knottsau Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det er noe rart med dataen min, så nå går det ikke å åpne mailer i hotmail. Jeg får til å logge inn på mailen, og kommer til der jeg ser alle mailene, men der sier det stopp. Går ikke å klikke på noe deretter. Dette begynte for noen dager siden, kunne bli sånn plutselig etter en stund. Men da var det bare å restarte dataen, men det hjelper ikke nå. Hvordan skal jeg få til å lese mailene? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Ting du kan prøve (en etter en i rekkefølge) * Slette cookies og internett-cachen for den web-leseren du bruker. * Slå av diverse (evt. alle) plugins/add-ons i leseren. * prøve en annen web-leser. Endret 19. oktober 2011 av Topguy Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Ehm, hvordan sletter jeg cookies og slår av plug-ins? ;p Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Dette kunne noen ha svart veldig enkelt på hvis du hadde sagt hvilken web-leser du bruker. De aller fleste program åpner et vindu med "hjelp" hvis du trykker F1, man kan som regel også søke der. Det finnes også noe som heter Google som man kan søke etter diverse ting i. Endret 20. oktober 2011 av Topguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå