IntelAmdAti Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) [The Horseman's Reins] Jeg fant denne i inventory i dag, dette syntes jeg er veldig rart siden magen min kun er lvl 81 og jeg ikke kan huske å ha gjort kjelleren med Headless Horseman.. Her er charen jeg har mounten på http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Pycnopodi%C3%A3/feed Hvordan kan dette ha skjedd? Bug? Endret 19. oktober 2011 av Pycnopodia Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Fikset linken med oppdatert armory. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hvis jeg husker riktig er den mounten fra en sesong-boss, kampen foregår vel i Scarlet Monastery. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Blitt hacket et lite øyeblikk mao? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Bruker authenticator og tror jeg ville merket det hvis kontoen ble hacket.. Tror nesten den må ha droppet i fjor mens bossen var lvl 80, men at jeg på en eller annen måte ikke oppdaget itemen før nå. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 enten det eller så har du spilt i fylla, oppdaget mange nye items pga det. Lenke til kommentar
Jonnn Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Tror nok du bare har klart å "overse" den , jeg gjorde akkurat det samme i fjord, jeg merka ikke at jeg hadde den i baggen før en måned eller to etterpå pga. jeg hadde så mye annet i baggen men ikke spør om hvorfor! Vær glad å bruk den Lenke til kommentar
blomsty Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Noen som er heldige Prøvde hver dag i den Halloween perioden i fjor, men fikk bare masse sopelim osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå