ronnyhr Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Er det sannsynlig å regne med at HTC kommer med oppdatering til IceCream (Android v4) for Desire HD? Isåfall om de gjør det: Når? Endret 20. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Tror ikke du skal regne med det. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Har den fått oppdatering til Android 2.3 Gingerbread? Vil tro de fleste telefonene som allerede har fått siste oppdatering også vil få Ice Cream Sandwich. Men det er ingen som vet enda. Uttalelse fra HTC her. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 HTC klarte såvidt å skvise inn sense + gingerbread inn på mikrominnet til desire i den "utvikler"-oppdateringen de kom med, så jeg tror ikke det nei. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) HTC klarte såvidt å skvise inn sense + gingerbread inn på mikrominnet til desire i den "utvikler"-oppdateringen de kom med, så jeg tror ikke det nei. Han tenker på Desire HD hvis du ser på førsteposten. Står tydeligvis bare feil i tittelen. Endret 19. oktober 2011 av jenskristian Lenke til kommentar
teitur Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 My bad. Personlig tror jeg muligheten absolutt er tilstede for st HTC kommer med ICS til DHD, men tviler på at det har noen høy prioritet. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det er selvfølgelig naturlig å tro at dagens toppmodeller vil få oppdateringen først, for så at de jobber seg tilbake i tid på resten av modellene. Spørsmålet er bare hvor langt tilbake de ulike produsentene går før de stopper. Husker fremdeles hva som skjedde med min trofaste HTC Magic. Levert med 1.5 Cupcake (uten Sense). Fikk oppdatering til Sense, men deretter var det slutt. Ikke engang 1.6 Donut Lenke til kommentar
ronnyhr Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 my blame, ja HD hadde ramlet ut av tittelen i innlegget - og det er da DesireHD som jeg lurer på Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Dette er alt vi vet om oppdatering av eksisterende modeller foreløpig. HTC excited about Android 4.0, looking into handset upgrade plan Endret 19. oktober 2011 av jenskristian Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Får den ikke det offisielt, har man alltids xda...ergo, ics på dhd Lenke til kommentar
twb Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Til Engadge sier Google-representanter at den nye utgaven i teorien vil kunne kjøres på alle enheter som i dag kjører Android 2.3. Dette leser jeg som at også den første Desire vil kunne kjøre 4.0, men uten Sense. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 my blame, ja HD hadde ramlet ut av tittelen i innlegget - og det er da DesireHD som jeg lurer på Jeg har endret tittelen for deg. Sånn at du vet det til neste gang så kan du selv endre tittel på tråder du har startet ved å trykke på «rediger»-knappen under første post. 1 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Til Engadge sier Google-representanter at den nye utgaven i teorien vil kunne kjøres på alle enheter som i dag kjører Android 2.3. Dette leser jeg som at også den første Desire vil kunne kjøre 4.0, men uten Sense. Den vil nok kunne kjøre ICS ja, men mangel på intern lagringsplass på Desire kan bli en utfordring. Når det er sagt er jeg 99% på at HTC aldri offisielt vil gi ut en oppdatering til ICS slik de gjorde for GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå