Jan Erik Engan Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Knopper Bildet er fjernet. Beskrivelse: Vet neimen ikke hvor gammelt dette bilde er og med vilket kamera jeg har tatt det med.Ikke bry der om exif her...den er borte så derfor den er fullstendig feil og rar: Link til bildesiden Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 kjempe lekkert ,fin m sort bakgrunn,ha en fin dag Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ok bilde,men det ble litt vanskelig og se på.roter litt i arkivet forstår eg? Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Skarpt der det bør være, men enig i at det kan være litt uryddig å se på - mulig det er for mange elementer som spriker i bildeflaten. Prøvde med en beskjæring oppe og syntes det hjalp uten at det ødela strålingen ut fra senter. Prøvde å legge forslaget redigert som vedlagt bilde men det ble bare rot i dag Edit: der kom det med allikevel Endret 19. oktober 2011 av Tjernshaugen Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dette hadde egnet seg som poster, nesten litt abstrakt uttrykk...fornuftig fokus plassering. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 kjempe lekkert ,fin m sort bakgrunn,ha en fin dag Tusen takk Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Ok bilde,men det ble litt vanskelig og se på.roter litt i arkivet forstår eg? Ja må rote litt..og har vel ett ganske oversiktlig arkiv da...Lightroom disken.Ja kan vel bli noe voldsomt,men det jeg gjorde var å trekke meg litt bort fra skjermen og ble bedre da..synes jeg da Skarpt der det bør være, men enig i at det kan være litt uryddig å se på - mulig det er for mange elementer som spriker i bildeflaten. Prøvde med en beskjæring oppe og syntes det hjalp uten at det ødela strålingen ut fra senter. Prøvde å legge forslaget redigert som vedlagt bilde men det ble bare rot i dag Edit: der kom det med allikevel Så da ikke dumt ut dette Espen...takker for innspill Dette hadde egnet seg som poster, nesten litt abstrakt uttrykk...fornuftig fokus plassering. Takker og bukker Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hmm. Litt usikker her JE, men en ting skal du ha: Godt fokustreff der det skal være:) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Spooiiing! Spenstig sak. Tøft dette. Liker! 4'er! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Hmm. Litt usikker her JE, men en ting skal du ha: Godt fokustreff der det skal være:) Usikker er lov å være serru Spooiiing! Spenstig sak. Tøft dette. Liker! 4'er! Takker så mye Lenke til kommentar
Miamaria Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det der er da ikke knopper, men en frøstand. - Men tøft tenkt, og artig bilde. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Det der er da ikke knopper, men en frøstand. - Men tøft tenkt, og artig bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg