jeanette roger Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 valmue Bildet er fjernet. Beskrivelse: ja er ikke hjemme så låner en annen maskin,men legge til en valmue fra sept Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Spennende og fint motiv/ bilde,tror det utbrente lyse ødelegger på venstre side,samt det ble litt kornet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Nå synes du sikkert jeg er rar,men "leser" dette bildet på flere måter..fra det sensuelle til en smykkesten der inne omkranset av perler;) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Typisk Janettebilde. Litt merkelig, men samtidig behagelig, dust og vakkert i all sin enkelhet. Litt utbrendt her og der, men liker det jeg ser. Kan være veggpryd på det rette sted dette! Mvh Morten. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ok av valmuen! En liten tanke for dust kanskje....! 3'er herfra! Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Liker den pastelleffekten du får til. :) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 tusen takk for hyggelige komentarer,ja sån dus er jeg jo ikke helt,men artig prøve det oxo... blir litt jeanetteaktig ser jeg ,og takker for det...gøy ihvertfall,og lykkelig over 5D min er blitt frisk,jippi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg