Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] oppdager ikke skjer, får ikke opp bios?

Anbefalte innlegg

hei, jeg har overklokket litt mer i det siste, amd phenom 2 x6 1090T var på 4 ghz stabilt på 1,475 volt, ram på 1540mhz 1.65 volt (som stemmer). og jeg bestemte meg for å overklokke litt til, fikk kjapt problemer, men det viste seg at når jeg resetta bios så fungerte ting som det skulle igjen, men tenkte jeg skulle opp på 4ghz igjen, bare ein kjapp og enkel OC. men ting begynte å tulle med en gang. sjekket ram, 0 errors i følge memtest og prime 95 krasjet hele tiden. og i det jeg kom hjem nå, så er oppløsningen på skjermen 640x480, og dette nekter å forandre seg. og jeg merker at jeg ikke får opp den vanlige "reklamen" for hovedkortet eller mulighet til å komme meg inn i bios ved oppstart. sitter helt fast her, har sjekket rammen og den skal virke som den skal. nå på 1333mhz 1.65 volt og jeg har tatt ut det ene skjermkortet (cf-x). ingenting vil reagere og føler meg ganske fortapt uten tilgang til bios "/ og har ikke høytaler i hovedkortet heller, smarte meg klarte å miste den under cable-management.

alle tips er gode og blir satt stor pris på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...