Niklasp Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Icre Cream Sandwich-ventetiden er endelig over. Her er Galaxy Nexus Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Hmmm. Nexus eller Note.. Forøvrig labert med dekning i norsk media rundt lanseringen av Nexus og ICS. Men, det er jo forståelig, det er jo ikke et Apple produkt vi snakker om her Endret 19. oktober 2011 av MooYak 2 Lenke til kommentar
Kriff Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det viktigste for meg er at Audio-APIen får en oppussing, slik at de kvitter seg med lydforsinkelsen. Jeg har lyst til å teste ut en musikk-app som ikke gir meg 100ms i forsinkelse på hvert tastetrykk, og et spill med lydeffekter som kommer på samme tid som jeg utfører handlingen. Det er en skandale at dette ikke har blitt prioritert tidligere, spør du meg. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 MooYak: Normalt ville vi dekket Galaxy Nexus og Ice Cream Sandwich akkurat like omfattende som vi dekket Apples iOS/iPhone 4S. Problemet med denne lanseringen var at den ikke kom på kveldstid men midt om natten - klokken 4 norsk tid. Lenke til kommentar
Aardvarks Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ville godt for 5MP mobilkamera framfor en høyere oppløsning når som helst. Så noe skuffelse er det aldeles ikke. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hadde den vært 0,65" mindre skulle jeg heller kjøpt den. Lenke til kommentar
rokkitan Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg tror kanskje MooYak referer like my til dagbladet, vg, o.l. medier som til amobil.no o.l. Lenke til kommentar
Vgst Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Har lyst på denne! Eller note? Får ikke bestemt meg. Får vente og se hva som skjer, hadde sykt lyst på s2 også men vil vente å se litt:-) får klare meg med galaxy taben min en stund til, da min ekstra mobil tok kvelden pga såkalte vannskade! Blir morsomt å lese mer om denne telefonen:-) Mobil har jo vært flinke til å komme med info om denne før lanseringen. Synes vi ikke kan kreve de skal døgnet for å få med seg lanseringen. Selv om det hadde ikke gjort noeO:-) Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det viktigste for meg er at Audio-APIen får en oppussing, slik at de kvitter seg med lydforsinkelsen. Er dette bekreftet? Det har irritert meg og en stund, og vært en av de få tingene jeg er misunnelig på i Apple-leiren. Forøvrig også litt skuffet over at de ikke introduserte Bluetooth 4.0. Lenke til kommentar
leopex Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har jo bestemt meg for Galaxy note... Men nå ble jeg jammen usikker! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hvor mye har 8MP å si på den sensorstørrelsen ett mobilkamera har? Jeg tipper nesten ingenting. Betyr jo selvfølgelig ikke at 8MP-kameraer kan være bedre enn kameraet på Primen, men det er nok neppe pga oppløsningen i seg selv. AtW 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ingen inngang for minnekort? Lenke til kommentar
andresb43 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hele lanseringen er her: http://www.engadget.com/2011/10/18/samsung-and-googles-ice-cream-sandwich-event-liveblog/?sort=oldest&refresh=0 Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det er visst dårligere GPU i Galaxy Nexus, enn den som sitter i Galaxy S 2. Noe å tenke på... Note har vel samme GPU som Galaxy S 2? + høyere frekvens.. Lenke til kommentar
Tennessee Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Men hva med Motorola Droid RAZR som ble lansert igår? Kommer dere ikke med noe info om den her på amobil? Den ser jo minst like lekker ut... Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) For meg er valget mellom Nexus og Samsung Galaxy Note soleklart. Jeg kjøper Note. Bare noen få uker til lansering! http://www.samsung.com/global/microsite/galaxynote/note/spec.html?type=find Endret 19. oktober 2011 av Sitronkake Lenke til kommentar
newnick Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dårligere cpu? Hva begrunner du dette med? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 ' timestamp='1319013829' post='18464350']Det er visst dårligere GPU i Galaxy Nexus, enn den som sitter i Galaxy S 2. Noe å tenke på... Note har vel samme GPU som Galaxy S 2? + høyere frekvens.. Stemmer... Note har samme SoC som Galaxy S II, bare klokket litt høyere på CPU-siden. GPU der er en Mali-400. GPU i Galaxy Nexus er en PowerVR SGX 540, som er ganske svak sammenlignet med både Mali-400 og SGX 543MP2 som sitter i Apple A5. En så svak GPU samtidig som oppløsningen på skjermen økes er ikke bra, skjønner ikke hvorfor Google ikke ville bruke Samsung sin egen SoC, den er bedre enn OMAP4430. Lenke til kommentar
Androod Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Rå telefon. Når skal disse mobil "skribentene" få inn i sitt tjukke hue at høyere MEGAPIXLER ikke gir et bedre kamera. Her får du 4.0 android rett fra Google og vil alltid få oppdateringer med en gang. Alt folk en gang gidder å sammenlikne med Samsung Galaxy II osv...me touchwiz herket. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ikke så forskjellig fra SGS2 mao på specs? Eller er jeg på mongobærtur nå? Men kult! Gleder meg til å se hvilken telefon som fanger blikket mitt neste gang. Det blir ikke denne, though I do see the appeal av en nexusmobil med updates direkte fra google uten å vente på TW/Sense/etcetcetc varianter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg