Gå til innhold

Er det sannsynlig at HTC Desire HD får IceCream oppdatering?

ronnyhr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er selvfølgelig naturlig å tro at dagens toppmodeller vil få oppdateringen først, for så at de jobber seg tilbake i tid på resten av modellene. Spørsmålet er bare hvor langt tilbake de ulike produsentene går før de stopper.

Husker fremdeles hva som skjedde med min trofaste HTC Magic. Levert med 1.5 Cupcake (uten Sense). Fikk oppdatering til Sense, men deretter var det slutt. Ikke engang 1.6 Donut :dontgetit:

Lenke til kommentar

my blame, ja

HD hadde ramlet ut av tittelen i innlegget - og det er da DesireHD som jeg lurer på :)

Jeg har endret tittelen for deg. Sånn at du vet det til neste gang så kan du selv endre tittel på tråder du har startet ved å trykke på «rediger»-knappen under første post.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Til Engadge sier Google-representanter at den nye utgaven i teorien vil kunne kjøres på alle enheter som i dag kjører Android 2.3.

Dette leser jeg som at også den første Desire vil kunne kjøre 4.0, men uten Sense.

Den vil nok kunne kjøre ICS ja, men mangel på intern lagringsplass på Desire kan bli en utfordring. Når det er sagt er jeg 99% på at HTC aldri offisielt vil gi ut en oppdatering til ICS slik de gjorde for GB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...