karoald Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Rose 2 Bildet er fjernet. Beskrivelse: Same Rose men her i andre farger Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Rosen gir en fin dybde følelse..lag på lag.Vil vel si jeg likte farge versjonen bedre,men ikke på noen måte dårlig dette heller;) 2 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Spesielt og spennende lys i et bilde med mye romfølelse/dybde,om en skal pirke litt må det vere litt kantet overgang stilk og litt blomst høyre side.muligens lysnet det sorte på blomst i topp litt,likte godt toner og sh sto meget godt. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 den var lekker,smil 1 Lenke til kommentar
karoald Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Spesielt og spennende lys i et bilde med mye romfølelse/dybde,om en skal pirke litt må det vere litt kantet overgang stilk og litt blomst høyre side.muligens lysnet det sorte på blomst i topp litt,likte godt toner og sh sto meget godt. Fint du tok deg tid ,det du nevner om lysning av div.det var eg i tvil om før eg la ut bilde-eg er no enig,litt lysning må til på enkelte plasser .Takker 1 Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Likte nok den farga utgaven best. Skjønner ikke helt hvordan det mørke opp til høyre er så mørkt da det på fargeversjonen er nesten utbrent. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Helt greit dette også, men likte nok fargevarianten bedre. Lyset inn på rosa er fint, men litt mørkt der på stilken kanskje....! 3'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg