Shushi Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Når bruker man å få dem? Noen av vennene mine har allerede fått dem, men ikke jeg... Er det slik at noen skal på sesjon nå i høst mens andre våren neste år? Lenke til kommentar
DeiligKake Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Noen får tidlig, andre får sent. Jeg fikk rundt jul tror jeg, skulle inn på sesjon til høsten Slik jeg ser det, så får jentene og folk på bygg/tip først, så gutta på stusp. Slik var det ihvertfall til oss. Alle jentene hadde vært på sesjon før jul, mens jeg og vennene mine måtte vente til etter jul før vi fikk komme. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg ringte VPV og spurte om dette, der sa de at alle kom til å komme inn til sesjon del 2 i god tid, slik at man var klar til tjeneste til sommeren. Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 okei, takk. men en del av oss på studiespes. fikk brev tidelig, da.. :-/ Lenke til kommentar
Rayleigh Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Så har du enkelte som meg, som ble dimma fra førstegangstjeneste men får invitasjon til del 2 alikevel haha. Lenke til kommentar
Syn Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Tror jeg kan hjelpe deg her. Jeg var på sesjon del 2 våren 2011. Var nok april da russetia ikke var igang enda. Jeg fikk ikke innkallingen til sesjonen før i januar 2011, så du får det nok til slutt Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Går det etter fødselsdato eller etternavn eller noe slikt? Lenke til kommentar
Syn Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det er nok litt tilfeldig, muligens på hvor du bor. Eneste jeg kjente som jeg havna med var en kar som har bursdag juleaften, jeg har selv bursdag i juli. Så det er hvertfall ikke på fødselsdato eller personnummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå