Gå til innhold

BK: Kråke på båttur.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig skarpt og fint dette, og som nevnt flotte linjer.

Som den etterbehandlings entusiasten jeg er, ser jeg at du har bluret bakgrunnen.

Vell, blenderåpningen din er også en klar indikasjon på at dette ikke er "ekte" :)

Men hvis det ikke hadde vært for det, pluss et par ørsmå detaljer som de fleste sikker ikke legger merke til, så hadde dette vært perfekt.

De små detaljene jeg tenker på er noen ørsmå hvite linjer i overgangen på halsen og nederst på stjerten.

Ser også noen små spor etter at du ikke har vært helt nøyaktig med maskeringen helt nederst til høyre i bildet.

Ja, ja - set er jo bare jeg som er så pirkete

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kråkas plassering er fin med passe luft rundt hele. Kråka danner en diagonal i bildet som hever bildet. Fin bakgrunn som ikke forstyrrer.

Av forbedringer blir mitt tips å kutte litt av den hvite flata nede og redusere farvemettningen i bakgrunnen.

Takker for kommentaren og gode råd :)

Som den etterbehandlings entusiasten jeg er, ser jeg at du har bluret bakgrunnen.

Vell, blenderåpningen din er også en klar indikasjon på at dette ikke er "ekte" :)

Men hvis det ikke hadde vært for det, pluss et par ørsmå detaljer som de fleste sikker ikke legger merke til, så hadde dette vært perfekt.

De små detaljene jeg tenker på er noen ørsmå hvite linjer i overgangen på halsen og nederst på stjerten.

Ser også noen små spor etter at du ikke har vært helt nøyaktig med maskeringen helt nederst til høyre i bildet.

Lenke til kommentar

Takker for en ærlig og lærerik kommentar - må nok skjerpe meg :)

Ved å markere Kråka,og da med en feather på en 5-6 ville det blitt en ikke fullt så synlig over gang Kråke-bakgrunn...men skal da innrømme det ble tross alt ett meget flott bilde;)

Takker for kommentaren med et godt råd - setter pris på det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...