Arodem Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Vi har snakket med manusforfatteren bak Assassin's Creed: Revelations. Les hele saken Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Høres utrolig bra ut! Synes spillene bare blir bedre og bedre, så jeg gleder meg utrolig mye til Revelations kommer! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 – Er det noe du mener dere har fått til i Revelations som dere ikke har gjort i de tidligere spillene? – Mest småting Veldig skeptisk... Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Assassin's Creed-fans vil bli imponert – Er det noe du mener dere har fått til i Revelations som dere ikke har gjort i de tidligere spillene? – Mest småting. Taler vel for seg selv dette. :!: 1 Lenke til kommentar
Borni26 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 GLERER MEG!!! Elsker Assassins Creed og jo mer jeg leser om Revelations jo mer spent plir jeg Lenke til kommentar
Borni26 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 GLERER MEG!!! Elsker Assassins Creed og jo mer jeg leser om Revelations jo mer spent blir jeg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Assassin's Creed-fans vil bli imponert – Er det noe du mener dere har fått til i Revelations som dere ikke har gjort i de tidligere spillene? – Mest småting. Taler vel for seg selv dette. Nja, selv om jeg tross alt liker gameplayet i serien, så er det historien som er det interessante, og grunnen til at jeg gleder meg til Revelations. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Nja, selv om jeg tross alt liker gameplayet i serien, så er det historien som er det interessante, og grunnen til at jeg gleder meg til Revelations. Heilt og fullstendeg omvendt for min del. Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Assassin's Creed er et av de få spille som bare blir bedere og bedere (ikke at oppfølgere er dårlig) Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er det bare jeg som synes Brotherhood var dårligere enn toern? Håper neste gir samme stemning som toern hadde, og uten en forhastet slutt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Dette her ser bra ut må jeg inrømme. AC var helt elendig, 2`ern var knallbra og Brotherhood har jeg enda til gode å skaffe meg. Følte kanskje det var en melketittel med fokus på online, som jeg på ingen måte kan se for meg er noe bra i det hele tatt. Jeg har kanskje tatt feil her mtp. historiedelen da, og det ligger vel tilgjengelig ganske billig på Gamestop. Lenke til kommentar
Emilon Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er det bare jeg som synes Brotherhood var dårligere enn toern? Håper neste gir samme stemning som toern hadde, og uten en forhastet slutt. Jeg er helt enig, toern hadde en mye bedre historie og feling en brotherhood, brotherhood virket nesten som om det var bare en tilleggshistorie og ikke noe ordentlig spill. Men jeg må si meg uenig med mange av dere jeg elsket eneren og hadde dermed store forventninger til toeren som var at bedre spill, men brotherhood klarte ikke fange meg på samme måte. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Spillserien som tar utgangspunkt i fascinerende historiske steder, personer og fraksjoner har hatt tre kjappe utgivelser nå på like mange år Tror dette skal være "tre utgivelser på fire år". AC1 kom i 2007, AC:B temmelig nøyaktig fire år senere i 2010. hans gamle vener og fiender ble igjen i Italia Høres smertefullt ut. – Assassin's Creed-fans vil bli imponert Fristende å påpeke at Assassin's Creed-fans allerede har vist seg å være over gjennomsnittlig enkle å imponere. Mer interessant ville være om også andre mennesker vil bli imponert. Endret 20. oktober 2011 av oerhört Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er det bare jeg som synes Brotherhood var dårligere enn toern? Håper neste gir samme stemning som toern hadde, og uten en forhastet slutt. Må si meg enig der, 2ern er så mye mer detaljert og mer vell fortalt. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Spillserien som tar utgangspunkt i fascinerende historiske steder, personer og fraksjoner har hatt tre kjappe utgivelser nå på like mange år Tror dette skal være "tre utgivelser på fire år". AC1 kom i 2007, AC:B temmelig nøyaktig fire år senere i 2010. Nesten. Det skal være tre på tre år, inkludert denne nyeste utgivelsen. hans gamle vener og fiender ble igjen i Italia Høres smertefullt ut. Ja, det gjør kanskje det. Tror jeg lar Ezio forlate sine venner i stedet. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er historien for min del også som er mest fascinerende Men så likte jeg DaVinci-koden også da forøvrig og alt som har med (avkrefting) av religion å gjøre Lenke til kommentar
Rojferman Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Eg kommer bare til å kjøpe den på grunn av at eg syns at historien er jævlig interresant Lenke til kommentar
Onizuka89 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Dette her ser bra ut må jeg inrømme. AC var helt elendig, 2`ern var knallbra og Brotherhood har jeg enda til gode å skaffe meg. Følte kanskje det var en melketittel med fokus på online, som jeg på ingen måte kan se for meg er noe bra i det hele tatt. Jeg har kanskje tatt feil her mtp. historiedelen da, og det ligger vel tilgjengelig ganske billig på Gamestop. Personlig syntes jeg Brotherhood var bedre enn 2'ern. 2'ern gjorde ikke at jeg følte noe ekstase for en oppfølger, men Brotherhood fikk meg til å forhåndsbestille Revelations fra Gamestop, og det er første gang jeg har gjort det. Eneste som føltes litt manglende var Coperincus oppdragene, men de var bare for PS3, så er forståelig at de ikke la all verdens arbeid i det. Lenke til kommentar
Onizuka89 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) --dobbel post-- Endret 22. oktober 2011 av Onizuka89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå