RBW Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Skal bli den raskeste veien til programmene dine. Slik blir startmenyen i Windows 8 Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dropper MS Windows 8 _bare_ pga. de ikke har "skikkelig" start meny, pga jeg bruker den for mye til å gi slipp... Lenke til kommentar
morthon Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 syns dette minner litt om gnome 3, både i ubuntu og fedora. som jeg forøvrig syns har et veldig praktisk oppsett. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 jeg bruker startmenyen til å starte cirka alt på maskinen.. til å finne alle dokumenter osv.. gledelig å se at dagens søk blir videreført Blir bra dette.. men de må slutte å legge ut bilder med den forferdelige grønne bakgrunnen 3 Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Synes ideen er ganske bra, men synes det blir litt for kjedelig, de kunne godt ha gått et steg videre med det grafiske. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dropper MS Windows 8 _bare_ pga. de ikke har "skikkelig" start meny, pga jeg bruker den for mye til å gi slipp... Nøyaktig hva er det du gjør i startmenyen i dag som du ikke kan gjøre i Windows 8 da? Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Blir sikkert greit, med det ser helt forj*vlig ut med den grønnfargen og de relativt simple ikonene Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Enn om man kunne tatt fram denne som et halvtransparent lag over desktopen i stedet, minimert ikonbruk på desktopen og heller brukt den til noteswidgets osv. Det hadde vært interessant. Slik som dette fungerer i dag får jeg følelsen av at det er en SKAM utseendemessig. Avanserte vindusoppsett, fine bakgrunnsbilder på skjermene dine og snedige widgets blir byttet ut med noe som ligner en filt-tavle (sånn som folk over 20 ble introdusert for i barnehagen/barneskolen en gang i verden). 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Skjermspisende og rotete er hva jeg vil si. Start menyen skal være diskret hos meg og passe mitt arkivsystem, faktisk veldig mye dill dall der jeg kunne kastet ut og MS kaster nå inn MER dill dall... Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Skjermspisende og rotete er hva jeg vil si. Start menyen skal være diskret hos meg og passe mitt arkivsystem, faktisk veldig mye dill dall der jeg kunne kastet ut og MS kaster nå inn MER dill dall... Men du hater jo alt ALT hva MS gjør, så dine meninger om dem er jo alltid negative samme hva de gjør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Eyy det er en Alpha... Rolig folkens. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Skjermspisende og rotete er hva jeg vil si. Start menyen skal være diskret hos meg og passe mitt arkivsystem, faktisk veldig mye dill dall der jeg kunne kastet ut og MS kaster nå inn MER dill dall... Men du hater jo alt ALT hva MS gjør, så dine meninger om dem er jo alltid negative samme hva de gjør. Nesten så, jeg gir dem lovord der det trengs, jeg takker dem for å ha gitt meg stabilitet med Win XP etter år med BSOD, det har jeg ikke lagt skjul på. De har hatt noen gode prosjekter men alt for ofte går de på trynet... Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Ligner på en blanding av MeeGo og en form for Linux distro Endret 19. oktober 2011 av Spritty Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hvorfor henger folk seg opp i Microsofts FARGEVALG? Det er vel vanlig at noe av det første man gjør er å endre litt på temaer etc? Jeg bruker "aldri" startmenyen (tipper i snitt ca 1-2 ganger pr uke) så det er ikke veldig viktig for meg hvordan den ser ut. Jeg pleier alltid å fjerne "siste dokumenter", "sist åpnede programmer" og alt av skrivere/hjelp/søk/kontrollpanel etc. På jobb har jeg 5 ikoner (inkludert mapper) på skrivebordet som gir meg tilgang til alt jeg har behov for av programmer, innstillinger, dokumenter og annet. Hjemme har jeg ca 8-10 ikoner. Jeg skjønner at folk jobber på ulike måter, men å måtte gå via startmenyen på alt man gjør virker unektelig veldig tungvint. Lenke til kommentar
Howy95 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Copycat GNOME/Unity. 1 Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Den tingen der dekker jo hele skjermen... Som jeg nevnte over så kan man jo enkelt justere dette selv. Noen vil ha mye info, andre (jeg) ønsker minimalt med info på startmenyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå