fotogigen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Splæsj... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Karakter 6 igjen,det er ikke mer å si:) Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Du får høy skår fra meg også. For skarphet, komposisjon, balanse og mot. Synes den nesten midtstilte horisonten bryter litt med dramatikken ellers. Ville vurdert ett kutt rett over sjøsprøyten for å motvirke dette. Synes dramatikken kommer enda bedre frem da. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Synes disse fjæremotivene dine bare blir bedre og bedre, enig i Per`s kommentar om midtstilling men vet ikke om jeg støtter et kutt fordi jeg liker formene på himmelen. Morsomt å se utviklinen utviklingen over tid Endret 19. oktober 2011 av Tjernshaugen Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Likte godt bilde som fremsto behageligt og ekte,en liten prikk av sjøsprøyt og to som fremsto litt i øyefalende,muligt eg ville hevet kontrast litt himmel ,men hvet ikke hvor mye du behandler bildene?ser samtidigt at det er litt arbeid det,om du gjorde det ville muligens himmelen i dei lyseste blå partia blitt litt mer ekte. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Synes bilde er ok slik det er.Kanskje lette opp skygggepartiet på den store steinen. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Tusen takk for positive kommentarer og karakterer! At noen velger å gi 6 i karakter er jo kjempeflott og både karakterer og kommentarer inspirerer til videre fotografering av naturen vår. Tjernsthaugen, veldig artig at du har fulgt utviklingen min.. Vil jo påstå at læringskurven har vert bratt for meg:) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Veldig bra igjen GM. Det meste er sagt, og det eneste jeg vil pirke på er den nederste stenen til hø. den dominerer litt, ellers mitt evindelige mas på en mørk bakgrunn da bilde blir vesentlig bedre med nettopp det i mine øyne. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dette var helt supert - her har du fanget 'alt' Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Flott skutt der en kaskade av vann kommer mot en..nesten så en venter å bli våt her ja;) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Veldig bra. 5'er fra meg. MVH Harald G. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Likte splæsjen der framme særlig! Mulig et lite kutt oppe hadde vært noe...! Fint lys og greie farger her. 4'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg