Odesseiron Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Sonys nye håndholdte konsoll har fått endelig slippdato. Les hele saken Lenke til kommentar
Eleth Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Og alle gadget nerder (meg selv inkludert) gleder seg. woohoo! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Yay, dette blir bra. Gleder meg veldig. Trenger ikke vente like lenge på neste Uncharted opplevelse etter Uncharted 3 altså. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Denne maskinen blir garantert skaffet. Og det er ikke så fryktelig lenge til heller! Har lagt av penger til Vita og rundt 2-5 spill allerede Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Da ser det ut som det blir Vita før 3DS, som ennå ikke har noen spill som virkelig trekker, mens Vitaen blir full av godsaker for hardcore-gamere. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Spill/elektronikk budsjettet mitt liker ikke de neste 6 månedene. Jeg må vel spise mindre for å få med "alt". Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 denne skal forhåndsbestilles og kjøpes den 22:e februar!!! gleder meg som en feit liten baby i en gotteributikk till å spille call of duty multiplayer mens jeg ligger i senga eller sofaen og slapper av. Denne dingsen kommer også ha massevis av andre funktioner som kan finnes i dagens smartphones og tablets. dette blir min første hand held gaming device siden gameboy pocket så det er godt over 10 år siden jeg hadde noe lignende. GLEEEDER MEEEG!!!!!! :w00t: Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Denne skal garantert ikke kjøpes. Kjøpte i sin tid PSP.. Har kanskje brukt den 15 ganger. Ikkeno' for meg, altså. Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Denne skal garantert ikke kjøpes. Kjøpte i sin tid PSP.. Har kanskje brukt den 15 ganger. Ikkeno' for meg, altså. ser den.. men denne gangen er den mye mere en bare det psp kunne tilby. her er spillene mye mer komplexe og du kan spille multiplayer. jeg trur denne kommer bli en vinner for både store og små uansett hvor mange pesimister som sier imot meg. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Det var vel neppe manglende kompleksitet som hindret PSP i å selge bedre ... Gleder meg til Vita, men spår at det blir mer en gjentakelse av PSP enn noe annet. Endret 20. oktober 2011 av oerhört Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Personlig har jeg brukt PSPen langt mer enn DSen, hovedsakelig pga. spillutvalget som på DS er langt mer rettet mot barn/casual mens PSP har masse gode hardcore-titler, spesielt hvis man importerer og får med seg USA-eksklusivene. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hadde jeg reist mye med buss/tog osv så hadde jeg vurdert vitaen men siden jeg ikke gjør det så tviler jeg sterkt på att jeg kommer til å skaffe meg denne. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvis den har like kort batteritid som PSPen duger den ikke stort til aa ha med seg buss eller tog uansett, og hvertfall ikke lange flyturer. Jeg ble egentlig litt overrasket over hvor mange som brukte PSP paa t-banen i Tokyo, virket nesten som den var mer populaer enn DS. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 En arisk vit handhållen konsoll! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Sony har nok sett seg ut nynazistene som maalgruppe, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå