Torhild Jansen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Kråke på båttur. Bildet er fjernet. Beskrivelse: God utsikt fra cabin-taket.... Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Kråkas plassering er fin med passe luft rundt hele. Kråka danner en diagonal i bildet som hever bildet. Fin bakgrunn som ikke forstyrrer. Av forbedringer blir mitt tips å kutte litt av den hvite flata nede og redusere farvemettningen i bakgrunnen. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Veldig skarpt og fint dette, og som nevnt flotte linjer. Som den etterbehandlings entusiasten jeg er, ser jeg at du har bluret bakgrunnen. Vell, blenderåpningen din er også en klar indikasjon på at dette ikke er "ekte" Men hvis det ikke hadde vært for det, pluss et par ørsmå detaljer som de fleste sikker ikke legger merke til, så hadde dette vært perfekt. De små detaljene jeg tenker på er noen ørsmå hvite linjer i overgangen på halsen og nederst på stjerten. Ser også noen små spor etter at du ikke har vært helt nøyaktig med maskeringen helt nederst til høyre i bildet. Ja, ja - set er jo bare jeg som er så pirkete 2 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ved å markere Kråka,og da med en feather på en 5-6 ville det blitt en ikke fullt så synlig over gang Kråke-bakgrunn...men skal da innrømme det ble tross alt ett meget flott bilde;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Kråkas plassering er fin med passe luft rundt hele. Kråka danner en diagonal i bildet som hever bildet. Fin bakgrunn som ikke forstyrrer. Av forbedringer blir mitt tips å kutte litt av den hvite flata nede og redusere farvemettningen i bakgrunnen. Takker for kommentaren og gode råd Veldig skarpt og fint dette, og som nevnt flotte linjer. Som den etterbehandlings entusiasten jeg er, ser jeg at du har bluret bakgrunnen. Vell, blenderåpningen din er også en klar indikasjon på at dette ikke er "ekte" Men hvis det ikke hadde vært for det, pluss et par ørsmå detaljer som de fleste sikker ikke legger merke til, så hadde dette vært perfekt. De små detaljene jeg tenker på er noen ørsmå hvite linjer i overgangen på halsen og nederst på stjerten. Ser også noen små spor etter at du ikke har vært helt nøyaktig med maskeringen helt nederst til høyre i bildet. Ja, ja - set er jo bare jeg som er så pirkete Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Veldig skarpt og fint dette, og som nevnt flotte linjer. Som den etterbehandlings entusiasten jeg er, ser jeg at du har bluret bakgrunnen. Vell, blenderåpningen din er også en klar indikasjon på at dette ikke er "ekte" Men hvis det ikke hadde vært for det, pluss et par ørsmå detaljer som de fleste sikker ikke legger merke til, så hadde dette vært perfekt. De små detaljene jeg tenker på er noen ørsmå hvite linjer i overgangen på halsen og nederst på stjerten. Ser også noen små spor etter at du ikke har vært helt nøyaktig med maskeringen helt nederst til høyre i bildet. Ja, ja - set er jo bare jeg som er så pirkete Takker for en ærlig og lærerik kommentar - må nok skjerpe meg Ved å markere Kråka,og da med en feather på en 5-6 ville det blitt en ikke fullt så synlig over gang Kråke-bakgrunn...men skal da innrømme det ble tross alt ett meget flott bilde;) Takker for kommentaren med et godt råd - setter pris på det Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Meget fin tone/farger og lys , runt en topp fugl,litt med overgangene som er nevnt. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Meget fin tone/farger og lys , runt en topp fugl,litt med overgangene som er nevnt. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Vel ikke den mest fotograferte fugelen vi har, men her ble den jo riktig flott.Skarp og fin, og det som kan rettes på er nevnt. 1 Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Kråka er ikke alletide lett å fotografere, her er du heldig og har kommet nærme. Skarpt og fint var det. 1 Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Flott bilde av kråka, fin struktur og god skarpet. Litt småpirk er nevnt, men synes du skal være fornøyd med dette. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Kråka er en vanskelig fugl å få et spennende foto av. Her har du lykkes godt synes jeg. Liker det jeg ser! Mulig med et lite kutt oppe og nede....! Bra! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg