Cuneax Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 LG viser ny 55 tommer stor skjerm for offentlig bruk. Denne TV-en har verdens tynneste ramme Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Sikker ikke dyr i det hele tatt! Spesielt hvis du skal ha fler for å få 165". Men tenk så tøft å kle stueveggen fra ende til ende med den der! Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Nå få dette på pc skjermene også, kjøper 3 stk med engang slikt kommer(på en bra skjerm). Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Tynn ramme på sidene hadde helt klart gitt bedre opplevelse når man bruker mer enn en skjerm til å lage ett bredere skrivebord. På Asus-skjermene min er det litt i overkant av 2 cm kant, og det viser igjen med 4 cm mellom skrivebordene, selv om det er glemt i daglig bruk. Lenke til kommentar
Xito Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Endelig skikkelig skjerm til Eyefinity, kunne dog vært mer enn FullHD på så store skjermer.... Skjønner aldri hvorfor de ikke klarer å lage TV'er med mer enn FullHD 1 Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 3 slike på høykant hadde ikke vert vondt. prisen er nok uakseptabel da men Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Synes de heller burde fokuserer pc skjermer med tynne rammer da det er mer vanlig å sette de ved siden av hverandre. De fleste offentlige aktører bruker vell bare 1 stor tv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Synes de heller burde fokuserer pc skjermer med tynne rammer ... Ja, jeg har aldri skjønt hvorfor det kun er ytterst få produsenter som vektlegger tynnere rammer (ingen jeg vet om i Norge). Tynne rammer hadde vært høyt opp på prioriteringslista hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå