annet Grunnen til at jeg selv ikke har rootet LG'en enda er at jeg er ny på android, og jeg venter litt til før jeg går ut på noe slikt Man må jo ikke glemme HDMI tilkoblingen,mer enn bra nok kamera med mulighet for filming i full HD, Tegra 2 platformen hvor det har kommet noen spennende spill. Det eneste du ville merket fra din Galaxy S er nok skjermens svartnivå. Det er ikke like perfekt som en Super Amoled, men om du ikke er veldig kresen på dette punktet vil du ikke legge merke til det. Skjermen er strålende ellers. Tror du ville blitt kjempe fornøyd Endret 24. mars 2011 av Real-Madrid Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Til han som slet med WiMP. Min funka fint før factory resetten. Nå funker den ikke i det hele tatt... Lenke til kommentar
Fincubus Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Har noen en god forklaring på hvorfor jeg får opp svensk valutta i Marked? Alt er innstilt på norsk (Så vidt jeg kan se). Men altså på Marked står det f.eks ~sek 13,35. Noen som vet noe jeg ikke vet her? Ja, du bruker Tele2 som operatør, og dem bruker svenske sim kort. Hmm... ja det var jo kjipern. Kan jeg fikse det på noen måte, (uten å bytte opr.) Eller er jeg doomed til å ha svenskepriser på telefonen? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Her er forbruket mitt for i dag. Den har 5% igjen når dette bildet er tatt. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Har noen en god forklaring på hvorfor jeg får opp svensk valutta i Marked? Alt er innstilt på norsk (Så vidt jeg kan se). Men altså på Marked står det f.eks ~sek 13,35. Noen som vet noe jeg ikke vet her? Ja, du bruker Tele2 som operatør, og dem bruker svenske sim kort. Hmm... ja det var jo kjipern. Kan jeg fikse det på noen måte, (uten å bytte opr.) Eller er jeg doomed til å ha svenskepriser på telefonen? Så langt jeg vet så er det ingen vei for å kunne få Market til å vise i NOK med Tele2 nå i dag. Endret 24. mars 2011 av Vindicator Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hmm... ja det var jo kjipern. Kan jeg fikse det på noen måte, (uten å bytte opr.) Eller er jeg doomed til å ha svenskepriser på telefonen? Fant noen svar fra tele2 her: http://www.facebook.com/topic.php?uid=149778835032883&topic=227 Spurte Tele2 seneste forrige uke angående de svenske SIM-kortene, og de hadde ingen info om når de er klar med norske. Problemene på iphone er jo enda mer plagsomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå