Gå til innhold

BK: Knopper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skarpt der det bør være, men enig i at det kan være litt uryddig å se på - mulig det er for mange elementer som spriker i bildeflaten. Prøvde med en beskjæring oppe og syntes det hjalp uten at det ødela strålingen ut fra senter. Prøvde å legge forslaget redigert som vedlagt bilde men det ble bare rot i dag :yes: Edit: der kom det med allikevel :w00t:

post-253987-0-84039600-1319041299_thumb.jpg

Endret av Tjernshaugen
Lenke til kommentar

Ok bilde,men det ble litt vanskelig og se på.roter litt i arkivet forstår eg?

Ja må rote litt..og har vel ett ganske oversiktlig arkiv da...Lightroom disken.Ja kan vel bli noe voldsomt,men det jeg gjorde var å trekke meg litt bort fra skjermen og ble bedre da..synes jeg da :whistle:

Skarpt der det bør være, men enig i at det kan være litt uryddig å se på - mulig det er for mange elementer som spriker i bildeflaten. Prøvde med en beskjæring oppe og syntes det hjalp uten at det ødela strålingen ut fra senter. Prøvde å legge forslaget redigert som vedlagt bilde men det ble bare rot i dag :yes: Edit: der kom det med allikevel :w00t:

Så da ikke dumt ut dette Espen...takker for innspill :thumbup:

Dette hadde egnet seg som poster, nesten litt abstrakt uttrykk...fornuftig fokus plassering.

Takker og bukker :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...