Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Dårlig radiosignal på spilleren!

s0ndr3

Anbefalte innlegg

Hei!

Har problemer med å få inn radiosignal på min pioneer AVH-3200DVD!

Får fint inn radiokanaler når jeg kjører i byen, men så fort jeg drar på bygda, finner jeg ikke en dritt! må også stille inn kanalene manuelt for å finne de.......

noen som har forslag til hva jeg må gjøre for å finne radiokanalene automatisk, tilogmed når jeg ikke kjører i byen? har prøvd å kjøpe antennekraftforsterker, men uten hell.. bilen er en audi a4, 2002-modell, uten synlig antenne.

Takker for svar! :)

Endret av s0ndr3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ellers så er det vel ikke helt ukjent at Pioneerspillere ofte har dårlig radiomottak. Jeg sliter også med dette på min Avic-D3 i Santa-Fe'en, det er mildt sagt ganske dårlig. Kanskje jeg skulle prøvd en sånn enkel antenneforsterker, men spilleren ble vel levert med bilen da den var ny, så rart om dette ikke skulle være i orden.

Hva er det du linker til sist her Sondre? Ser ut til at Elutstyr er nede.

Lenke til kommentar

Ellers så er det vel ikke helt ukjent at Pioneerspillere ofte har dårlig radiomottak. Jeg sliter også med dette på min Avic-D3 i Santa-Fe'en, det er mildt sagt ganske dårlig. Kanskje jeg skulle prøvd en sånn enkel antenneforsterker, men spilleren ble vel levert med bilen da den var ny, så rart om dette ikke skulle være i orden.

Hva er det du linker til sist her Sondre? Ser ut til at Elutstyr er nede.

I og med at jeg har en audi a4, som benytter FAKRA-antenne eller noe sånt, så skal spilleren min ha signal fra 2 kontakter, ifølge han jeg snakket med. Har tidligere bare brukt den ene kontakten, så måtte bestille et "Antenneadapter FAKRA (Z) hunn til ISO - hann" for å få skikkelig signal :) satser på at det ordner seg, når de får inn kontakten. Han virket vertfall veldig sikker på at det var det som var problemet :p

Lenke til kommentar

Okay. Jeg har snakket med Pioneer nå angående dårlig radiomottak, og de trodde jeg hadde en aktiv antenne på bilen min, så jeg skulle sjekke om det var en blå ledning på ledningsnettet som ikke var koblet til. Så da får jeg håpe at det er det som blir problemløseren. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...