Saftis. Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Hei Har ett sabertooth p67 HK og en OCZ Vertex 3 120GB SSD. Problemet som jeg har er at i både Speedfan og Speccy, viser disse komponentene 128 grader. Alle kabler skal være satt inn riktig. Any ideas? Takk. Endret 19. oktober 2011 av 1001zero Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Kan vi anta at det er det rapportert verdiene som er feil og at de ikke holder denne temperaturen ? Installert oppdaterte HK drivere + etv. BIOS ? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Typisk feilrapportering. 128 er et tall man ofte ser når det enten ikke er noen sensor til stede, eller når softwaren ikke klarer å fange den opp .Prøv en annen software, f.eks. HW Info 32/64 eller CPUID HW Monitor Endret 19. oktober 2011 av thomit Lenke til kommentar
Saftis. Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 @topguy Ja, det er bare de rapporterte verdiene og ikke den temperaturen som er på disse komponentene. Har prøvd med både HK og BIOS update @thomit Vil prøve de programvarene når jeg kommer hjem, men det er jo rart at to forskjellige programvarer viser like temperaturer på de samme komponentene. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Når det gjelder SSD'en, så er det nok bare sånn at det ikke finnes noen temperatursensor i den. SSD'er produserer svært lite varme på egen hånd, så det er ikke nødvendig med temp. sensor. Lenke til kommentar
Saftis. Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Ok, da vil jeg ikke tenke på dette som ett problem. Når det gjelder HK, så vil jeg svare på dette så snart jeg har mulighet. Takk for deres hjelp hittil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå