TastyFroyo Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ellos selger iphone 4 for 5999,- mens de selger o 2x for 4099,- hva faen skjer? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 iPhone er overprisa. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 noen satser på markedsføring noen satser på produktet. Gjett hva Apple satser på. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Vel, siden iPhonene stor sett blir markedført gratis av media så må det være produktet. 2 Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 markedsføring er mer enn reklame. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Apple er absolutt ikke avhengig av reklame lenger ihvertfall iPhone er dyr fordi de de kan selge den så dyrt. 2 Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Er utallige mobiler som er bedre enn Iphone4, og eneste grunn folk kjøper er fordi den er en Iphone. Når de blir spurt hvorfor er Iphone så bra så blir det helt fjerne i blikket. Eneste bra med Iphone er image og at Apple har klart å gjøre det til et status symbol. Dette gjorde bla via den idiotiske leveringstiden som får folk til å tro at produktetet er ekslusivt. Til og med det beryktede designet til Iphone er idiotisk, da det ikke tåler temperaturer under 0C da glasset kan sprekke. Se denne: Ang glasset: http://www.amobil.no...kke_kulde/80425 Endret 17. januar 2011 av Dammed Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 lol... Men seriøst... Hva har denne eplofondiskusjonen med LG Optimus 2X å gjøre? 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Si det. Var bare en som lurte på hvorfor iPhone 4 kostet så mye mer enn Optimus 2x. Det fikk han svar på, men virker som folk skal diskutere det også. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Mer blinde idiotiske fanboys skal man lete lenge etter. 2 Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Noe nytt om leveringsdato? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Noe nytt om leveringsdato? Eller flere previews.. er spent på noen detaljer om hvordan batteriet oppleves på denne Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 I følge LG skal det være bra. Men vil heller høre fra noen som ikke skal promotere den. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det blir veldig spennende å se hvor stabil denne telefonen er. LG må jo virkelig gjøre et innhugg for å få plass blant de andre store, om de ikke skal holde seg til midtsjiktetelefoner som Optimus One P500. Håper androidleverandørene med all denne nye hardwaren klarer å skape en stabil, rask og smooth opplevelse. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Yes enig der. En annen ting jeg er veldig spent på angående denne telefonen er fremtidsplanene til LG. Hvor lenge vil de oppdatere Optimus 2X, det kan være avgjørende for min del. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Samme for min del. Jeg håper de kjører på med 2.4 eller 3.0 når det i sin tid kommer. Og at de egentlig gir den oppdateringer så langt det er mulig. De må ihvertfall ikke gjøre som SE. Det er bare dårlig reklame. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Er nok ikke mange månedene til 3.0 kommer, og de kommer nok med den Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Her er dagens youtube klipp for de som ikke har fått med de seg.. Den ene er på Gresk men er likevel verdt å se. Viser bla multi-touch (10 finger) vs Htc Hd som bare støtter 5. Skjermen er også mye bedre. http://www.youtube.com/watch?v=NZ9fjtmSIVU Og her en kjapp demo fra Sverige http://www.youtube.com/watch?v=Y8KY2EpH4kQ Ang gårsdagens 1080p video..For de som ikke skjønte det.Husk at programvaren for denne delen av telefonen foreløpig ikke er helt ferdig.. delvis tap av noen rammer (frames), men dette kan rettes opp med den nyeste firmware som vil bære Optimus 2X når den slippes.Den modellen jeg har i mine hender er en pre-produksjon (pre-utgivelseskandidat). Endret 17. januar 2011 av Gjermundsen Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg vil da virkelig påstå at de snakket svensk....... Men kanskje opptaket er gjort i Danmark? Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hahaha! Ja,du har helt rett.Så på en dansk video rett etterpå så det gikk litt i surr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå