HelloKjersti Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Uncharted-utvikler mener de har hentet ut det meste fra PlayStation 3. Les hele saken Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 – Men jeg tror ikke du kommer til å se det spranget igjen, i hvert fall ikke på PlayStation 3, hevder Richmond ....men på Xbox 360 derimot....... 1 Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 – Men jeg tror ikke du kommer til å se det spranget igjen, i hvert fall ikke på PlayStation 3, hevder Richmond ....men på Xbox 360 derimot....... Tror ikke mann kan hente så mye mer der heller. ----------------------------------------------------------- Enda godt å se det er PS3 exclusive, for da kan fan boysa snart starte diskusjoner her! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dette er nok bare en ny markedsføringsstrategi der man først senker forventningene til spillet; "nja, blir ikke så mye bedre, ganske ræva faktisk", for så å bare blåse hatten av alle med VERDENS BESTE SPILL EVER!!##G¤9r84 Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dette er nok bare en ny markedsføringsstrategi der man først senker forventningene til spillet; "nja, blir ikke så mye bedre, ganske ræva faktisk", for så å bare blåse hatten av alle med VERDENS BESTE SPILL EVER!!##G¤9r84 dream on Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Virker som om de har prøvd BF3 på PC og tenkt: hva er det vi driver med egentlig, best å ikke la noen forvente noe slikt som dette av Uncharted. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Uncharted 2 er det spillet som ser best ut på PS3 til dags dato, så akkurat dette bekymrer meg ikke så mye. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Grafikken er bare et pluss! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Grafikken i Uncharted 2 er noe av det sykeste jeg har sett. Bare å høre at de klarer å forbedre den litt i 3ern er utrolig imponerende. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Syntes egentlig ikke at BF3 ser så mye bedre ut enn Uncharted 2/3, så har respekt for hva disse folka får ut av PS3. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Grafikken i Uncharted 2 er pen nok til at UC3 kunne sett akkurat likt ut uten at jeg hadde kritisert det. Men kremen i Uncharted-spillene er ikke grafikken, men animasjonene. Jeg digger dem! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Syns UC 2 såg pent nok ut, bryr meg mer om de fikser/fjerner skytingen og fokuserer på gameplayet de faktisk kan å få til. Kjøper det nok, men sannsynligvis ikke ved release Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå