Miss Photography Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dråpen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Det har regnet og da tryller naturen frem det vakreste sølvet. Jeg skulle hatt et makroobjektiv,men enn så lenge får det duge med det jeg har. Øvelse trenger jeg jo uansett:) Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Synes du har plassert deg godt i forhold til motivet slik at motlyset lyser opp bladverket, det blir vakkert. Fungerer bra med fokus på dråpen. Tips vil være å jobbe litt med plasseringen av motivet i bildeflaten, f. eks. kunne det vært fint med hele grenen lenger mot venstre side slik at du samtidig får mer luft foran bladet ute til høyre. Ellers synes jeg resten av jobben er gjort bra og at du er på god vei her 1 Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Tusen takk for tilbakemelding og tips:) Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Fint motlysbilde. Kutter du på venstre side og under vil kompet sitte bedre. 1 Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Vakker høst stemning, tror jeg ville brukt et tettere snitt... Teknisk godt. 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Skarp og fin dråpe, men er enig med de andre i komposisjonen din. Hvi du hadde beskjært under og til venstre, slik at dråpen og de gule bladet kom i diagonal med hjørnene, så hadde mye vært gjort. God jobb 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ok av dråpen. Liker lyset! Kunne ønske enda litt nærmere. Kutt nede kanskje og litt til ve. ....! 3'er! 1 Lenke til kommentar
grassSheepdunder Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Veldig fint bilde Likte at dråpen kom i fokus, og at du hadde fått lyset perfekt i forhold til motivet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg