krissord Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hei, Jeg må kjøpe meg ny smarttelefon, da min gamle iPhone 3GS begynner å bli litt gammel og slitt. Har ikke noe imot Apple, men kunne kanskje tenke meg noe forrandring. Dette er hva jeg vil ha: - En telefon som er relativt ny på markedet, og som er bra. - Mulighet for å høre radio uten å ha en app hvor man bruker Egde/3G - Ca samme skjermstørrelse som iPhone (ikke en som er diiiger) - Godt kamera (trenger ikke være sånn SUPERbra, men bedre enn 3GS iallefall) Prisen er ikke viktig, dyr eller billig spiller ingen rolle, men tenker rundt 3-4000 kroner. Håper på mange gode svar! Hilsen en som ikke er veldig oppdatert på smartphonemarkedet :-) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Vent på Nexus Prime du. http://www.amobil.no/artikler/her_er_galaxy_nexus/102986 Eventuelt hvis du vil ha en mindre skjerm... nei fuck that. Ikke mindre skjerm. Det er ingen vits å ha en mindre skjerm. Jeg hadde SGS2 med samme skjermstørrelse som Prime, og jeg har ikke store hender eller store lommer, men BY GOD den passet finfint i både hånd og lomme. Vet ikke om du finner noe nytt med så liten skjerm som iphone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå